BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
a pa mora bit prav 7,5mm?
Ce me spomin ne vara imam eno celo rolo 8,0mm se na lagerju nekje...
Ce me spomin ne vara imam eno celo rolo 8,0mm se na lagerju nekje...
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Kako pa ti 8mm zviješ v rolo?!
Ma nima veze al je 0.75 al pa 0.8mm, sej itak ni tako natančen pleh
Ti bom sporočil če nebom dobil v inoxcentru in merkurju (itak žvim pol/pol Nm/Lj)
Ma nima veze al je 0.75 al pa 0.8mm, sej itak ni tako natančen pleh
Ti bom sporočil če nebom dobil v inoxcentru in merkurju (itak žvim pol/pol Nm/Lj)
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Meh, hitri prsti... 0.8 vglavnem, ja.
Po zelji, nism ziher ce mam, bi moral pogledat.
Po zelji, nism ziher ce mam, bi moral pogledat.
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Če kdo slučajno rabi pločevino na območju NM, naj me kontaktira na ZS.
Delam v podjetju z kar solidno zalogo pločevine.
0.6, 0.8, 1, 1.2, 1.5 ... pocinkana, črna, inox, ...
Pa tudi kakšen prag se lahko zakrivi ali odreže prirobnico na laser
Delam v podjetju z kar solidno zalogo pločevine.
0.6, 0.8, 1, 1.2, 1.5 ... pocinkana, črna, inox, ...
Pa tudi kakšen prag se lahko zakrivi ali odreže prirobnico na laser
- L4UK0
- Posts: 3073
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
@firbec, ce ni nic narobe z objavo te informacije bi si zasluzila svojo temo...mislim, da bi znalo priti se marsikomu tole prav...
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Zgoraj omenjeni lager dobljen od tebe, ja...firbec wrote:Če kdo slučajno rabi pločevino na območju NM, naj me kontaktira na ZS.
Delam v podjetju z kar solidno zalogo pločevine.
0.6, 0.8, 1, 1.2, 1.5 ... pocinkana, črna, inox, ...
Pa tudi kakšen prag se lahko zakrivi ali odreže prirobnico na laser
Odlicna naveza, lahko s prve roke povem, da takih ponudb ni vsak dan .
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
odlično!
mislim da vem kera firma je to
mislim da vem kera firma je to
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
No, pleh sem dobil, tako da zdaj rihtam sprednji desni vogal, je pa kar kompleksna zadeva, ker je veliko različnih kosov pleha za popravit.
Dobil sem tudi vzmetenje po pošti za predelat, pa še par drugih stvari;
Kitajski roboti zanjo glih tako švasat kot naši
Presentljivo so tile amortizerji celo za odpret, moram samo taprav ključ dobit(nardit) - od fleksarce skor paše pa glih ne paše. SIcer je verjetno not samo zaprt ne-rebuildable amortizer, ampak mogoče bi se dalo pa kakšne bilstein mortiče not stlačit...
Sem pa najdu tud enga kitajca ki dela precej realistične kopije original ključev za ne preveč dnarja.
Zase jih mam zdej sicer zadost, če bo pa kej interesa lahko pa nardimo en group buy, zneslo bi cca 6€/kos (wallothnesch ma po 16€/kos z tem da so komplet kovinski ključi nič gume gor in so meni grdi - ko da je od bajte ključ)
Aja pa tole bo zihr komu prav prišlo;
Zadnji coilover bo ubistvu samo za zmotirat (Body je sicer enako dolg kot original če ga do konca podreš, je pa batnica 90mm krajša. Sprednji je pa tudi dovolj kratek da se ga bo dalo lepo na original aksšenkle našraufat - ubistvu bi lahko z njim spredaj spustil tud čez 200mm če bi hotu)
Dobil sem tudi vzmetenje po pošti za predelat, pa še par drugih stvari;
Kitajski roboti zanjo glih tako švasat kot naši
Presentljivo so tile amortizerji celo za odpret, moram samo taprav ključ dobit(nardit) - od fleksarce skor paše pa glih ne paše. SIcer je verjetno not samo zaprt ne-rebuildable amortizer, ampak mogoče bi se dalo pa kakšne bilstein mortiče not stlačit...
Sem pa najdu tud enga kitajca ki dela precej realistične kopije original ključev za ne preveč dnarja.
Zase jih mam zdej sicer zadost, če bo pa kej interesa lahko pa nardimo en group buy, zneslo bi cca 6€/kos (wallothnesch ma po 16€/kos z tem da so komplet kovinski ključi nič gume gor in so meni grdi - ko da je od bajte ključ)
Aja pa tole bo zihr komu prav prišlo;
Zadnji coilover bo ubistvu samo za zmotirat (Body je sicer enako dolg kot original če ga do konca podreš, je pa batnica 90mm krajša. Sprednji je pa tudi dovolj kratek da se ga bo dalo lepo na original aksšenkle našraufat - ubistvu bi lahko z njim spredaj spustil tud čez 200mm če bi hotu)
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
fino, glede na to da ves kaj pocnes.. sem res firbcn kak bo to v e21 na slo cesti. Upam da se boma pelala kak krog z tem podvozjem
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Bova, bova, nič bat.
Sej drugače fedri so ful pretrdi (1010 in 1020 lb/inch - ko za kamion ) ampak to ni noben problem zamenjat - zadnji mortiči so lepo mehki - jih bo treba še stestirat, sprednje bo treba pa tud z kakšnim manj viskoznim oljem zalit za začetek.
Drugače ma pa tista stanceworks dvojka z rogle identičen setup na avtu z tem da je on pustil vse original trdo
Sej drugače fedri so ful pretrdi (1010 in 1020 lb/inch - ko za kamion ) ampak to ni noben problem zamenjat - zadnji mortiči so lepo mehki - jih bo treba še stestirat, sprednje bo treba pa tud z kakšnim manj viskoznim oljem zalit za začetek.
Drugače ma pa tista stanceworks dvojka z rogle identičen setup na avtu z tem da je on pustil vse original trdo