BMW E21 327i (dolomiten reportage)

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 06 Sep 2016, 17:35

še dobro da sem šel s pravim avtom na show :)

Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 26 Sep 2016, 07:57

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eSAtgXvCBxc[/youtube]

prišel je tud ta dan ko smo zmerl ihahaje...ta dan je vsem 5 avtom manjkalo 10-20 konjev ampak ne bomo iskal hondaških izgovorov, 200+ je...to je to.

204 HP / 265 Nm in to je to kar lahko dobiš ven iz restriktivnega LMM in pa Bosch Motronica. Graf še prilepim, je še v avtu :)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by zegler » 26 Sep 2016, 08:08

:twisted: Posteno.

daj enkrat ko bos mel cas se zmenimo pa gremo na roglo al pa pohorje ? me zanima malo direktna primerjava e21m20 z 200 konji in e21m10 z 1xx konji
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by FR Wolf » 26 Sep 2016, 10:57

Te številke so prerečun motorja al so "cestni" konji?
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by croma_man » 26 Sep 2016, 11:05

tak kot se vsi konji merijo, edino angleži navajajo WHP.
User avatar
Tine
Posts: 944
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by Tine » 26 Sep 2016, 11:26

Zelo fer stevilka. Kolk kaj vagajo e21ke?
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by croma_man » 26 Sep 2016, 11:30

moja ma z vsem kar je not, pol tanka, rezerva, izolacija...1130kg. Dost kg so prinesle ojačitve karoserije, typ188 dif je težji...tak da ja, na 1100 bi prišel če bi se sekiral za 30kg :)
User avatar
stony
Posts: 196
Joined: 03 Jan 2013, 22:12
Avtomobil: Audi Coupe
Location: Maribor

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by stony » 26 Sep 2016, 19:05

Fino. Kje ste merili?
User avatar
L4UK0
Posts: 3087
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by L4UK0 » 26 Sep 2016, 20:16

Super, lepe številke! 8-)
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by croma_man » 26 Sep 2016, 22:28

hvala vsem...merili smo E36is, E30 M20B25, E46 M3S54 in E30 S50...zato sem vzel tudi meritev kot merodajno in vkolikor se odločim za standalone ponovimo enaka zasedba meritev da dobimo na isti dan neko povprečje.

Image

to je pa krivulja kjer se vidi da pri 5200 obratih začne pešat namesto da bi jo nabilo v vrh zaradi 288 stopinjske odmične. Po vseh forumih in debatah z lastniki standalone M20 strokerjev je možno iz tega motorja potegnit 230-240 konjev. Prav zaradi restriktivnega luftmesserja kar se dejansko čuti tudi na cesti v 4 prestavi ko avto noče več trgat. V prvih treh ni zaznat izgub do blokade.

Kakorkoli, avto dela, kolega z E30 M20B25 gre sigurno spomladi na standalone, tako da bom videl rezultate pri njemu in se bom mogoče potem odločil vzet EMU-ja iz police po skoraj 3 letih :lol: :lol: :lol:
Post Reply