Špurštange
Špurštange
Eno vprasanje - nujno!!!
Je kdo ze daljšal špurštange? Po moje izvedljivo samo kdo bi mi lahko to naredil v enem dnevu?
Moja ideja je da se odrezejo naredi "vmesni" clen nabije iz obeh strani stangice in posvasa.
Ce bi imel struznico bi sam naredil, moj drejar ma tok dela da me zadnic u ku*** poslou ko sem mu prnesu camber plate za nardit
Je kdo ze daljšal špurštange? Po moje izvedljivo samo kdo bi mi lahko to naredil v enem dnevu?
Moja ideja je da se odrezejo naredi "vmesni" clen nabije iz obeh strani stangice in posvasa.
Ce bi imel struznico bi sam naredil, moj drejar ma tok dela da me zadnic u ku*** poslou ko sem mu prnesu camber plate za nardit
Get low, no matter how
- pero27
- Posts: 2640
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Špurštange
zakaj bi pa ti to delal?
kaj to nek servovolan motiraš?
FYI; vari se za en drek stružijo ker se zakalijo
kaj to nek servovolan motiraš?
FYI; vari se za en drek stružijo ker se zakalijo
- pero27
- Posts: 2640
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Špurštange
ja pa dej daljše končnike gor
Re: Špurštange
Za 35mm vsaka stran. Upajmo na vargalant do sedaj me je vedno resil.
Get low, no matter how
- pero27
- Posts: 2640
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Špurštange
končnike imaš v miljon različnih dolžinah - od ene 40mm do vsaj 200mm če ne še več, poglej malo kaj bi pasalo od kakšnega drugega avta
- pero27
- Posts: 2640
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Špurštange
končnike imaš v miljon različnih dolžinah - od ene 40mm do vsaj 200mm če ne še več, poglej malo kaj bi pasalo od kakšnega drugega avta
al pa jst bi zadevo rešil na eleganten način tako da bi končnik z ženskim navojem (matica) zamenjal za krajši končnik z moškim navojem navojem (šrauf) in zadevo povezal z štango od volana z dolgo matico ki jo dobiš v vsaki železnini
al pa jst bi zadevo rešil na eleganten način tako da bi končnik z ženskim navojem (matica) zamenjal za krajši končnik z moškim navojem navojem (šrauf) in zadevo povezal z štango od volana z dolgo matico ki jo dobiš v vsaki železnini
Re: Špurštange
Nisem vedel da imas končnike razlicnih dolzin.
Tadruga ideja tudi zanimiva, ena od moje ideje je tudi da bi pred notranjim koncnikom podlozil.
Tadruga ideja tudi zanimiva, ena od moje ideje je tudi da bi pred notranjim koncnikom podlozil.
Get low, no matter how
- pero27
- Posts: 2640
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Špurštange
aja no al pa tko; obstoječi končnik pa dolga matica pa kos navojne palce pa mal zalimaš skupej z threadlockom
Re: Špurštange
Jutri zvem, kaj so nagruntal v Vargalantu. Kot kaže so me spet rešili
Get low, no matter how