BMW e28 520i
Re: BMW e28 520i
Eh.. itak se jim gre za članarine pa € od certifikatov ... tak da se pretirano ne ukvarjajo z takimi podrobnostmi
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: BMW e28 520i
Čisto odvisno od zveze. Iz mojih izkušenj sem dobil poročilo o avtomobilu na 6ih straneh na katerih je vsak del avta označen ali je original ali zamenjan z original izgledom ali pač nek neprimeren del...
Alpinas were always posh hot rods!
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW e28 520i
Wolf, a ti si zdej nek delegat od SVS, al kako, k sm zadnjič dobil na FB vabilo za lajkanje "tvoje" FB strani od SVS ?
Re: BMW e28 520i
Haha, lahko bi se reklo Ubistvu nek youth in action Večina je starih rabimo pa mlajše, moje sovrstnike. Če je kdo zainteresiran smo odprti za kake krajše članke...pero27 wrote:Wolf, a ti si zdej nek delegat od SVS, al kako, k sm zadnjič dobil na FB vabilo za lajkanje "tvoje" FB strani od SVS ?
Če koga več zanima na PM, da ne zasmetimo teme.
Dokler imaš vpisan 6cyl motor redko kdo bo vedel, da ni baby six. Samo ponavadi če hočeš homologacijo gledajo št. motorja... Tam pa upaš da tega motorja ni vpisanega nikjer
Alpinas were always posh hot rods!
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW e28 520i
pol pa zatolčep na m20b25 gor lepo 16VB4
sam men je šel tip na homologaciji dejansko motor slikat
Re: BMW e28 520i
Na homologaciji slikajo vse, motor vse kode, podvozje, števec...pero27 wrote:
pol pa zatolčep na m20b25 gor lepo 16VB4
sam men je šel tip na homologaciji dejansko motor slikat
Alpinas were always posh hot rods!
Re: BMW e28 520i
VIdim, da je kar nekaj časa od objave. Tako, da se bom malo razpisal. Končno je avto registriran in vozen. Razlog zakaj nisem uspel priti v soboto, čeprav sem imel v planu zelo dolgo. V petek sem imel vse planirano kako in kaj, vendar se kot vedno rado zavleče. V petek sem imel namen zamenjati zadnje amortizerje in dokončati preostale stvari. Po planu bi moralo biti max 1 uro za zamenjavo zadnjih amortizerjev. Nisem pa računal, da so amortizerji še prva vgradnja. Problem je nastal, ker je puša, ki se nasadi na zadnjo roko zarjevela in nikakor ni popustila. Kot vedno ko najmanj pričakuješ, se pridruži še g. Murphy, so vsi brenerji v okolici so bili prazni tako, da sem dragocen čas zabil še za nakup novega. No sej zvečer je bil avto vozen, vendar še vedno ves podrt.
Še dokaz, da avto ni počepnil starostno
Avto je spredaj počepnil za 70mm, zadaj pa za 35mm. Je veliko trši, kar je več kot super in ni več barka. V ovinkih se veliko manj nagiba, kar je pred menjavo bilo zelo utrujajoče. Glede podvozja to še ni končno stanje in se bo še rihtalo. Imam na lagerju še kar nekaj bonbončkov za bolj ''udobno'' dinamično vožnjo.
Še slika abstraktne umetnosti.
Še dokaz, da avto ni počepnil starostno
Avto je spredaj počepnil za 70mm, zadaj pa za 35mm. Je veliko trši, kar je več kot super in ni več barka. V ovinkih se veliko manj nagiba, kar je pred menjavo bilo zelo utrujajoče. Glede podvozja to še ni končno stanje in se bo še rihtalo. Imam na lagerju še kar nekaj bonbončkov za bolj ''udobno'' dinamično vožnjo.
Še slika abstraktne umetnosti.
Get low, no matter how
Re: BMW e28 520i
Jaz sem na homologacijo seboj vzel original blok motorja in sem rekel naj slika tisti blok v prtljažniku ne tistega s katerim sem se pripeljalFR Wolf wrote:Na homologaciji slikajo vse, motor vse kode, podvozje, števec...pero27 wrote:
pol pa zatolčep na m20b25 gor lepo 16VB4
sam men je šel tip na homologaciji dejansko motor slikat
Re: BMW e28 520i
Fleko kje in kdaj se prijavimo za vožnjo po Ljubljanici?
Alpinas were always posh hot rods!