BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
and don't tell me, that I never gave you anything!
No uglavnem, tud mene je zagrablo in evo ga
grem iskat avto, ki sem ga prejšni teden že zaaral, še zadnja vožnja preden gremo nardit prepis, se pripelem nazaj na dvorišče in začne nekaj tolčt po motorju; dvignemo havbo in vidmo da je jermen čist losan, 2 metra za avtom pa najdemo na tleh šrauf, ki pritrjuje nosilc od alternatorja na blok SVAŠTA!
zašraufamo nazaj z varovalno podložko, gremo nardit prepis in po preizkusne tablce.
Pridemo nazaj na dvorišče, nalimam tablce, grem na prvo črpalko, valda poln tank, ker je bil prej čist suh.
Fotr je rabu še nekaj iz merkurja, se ustaviva še tam, greva not, prideva nazaj, luža bencina pod avtom laufava nazaj v merkur po 2 kantice po 10L in šlauf, spumpam ven 20 litrov bencina in neha kaplat (pomoje je šlo kkšno tesnilo okrog pumpe navrh tanka, bo treba pač poštimat)
Prej ko sem ga sprobaval je avto kr mau kašlal, pa bil len... se peleva proti domu, čez ene 30km se avto, ko prešaltam dol naenkrat sred ovinka zbudi rit postran, volan u desno, rešu like a bou55
se pelem do doma z spuščeno šipo in roko do asvalta, čeprou je mau mraz in se počutm ku en bog
dizla se ne pipnem v lajfu več!
btw, moj prvi moj moj avto, in bo daily definitivno in nikol več ne razmišlam o tem, da bi blo karkol nouga daily
aja pa avto sem zgleda ful preplačal al neki, ker mi je stric, ki mi ga je prodal uturil pol ko sem mu še dodatno zbil vnaprej dogovorjeno ceno še 2 števca komplet z obratomerom, pločevinko barve v kateri je avto (in to akrilne, ne modern jajc) in ketne in še reku, naj pridem enkrat z prikolico in mi bo šenkal še en kup delov, samo se mora prebit do zadnga konca garaže
za prvo silo bom naredu servis na fergazerju... itak solex in 200.000km in je ful lufta na osi metuljčka; povrtat, bronaste puše not, pa komplet rebuild kit ponucat, pa tesnilo na tanku zrihtal, pol se bomo pa naprej pogovarjal
Last edited by pero27 on 17 Jan 2016, 02:13, edited 5 times in total.
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: EVO VAM AJKULE, MAMICUVAM! bmw e21 315 Phönixrot
btw; a mi gdo zna povedat, kako zrihtam da bodo slike?
sem dal img zadevo ap url vmes, pa ni nč :/
pogruntal problem; forum ne mara dropboxa
sem dal img zadevo ap url vmes, pa ni nč :/
pogruntal problem; forum ne mara dropboxa
Re: EVO VAM AJKULE, MAMICUVAM! bmw e21 315 5speed Phönixrot
Luštno. Želim ti čimveč uživaških kilometrov...
Opazil sem že na avto.net da ima avto podobne feltne kot Alpina, so prav Alpinine ali so kake o.z., ronal ponaredek Alpininih 20-prečkastih?
Opazil sem že na avto.net da ima avto podobne feltne kot Alpina, so prav Alpinine ali so kake o.z., ronal ponaredek Alpininih 20-prečkastih?
Alpinas were always posh hot rods!
- strider87
- Posts: 660
- Joined: 08 Feb 2012, 19:34
- Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
- Location: Ptuj
Re: EVO VAM AJKULE, MAMICUVAM! bmw e21 315 5speed Phönixrot
Bmw invazija
Kul avto, lepo ga zrihti!
Kul avto, lepo ga zrihti!
Re: EVO VAM AJKULE, MAMICUVAM! bmw e21 315 5speed Phönixrot
Evo je že več BMWjev ko kadetov...
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: EVO VAM AJKULE, MAMICUVAM! bmw e21 315 5speed Phönixrot
ej to pa nebi vedu povedat; na feltnah sicern nč ne piše alpina in dvomim, da bi pr alpini logo šparal drgač kolkor mi je ratalo raziskat po šasijski, je avto prišel iz fabrike z temi feltnami in 5 brzinamiFR Wolf wrote:Luštno. Želim ti čimveč uživaških kilometrov...
Opazil sem že na avto.net da ima avto podobne feltne kot Alpina, so prav Alpinine ali so kake o.z., ronal ponaredek Alpininih 20-prečkastih?
ampak za tadesn špegu je pa zmanjklo dnarja
strider87 wrote:Bmw invazija
Kul avto, lepo ga zrihti!
sm jst tud razmišlal o kkšnem kadettu, ampak mi z strojniškega stališča ni všeč (vzmtenje, pačke v motorju...) drgač je ful lušen; sploh tisti brez žmgavcev in okroglimi lučmi$küll wrote:Evo je že več BMWjev ko kadetov...
zgleda bo treba oplovce z foruma pometat pa ga samo za bmwje met I keed I keed
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: EVO VAM AJKULE, MAMICUVAM! bmw e21 315 5speed Phönixrot
wo ho ..super .. naj ti služi ..in me zelo veseli da scena živi kjub trendu splošnega upadanja novih projektov
pa sej je bil cajt da se losamo oplovskega naziva ..če je oldskul pa nej bo oldskul ..jaz bi biu prav kontent da je multimark živ forum kot pa oplovsko mrtev$küll wrote:Evo je že več BMWjev ko kadetov...
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: EVO VAM AJKULE, MAMICUVAM! bmw e21 315 5speed Phönixrot
za vlečt bo pa dobr bmw, ko bo opel crknu, a?
ne, drugače se samo malo generično norca delam; nisem noben BMW fanboy, so mi pa nekatere njihove rešitve z čisto "poklicnega" stališca zanjimive; kot so mi tudi nekatere oplove; C20xe mi je recimo svetovna mašina in ne vem, če bi našel katero bmw-jevo sodobno doraslo...
ne, drugače se samo malo generično norca delam; nisem noben BMW fanboy, so mi pa nekatere njihove rešitve z čisto "poklicnega" stališca zanjimive; kot so mi tudi nekatere oplove; C20xe mi je recimo svetovna mašina in ne vem, če bi našel katero bmw-jevo sodobno doraslo...
Re: EVO VAM AJKULE, MAMICUVAM! bmw e21 315 5speed Phönixrot
Super zdej ns je pa že res veliko!
Kar se tiče puščanja goriva sam imel jaz isti problem. Zamenjati je potrebno dve cevi. Ena je povezava med dvema tankoma druga pa povezeva dotočne cevi s tankom. Seveda je pa najlažje pogledati, če je na vrhu pokrova za tank uničeno tenilo oz. oring. (Odstraniš zadnji sedež in odviješ 4 vijake)
Uživaj v vožnji!
Kar se tiče puščanja goriva sam imel jaz isti problem. Zamenjati je potrebno dve cevi. Ena je povezava med dvema tankoma druga pa povezeva dotočne cevi s tankom. Seveda je pa najlažje pogledati, če je na vrhu pokrova za tank uničeno tenilo oz. oring. (Odstraniš zadnji sedež in odviješ 4 vijake)
Uživaj v vožnji!