Mig/Mag varilni aparat

gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by gtyrant » 14 Apr 2016, 06:55

Še malo pa bo. Kupil Esab samozatemnitveno masko(croma_man, hvala!) in novo jeklenko polnjeno z Argon/CO2 mešanico.
Še žica, rokavica pa takšne male malenkosti.

Kje kupujete pločevino?
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by croma_man » 14 Apr 2016, 08:26

no tud rokavice od esaba ma damjan pa žico poceni...tak da kr nazaj :)
gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by gtyrant » 01 May 2016, 13:45

Malo z zamudo. Takole izgleda moja pridobitev.
191 Supermig, jeklenka z mešanico argona in co2, Esab maska
191 Supermig, jeklenka z mešanico argona in co2, Esab maska
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by DS71 » 09 Sep 2016, 10:06

a tole ima trifazno vtičnico? Al kaj za en priklop ima ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by papi » 09 Sep 2016, 11:04

DS71 wrote:a tole ima trifazno vtičnico? Al kaj za en priklop ima ?
Ta aparat ima kot moj, ima trofazno vtičnico z adapterjem na enofazno...
Tako da tiste bolj švoh zadeve lahko delaš na "šuko"
Če pa rabiš kej jačega pa priklopiš na tri faze (dejasnko pa uporablja samo dve faze od treh ;), če zastaviš konektor je en pin prazen... )
gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by gtyrant » 09 Sep 2016, 11:31

Tako je. Drži.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by DS71 » 09 Sep 2016, 11:38

aha..jasno zdej ,sem mislu da ima dva kabla kot včasih elektroda šwas :lol: Drgač sem vidu da piše 1x230 + 2x400 samo mi ni blo jasno

Papi ti imaš Iskro 210 ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by papi » 09 Sep 2016, 12:35

Image
e36_320i
Posts: 1
Joined: 26 Aug 2018, 16:54

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by e36_320i » 12 Oct 2018, 22:30

Odločam se za nakup enega od naslednjih aparatov (Supermig 191 ali pa Iskravar 203 ecoline), če ima kdo kakšne izkušnje z njimi (Iskra 203 ecoline) bi jih bil vesel. Veliko dobrega sem prebral o Varstroju (prevdsem za 191) pa tudi nekaj o Iskri. Nekako bolj sem prepričan v Iskrinega ker je pravi 3 fazni (3x400V). Lp
gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by gtyrant » 12 Jan 2019, 01:44

Ima kdo kakšno idejo v čem je težava oziroma kaj počnem narobe? Imam Varstrojev 191 Supermig. Iz 15kg koluta 0.8mm žice sem šel na 5kg kolut 0.6mm žice. Sedaj se mi pa dogaja, da mi kar naprej trga žico pri koleščku, ki poganja žico.
:?
Post Reply