BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 09 Sep 2015, 13:26

o, zakon :D
bom malo pogledal pine za hrošča, mogoče celo kaj paše
drugače jih bom dal pa postružit
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 09 Sep 2015, 16:08

Good news; danes sem pucal odmontirane šipe in sem ugotovil da imam dejansko vseh 6 šip zelenih - prej sploh nisem porajtal da so :)
Zagorec
Posts: 41
Joined: 02 Apr 2014, 18:19
Avtomobil: Renault R8

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Zagorec » 11 Sep 2015, 10:04

pero27 wrote: ko se vsake tolko ustavim pri uporabniku zagorcu in vidim tisto njegovo rešeto od 8ke dobim tud malo motivaciej da tako hudo pa vseeno ni z mojim avtom :D
Ejjj, za francoza je moja R8 v odličnem stanju, če ne gledamo blatnikov :)
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 24 Dec 2015, 19:08

Danes sem se spravil nad prezračevalni sistem; vse razstavil, spucal, preluftal grelec in nalimal novo peno (stara je seveda letela na polno čez zračnike vsakič ko si malo bolj zalaufal zračenje.
Nekaj preglavic mi je povzročil pin na motorju ventilatorja ki se je ob snemavanju kabla odlomil, zato sem z malo lotanja in krivljenja pač naredil novega iz generičnega kabel čeveljčka.

Image

Image

Vem da gre malo počasi tale moj projekt (skor počasneje kod tista manta 400 :D ) ampak sem pa vztrajen ;)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by DS71 » 24 Dec 2015, 19:56

haha ..tista manta sploh ne gre in ne more bit merilo za oddelano in narejeno delo :lol:

sej sploh ni važno če gre počasi ali hitro .. glavno da se imaš fajn ..enkrat bo že ;)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 03 Jan 2016, 15:22

Evo, takole zgleda pa kompletno zračenje od ajkule. Švaba je zakompliciral stvar, več šlavfou kot v kakšni mečki (no sej PFL varianta jih je mela nekaj manj.
Mogoče pride kdaj komu prav za referenco.

Image

I like exploded diagrams, can you tell? :P

Rabil bi pa tale kontrolni panel za zračenje, ki je na sliki na sredi spodaj, če kdo ve za kakšnega dobrega. Na mojem je namreč polomljeno vse kar se polomit da in posledično ne služi ravno dobro svojemu namenu...
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by zegler » 04 Jan 2016, 10:23

:o lepo ti to .. bemtis moj je 77 letnik pa nikjer nobena pena ne leti iz ventilacije, mogoce kaki posuseni komar al pa musica prleti, to pa je tud to .. hmm ampak kolk zlgeda sredisnka konzola drugace od moje, pa tista nad volanom tud :) so res ornk spreminjali notranjost ...tvoj je ze na pol e30 po sredinski konzoli z okroglimi regleri
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 04 Jan 2016, 21:36

Ja tvoj je 5 let starejši od mojega pa je že vsa pena ven zletela, nima več kaj letet :lol:
Ti maš še vse na sliderje, na forumu mamo pa povečini vsi faceliftane verzije; 77. leta je bil uvz BMWja v Jugoslavijo še težek zločin :twisted:
Ubistvu cela razlika pred/po faceliftu je ta da so dodal zračnika na obeh staneh volana; enga namest dveh od štirih gumbov, ki jih maš ti na levi od volana in dva namest zgornjega dela slide-reglerjev na kontrolnem panelu. Drugo je pa isto.

Danes sem se pa z auspuhom boril; bolj poflikanega auspuha še v življenju nisem videl :? in čisto vsi šraufi so bli zaribani, pol sem jih tudi polomil da sem zadevo dol dobil.
No kvaliteta nima veze, ker bom itak kompletnega drugega delal

Image

Srednji dušilec je pa zgleda glasspack :P a ve kdo če je blo to serijsko tako?

Image
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by zegler » 05 Jan 2016, 08:07

ni bil zlocin, pa trajalo je za dobit. takrat se tehnounion :)

auspuh, ker ga mam jaz tud zdaj iz avta tud vecino vijakov potrgal :roll: :roll: :roll: .. a tvoj ima izpusni kolektor kr 4 v 1 ? ce ja pol ti svetujem da das gor od starejsega modela auspuh gor moj ma 4 -2 -1, al bos kr sam nardil ? :twisted: rock on :)
jaz sem kupil od fox germany dusilce zdaj pa se jebem s cevmi. bi se lahko zmenla kje pa ruknema vikend pa auspuhe nardima ha ha ha :D
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 05 Jan 2016, 14:24

Ja, vem, sej moj je tud prek tehnouniona uvožen, sam pomoje da si bil 77. leta težka mafija z bemflo :)

Jst mam v planu najt eno m10b20 mašino z e21 glavo (SE PRIPOROČAM ČE KDO VE ZA KAKŠNO DOBRO)
nataknit gor CV fergazerje iz prve generacije Yamahe R1 (nardit sesalni kolektor za to - se še odločam al švasan al čem se potrudit pa ulit iz aluminija) in potem nardit auspuh (kolektor bom verjetno kupil), naprej pa sam naredil v sredinski glaspack in zadej 2 glasspacka.
Tale boga 1.6 mašina pa genialni auspuh gre pa v hrambo za spomin :lol:
Kolektor je pa 4v1, ja, pa še zajem vročega zraka ma, ker je 315 model pa jim samo z fergazerejm ni ratalo dovolj detunat mašine :lol:
Post Reply