BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Zeko124
Posts: 105
Joined: 13 Jan 2016, 01:36

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Zeko124 » 04 Apr 2016, 20:40

a pa mora bit prav 7,5mm?

Ce me spomin ne vara imam eno celo rolo 8,0mm se na lagerju nekje... :)
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 04 Apr 2016, 21:52

Kako pa ti 8mm zviješ v rolo?! :shock: :o
Ma nima veze al je 0.75 al pa 0.8mm, sej itak ni tako natančen pleh
Ti bom sporočil če nebom dobil v inoxcentru in merkurju (itak žvim pol/pol Nm/Lj) ;)
Zeko124
Posts: 105
Joined: 13 Jan 2016, 01:36

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Zeko124 » 04 Apr 2016, 23:14

Meh, hitri prsti... 0.8 vglavnem, ja.

Po zelji, nism ziher ce mam, bi moral pogledat.
User avatar
firbec
Posts: 23
Joined: 27 Aug 2013, 18:31
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by firbec » 07 Apr 2016, 20:53

Če kdo slučajno rabi pločevino na območju NM, naj me kontaktira na ZS.
Delam v podjetju z kar solidno zalogo pločevine.

0.6, 0.8, 1, 1.2, 1.5 ... pocinkana, črna, inox, ...

Pa tudi kakšen prag se lahko zakrivi ali odreže prirobnico na laser 8-)
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by L4UK0 » 07 Apr 2016, 21:37

@firbec, ce ni nic narobe z objavo te informacije bi si zasluzila svojo temo...mislim, da bi znalo priti se marsikomu tole prav... 8-)
Image
Zeko124
Posts: 105
Joined: 13 Jan 2016, 01:36

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Zeko124 » 07 Apr 2016, 22:02

firbec wrote:Če kdo slučajno rabi pločevino na območju NM, naj me kontaktira na ZS.
Delam v podjetju z kar solidno zalogo pločevine.

0.6, 0.8, 1, 1.2, 1.5 ... pocinkana, črna, inox, ...

Pa tudi kakšen prag se lahko zakrivi ali odreže prirobnico na laser 8-)
Zgoraj omenjeni lager dobljen od tebe, ja... :D
Odlicna naveza, lahko s prve roke povem, da takih ponudb ni vsak dan ;) .
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 07 Apr 2016, 22:18

odlično!
mislim da vem kera firma je to ;)
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 22 Jun 2016, 15:23

No, pleh sem dobil, tako da zdaj rihtam sprednji desni vogal, je pa kar kompleksna zadeva, ker je veliko različnih kosov pleha za popravit.

Dobil sem tudi vzmetenje po pošti za predelat, pa še par drugih stvari;
Image

Kitajski roboti zanjo glih tako švasat kot naši :D
Image

Presentljivo so tile amortizerji celo za odpret, moram samo taprav ključ dobit(nardit) - od fleksarce skor paše pa glih ne paše. SIcer je verjetno not samo zaprt ne-rebuildable amortizer, ampak mogoče bi se dalo pa kakšne bilstein mortiče not stlačit... :P
Image

Sem pa najdu tud enga kitajca ki dela precej realistične kopije original ključev za ne preveč dnarja.
Zase jih mam zdej sicer zadost, če bo pa kej interesa lahko pa nardimo en group buy, zneslo bi cca 6€/kos (wallothnesch ma po 16€/kos z tem da so komplet kovinski ključi nič gume gor in so meni grdi - ko da je od bajte ključ)
Image

Aja pa tole bo zihr komu prav prišlo;
Zadnji coilover bo ubistvu samo za zmotirat (Body je sicer enako dolg kot original če ga do konca podreš, je pa batnica 90mm krajša. Sprednji je pa tudi dovolj kratek da se ga bo dalo lepo na original aksšenkle našraufat - ubistvu bi lahko z njim spredaj spustil tud čez 200mm če bi hotu)
Image
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by zegler » 23 Jun 2016, 06:59

fino, glede na to da ves kaj pocnes.. sem res firbcn kak bo to v e21 na slo cesti. Upam da se boma pelala kak krog z tem podvozjem :)
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 23 Jun 2016, 10:30

Bova, bova, nič bat.
Sej drugače fedri so ful pretrdi (1010 in 1020 lb/inch - ko za kamion :lol: ) ampak to ni noben problem zamenjat - zadnji mortiči so lepo mehki - jih bo treba še stestirat, sprednje bo treba pa tud z kakšnim manj viskoznim oljem zalit za začetek.
Drugače ma pa tista stanceworks dvojka z rogle identičen setup na avtu z tem da je on pustil vse original trdo ;)
Post Reply