No, kako zatesniti pokrov ventilov, ne da bi spuščalo? Je kaka posebna finta?
Ker tista pluta je men bolj tko-tko. Pa tud zategovanje ne nardi nič kej dobrega. Meni namreč pušča zadaj po menjalniku, in nato na tla!
Kadett C - tesnilo pokrova ventilov
Re: Kadett C - tesnilo pokrova ventilov
Hm... Si probal s tesnilno pasto? Po domače rečeno: kakor bi zasilikoniral....
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Kadett C - tesnilo pokrova ventilov
ja to je ponavadi za te šivalne stroje prava rešitev (golf 1 ima podobne težave), ubistvu s to pasto narediš tesnilo, ki celo drži.
Re: Kadett C - tesnilo pokrova ventilov
Ja tko je, ponavad je zaradi prezategovanja pokrov zvit in potem štrli..posledično pušča.
V tem primeru..novo dihtungo, na obeh površinah namazat s tesnilno maso ...pa za začetek ne preveč zašponat, čez pol urce še mal zategn in to je to.
Priporočam
V tem primeru..novo dihtungo, na obeh površinah namazat s tesnilno maso ...pa za začetek ne preveč zašponat, čez pol urce še mal zategn in to je to.
Priporočam
Last edited by Opelpower on 23 Apr 2014, 07:20, edited 1 time in total.
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: Kadett C - tesnilo pokrova ventilov
Ok, hvala za odgovore. Sem pričakoval nekaj takega.
Re: Kadett C - tesnilo pokrova ventilov
Jaz imam pokrov predelan na 8 vijakov... doma narejena dihtanga iz tapravega materiala... poglihane površine in cnc alu ploščica oz. velika podloška da stisne okoli in okoli pokrova... Ni sledu niti kapljice... Ampak kaj ko pušča pokrovček
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: Kadett C - tesnilo pokrova ventilov
Js sem vzel pa tole pasto:
http://www.turnerengineering.co.uk/acat ... o_288.html
Spucal pokrov, namazal gor, počaku da mal gumira, položu gor tesnilo in dal na ravno mizo in minimalno obtežil vse skupaj. Po pol ure namazal maso še na glavo motorja, spet mal počaku da rahlo gumira, položu gor pokrov z dihtungo in po mal dotegoval na vsakih 5-10 minut.
Zaenkrat kaže da bo ok.
http://www.turnerengineering.co.uk/acat ... o_288.html
Spucal pokrov, namazal gor, počaku da mal gumira, položu gor tesnilo in dal na ravno mizo in minimalno obtežil vse skupaj. Po pol ure namazal maso še na glavo motorja, spet mal počaku da rahlo gumira, položu gor pokrov z dihtungo in po mal dotegoval na vsakih 5-10 minut.
Zaenkrat kaže da bo ok.