Audi Coupe GT
Re: Audi Coupe GT
Ejga ne ga srt .
Dizel nikakor pa če bo liter benza tudi 5€. 2.2T zahteva tudi 4x4 pogon, zaradi previsa motorja čez sprednjo os in nikakršne teže odzadaj mu nos vleče posvoje in bi ga bilo zelo teško nadzirat.
Namen je kar kupiti enega karoserijsko neizpravnega A4 1.8T in narediti transplantacijo.
Za začetek 150 oslov bo čisto dovolj, kasneje pa bom dodal še kakšnega več. Avto ima 1000kg tako da bo to kar zadovoljivo, serijski motor in menjalnik pa zdržita tudi 300Ks.
Dizel nikakor pa če bo liter benza tudi 5€. 2.2T zahteva tudi 4x4 pogon, zaradi previsa motorja čez sprednjo os in nikakršne teže odzadaj mu nos vleče posvoje in bi ga bilo zelo teško nadzirat.
Namen je kar kupiti enega karoserijsko neizpravnega A4 1.8T in narediti transplantacijo.
Za začetek 150 oslov bo čisto dovolj, kasneje pa bom dodal še kakšnega več. Avto ima 1000kg tako da bo to kar zadovoljivo, serijski motor in menjalnik pa zdržita tudi 300Ks.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Audi Coupe GT
dobro razmišljaš
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Audi Coupe GT
sej je, 5 ventilov po cilindru, nanese 20Vgrega983 wrote:5 jih more bit
Re: Audi Coupe GT
Nene 5 cilindrou more bit.
Škoda, da ni quatro, 2.2t bi pasal kot ata na mamo.
Škoda, da ni quatro, 2.2t bi pasal kot ata na mamo.
Get low, no matter how
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Audi Coupe GT
pa sj se oba zastopiva kaj bi bilo zelo lepo imeti.croma_man wrote:sej je, 5 ventilov po cilindru, nanese 20Vgrega983 wrote:5 jih more bit
4je bati se nikol ne derejo tk lepo kot se jih 5, lepo postrojenih v vrsto ....... sploh ko jim da po p...di turbo
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Audi Coupe GT
1.8T swap z servisom 1000€
2.2T swap z servisom 3000€
noben se nebi branil petaka, samo vzdrževanje in pa dobro stanje motorja je pa katastrofa iz finančnega pogleda. Tud jst sm hotu v pasata dat 2.7 biturbo, ampak ko sem potegnil črto pod generalko in tuningom, sem idejo ovrgel.
2.2T swap z servisom 3000€
noben se nebi branil petaka, samo vzdrževanje in pa dobro stanje motorja je pa katastrofa iz finančnega pogleda. Tud jst sm hotu v pasata dat 2.7 biturbo, ampak ko sem potegnil črto pod generalko in tuningom, sem idejo ovrgel.
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Audi Coupe GT
Bi blo ceneje imeti neko 10 let staro ranglo z 1.4 mopedom
Ded bo že zrihtal kk pač bo, naše želje mu pri financah ne bodo nič pomagale
Ded bo že zrihtal kk pač bo, naše želje mu pri financah ne bodo nič pomagale
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Audi Coupe GT
jst čisto podpiram 1.8T ker ta motor v lahki karoseriji imaš vse, malo porabo (pod 8 na relacijo), če ga tiščiš ne prideš prek 13 - mi še ni uspelo pa je gorelo iz loncev že. Powerja več kot dovolj in pa za zmeren denar prilezeš na varnih 250 konjev če je želja.