Partijski Mercedes-Benz 230.6

User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6

Post by grega983 » 27 Aug 2016, 23:24

Kot je pero napisal.
Daj vprešat nove puše na fabriške mere ter nato vgradiš prvovgradne bate.

Na moji streli po 10kkm izživljanja to še vedno špila
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
zaverho
Posts: 377
Joined: 14 Nov 2012, 14:24
Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6

Post by zaverho » 29 Aug 2016, 08:22

Problem, vsaj kot ga jaz vidim, pri vgradnji puš je tole:

Image
ni fotka mojega bloka, ampak enega identičnega iz ebaya

Grem danes po blok, pa bom bolj natančno pogledal kako je narejen.
rene
Posts: 195
Joined: 10 Nov 2012, 18:26

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6

Post by rene » 29 Aug 2016, 10:54

Po materialu na oko bi rekel da je ta že brez linerjev. En video, da si lažje predstavljamo o čem govorimo :)

https://www.youtube.com/watch?v=Gi6eTgPCtZU
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6

Post by pero27 » 29 Aug 2016, 11:56

Ja no... da nebo kdo kakih napačnih idej dobil o tlačenju kaljenega šraufencigerja med liner pa litoželezen blok :roll:
Če maš suhe linerje pa bi jih rad zamenjal jih daš lepo porezkat ven ali jih pa zelo enostavno razprešaš, ne to delat kar dela stric v videu...

Zaverho; iz slike se mi zdi da maš čist zadost mesa, tista črta po sredi je po mojem globoka ene 2mm in je tam samo zato, da tesnilo glave bolj dihta ;)
User avatar
papi
Posts: 2190
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6

Post by papi » 29 Aug 2016, 12:33

pero27 wrote:Ja no... da nebo kdo kakih napačnih idej dobil o tlačenju kaljenega šraufencigerja med liner pa litoželezen blok :roll:
Če maš suhe linerje pa bi jih rad zamenjal jih daš lepo porezkat ven ali jih pa zelo enostavno razprešaš, ne to delat kar dela stric v videu...

Zaverho; iz slike se mi zdi da maš čist zadost mesa, tista črta po sredi je po mojem globoka ene 2mm in je tam samo zato, da tesnilo glave bolj dihta ;)
Vbistvu zadnje čase če bilo kaj napišeš na ta forum avtomatsko dobiš sporočilo od Pero27 :lol: :lol: :lol:

A to si tudi že delal, hmmmm, kolko let si že v penzijonu ??? :twisted: :lol: 8-) :? :D
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6

Post by croma_man » 29 Aug 2016, 12:51

na tem mestu se tud sam vklopim v debato...internetnih znalcev (sralcev) ne podpiram, podpiram pa papije in njemu podobne ki so dejansko sestavl več avtov ki se peljejo in jih lahko pokažejo...
zaverho
Posts: 377
Joined: 14 Nov 2012, 14:24
Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6

Post by zaverho » 29 Aug 2016, 13:50

V izogib še eni forumski bitki, bi res prosil, da temo komentirajo samo tisti, ki o dotični temi kaj vedo.

apropos temu: majster (65 let, celo življenje samo motorne bloke premetava), ki mi je premeril blok je rekel, da pri tej mašini ni šans, da bi puše ostale cele. Pravi, da bi sigurno začele pokat na stikih med cilindri in je postal kar slabe volje, ko sem mu to omenil. Je rekel, da naj kr najdem koga, ki bi mi to nardil in dal garancijo :lol:

Mam zdej že ugledan en blok v švabaraju in ga grem verjetno konc septembra, ko bom tam iskat.
User avatar
killer_beast
Posts: 113
Joined: 30 Apr 2013, 15:42
Avtomobil: Opel Kadett C 1979

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6

Post by killer_beast » 29 Aug 2016, 14:01

zaverho wrote:...majster (65 let, celo življenje samo motorne bloke premetava), ...
A je to Novak iz Sneberij?
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6

Post by pero27 » 29 Aug 2016, 14:10

papi wrote: A to si tudi že delal, hmmmm, kolko let si že v penzijonu ??? :twisted: :lol: 8-) :? :D
Nisem to še delal, nimam se za nekega mojstra, sem bil pa zraven ko je to delal nekdo drug na avtomobilskem bloku. Dal sem tudi 2 cilinda od aprilie, ki je drugače nikasil na aluminij povrtat in not naprešat železno pušo (da sem potem lahko spremenil port timing). Tam je bil !aluminijast! plašč prej debel 6mm pa je vseeno komot naprešal not 3mm debelo pušo in ni nič pokalo.

Vem tudi da so šraufencigerji iz kaljenega jekla ki je precej trše od litega železa in z takimi bedastočami kot je v videu 100% poškoduješ blok.

Napisal sem kar vem, se mi je zdelo da bo morda v pomoč. Glede na sentiment na forumu se bom prihodnje vzdržal komentarjev z področji na katerih nimam 40+ let delovnih izkušenj...
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6

Post by malinuc » 29 Aug 2016, 18:32

če daješ puše v blok se itak prej ali pa pol blok poravna. včasih naredijo tudi rahlo višjo pušo od bloka, zato da se tesnilo dobro vtisne, da se ne premika z batom ji pa na vrhu naredijo robček, temu primerno se tudi blok obdela, vsaj tako delajo v firmi.
Post Reply