BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
malo se bom pametnega delal
kero masino bos pa bustal ? m10b20 ? Predvidevam da bos sel na einspritz in to ne kuglefischerja torej lahko tud gres na m44b19 ? ta ze ma vse kovano pa se 16v glava tak da ni neki strosek, za ps/EUR ti je to najboljsa varianta. Pol posledicno ne bos rabil boostat 2 bara, ker roko na srce na moji revscini ko bustnem okoli 1.3 bar (pogovarjamu se o nadtlaku) ze v blagem ovinku zacne 3 tja prestava odnasat zadek (ce sem v idealnih obratih za bust). Imam pa zelo premalo turbino pa slabo povezan skonstruiran downpipe (nad 5000 obr ga dusi in mi bust ornk pade).
glede na to kolk te poznam in kaj ti zelis od avta ti bo kovana m10 brezveze. To kaj mas not - zamenjaj tesnilko za vecplastno kovinsko pa bos komot bustal do 1.5 ce ne vec (seveda da se postimas vzig pa svecke) in na tem avtu bo to polna kapa, edino ce se bos vrgel v drift vode ?
za grip pa najboljse da ti Tin naredi eno tako m10 kot jo je ze, torej nekje 200 konjicev NA.
kero masino bos pa bustal ? m10b20 ? Predvidevam da bos sel na einspritz in to ne kuglefischerja torej lahko tud gres na m44b19 ? ta ze ma vse kovano pa se 16v glava tak da ni neki strosek, za ps/EUR ti je to najboljsa varianta. Pol posledicno ne bos rabil boostat 2 bara, ker roko na srce na moji revscini ko bustnem okoli 1.3 bar (pogovarjamu se o nadtlaku) ze v blagem ovinku zacne 3 tja prestava odnasat zadek (ce sem v idealnih obratih za bust). Imam pa zelo premalo turbino pa slabo povezan skonstruiran downpipe (nad 5000 obr ga dusi in mi bust ornk pade).
glede na to kolk te poznam in kaj ti zelis od avta ti bo kovana m10 brezveze. To kaj mas not - zamenjaj tesnilko za vecplastno kovinsko pa bos komot bustal do 1.5 ce ne vec (seveda da se postimas vzig pa svecke) in na tem avtu bo to polna kapa, edino ce se bos vrgel v drift vode ?
za grip pa najboljse da ti Tin naredi eno tako m10 kot jo je ze, torej nekje 200 konjicev NA.
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Delal se bo "period correct" turbo, torej M10 turbo. Tokrat me N/A motorji ne zanimajo. Avto bo turbo zunaj in motor tudi. EMU standalone ecu mam od e21 že, ker bom tam pustil motronica ki dela perfektno. Grip se rešuje z 225 R888...nemorš se vozit na kikiriki gumah pa pričakovat grip od lahkega avta drugače. Probaj pa poročaj Vsi pa vemo da je nekje meja konji / kg ki jo presežeš pač ni več avto "uporaben" za ovinkat ampak za kadit gume.
Bomo vidli je rekel slepi, do tja je še daleč.
Bomo vidli je rekel slepi, do tja je še daleč.
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
oldicno
upam da cimprej nardis, da vidim en 'meister' proper turbo na m10 v zivo
pa najprej vrzite tehniko skup, da vidis ce bo vredu pol pa sele zunanjost upam da bo to pospesilo napredek
upam da cimprej nardis, da vidim en 'meister' proper turbo na m10 v zivo
pa najprej vrzite tehniko skup, da vidis ce bo vredu pol pa sele zunanjost upam da bo to pospesilo napredek
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Komaj čakam da bo stojadin gotof, enkrat vmes med projektom se oglasim da vidim kaj se ti tam vse kota po policah. Bom verjetno rabil kaj za oldija, pa še tebe bom rešo odpadne surovine
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
odločitve trenutne, deli že v "smeteh"...al ornk al pa nič !
die liegesitze...
smetišče vabi...
ocenimo situacijo od daleč, za švoh 50 let ni slab
in začnemo odpirat, ker bo dirkalc, ne rabimo izolacije (pa lažje se švasa če se ti ne kadi v gobec)
in najhujši del rje odprt...to je to od velike škode (ki pa se identično naredi na e21, e30...) tak da sem zelo zadovoljen s stanjem avta.
in padli borci, za danes je to to, jutri pa naprej
die liegesitze...
smetišče vabi...
ocenimo situacijo od daleč, za švoh 50 let ni slab
in začnemo odpirat, ker bo dirkalc, ne rabimo izolacije (pa lažje se švasa če se ti ne kadi v gobec)
in najhujši del rje odprt...to je to od velike škode (ki pa se identično naredi na e21, e30...) tak da sem zelo zadovoljen s stanjem avta.
in padli borci, za danes je to to, jutri pa naprej
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
meni je to ta boljši del dela ..spoznavanje in odkrivanje
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Jaz izolacijo kar iz tole ščetko zdrgnem dol (maska in očala priporočljiva )
Get low, no matter how
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
mam žičnate za podn pa še ene s plastičnimi kocinami (manj packajo). Notr v kabini bom pa probal kar je ostal z bencinom spucat, ker se bo tud noter vse barvalo. Lahk da me piči pa ne bo tepiha.
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Ti ostanki grejo z bencinom lepo dol. Debelejse stvari pa al s kemijo al pa temi nastavki. Tudi suh led deluje.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
- pero27
- Posts: 2648
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
jst sm to pucal z bencinom dol ko so bla vrata še na avtu in to v uni fičo-garaži
in sem bil tkole:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kY7jSesdxl0[/youtube]
gre pa fajn dol, ja
in sem bil tkole:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kY7jSesdxl0[/youtube]
gre pa fajn dol, ja