Trabant 601

User avatar
Opelpower
Posts: 1667
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Trabant 601

Post by Opelpower » 30 Jan 2013, 12:49

pomoje da če boš dal 7 + ne boš zgrešil :D ..... jazt bi sigurno 8J in 175/50 gor natlačil.. ali ima to še 12 col?

Ker potem ti ostanejo le mini gume, 165/60 ... tist pa na 7J max :lol:
Image
RE21
Posts: 113
Joined: 24 Jan 2011, 23:21

Re: Trabant 601

Post by RE21 » 30 Jan 2013, 17:11

Tegale so spravili že na 13 colska kolesa. Tudi sam sem imel v mislih 7 ali 8J. Glede na to, da bo šel v obnovo, se samo malo prilagodi koloteke. Spredaj nebi smel bit problem, so že zdaj 20cm noter pomaknjena kolesa. Zadaj pa mislim da bo šlo, bo treba probat.
Gume pa verjetno kitajc dela, ane? Za mojo plastiko, bodo že zdržale tja do 100km/h :)
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Trabant 601

Post by ZiZa » 30 Jan 2013, 18:18

RE21
Posts: 113
Joined: 24 Jan 2011, 23:21

Re: Trabant 601

Post by RE21 » 26 Jun 2013, 22:15

Da malo obudim temo in pokažem kaj se dogaja. Projekt je stekel, avto je šel v prafaktorje in čaka na preporod.
Karoserija, kar je pleha, ni tako slaba, še posebej ne po peskanju. Trenutno čaka kleparja (papi-ja) da jo reši lukenj. Vmes se bodo pripravljale ostale stvari. Najprej podvozje z mašino, nato notranjost.

Kar se tiče podvozja, bi avto rad znižal, nisem pa vešč nižanja listnatih vzmeti. Če ima kdo kaj izkušenj s tem, mu bom hvaležen.

Nekaj slik:

Avto po peskanju in zaščiten z osnovno barvo
Image

Nekako ga je bilo potrebno pripeljati domov
Image

Image

Čakanje na kleparja
Image
User avatar
Opelpower
Posts: 1667
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Trabant 601

Post by Opelpower » 26 Jun 2013, 23:06

Hehehehe...ful hecn zgleda v garaži, kot igračka :lol:

PS...ubistvu zgleda pleh res solidno, le vogale obrob je pa kar dobro pojedlo. A se dobi kaj reperatur pleha?
Image
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Trabant 601

Post by FR Wolf » 26 Jun 2013, 23:14

Super izgleda, v garaži pa vidim da ni več Žanovega črnuha :)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Trabant 601

Post by DS71 » 27 Jun 2013, 00:30

včasih se je pri fičotu sprednji konc najbolj elegantno spustilo če si za spodnji list kateri je bil najkrajši obrnil kontra ..potem je cel feder poravnalo .. drugače pri jugotu zadaj ali z distančniki najbolj profi zadeva pa je z valjanjem listov da zmanjšaš lok ..je pa treba bit pozoren na to ,da se sama širina vzmeti veča in ti ponavadi potem meče kolesa na A .. to govorimo o sistemu z prečnimi listnatimi vzmetmi
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
trabi
Posts: 53
Joined: 09 Oct 2012, 19:54
Avtomobil: manta a & trabant 601
Location: Okolica Ptuja

Re: Trabant 601

Post by trabi » 27 Jun 2013, 20:04

Najlažje ga je spusti tako , da si izdelaš pravokotnik , ki je enako širok kot listnate vzmeti dolg pa toliko, da je daljši od razdalje med 4 vijaki , ki držijo vzmeti. Vstaviš ga vmes med vzmeti in sediščem vzmeti. Jas sem vstavil 6 cm visok pravokotnik in je 6 cm nižji. Moraš pa pri takem postpku nabavit nove vijake, malo odrezat usmerjevalnik za gretje in pa seveda nastavit optiko kar je največji problem zato, ker kolesa porine čisto ven. Zadaj pa sem jas vzel ven 4 liste pa je bil nižji za nekje 3-4 cm v trdoti pa se sploh ni poznalo da bi bil mehkejiši pa še kolesa so se postavila ravno niso bila spodaj več potegnjena not. Pa če ga po tem postopku hočeš spredaj spustit za več kot 6 cm je potrebno prestavit glavni zavorni valj, ker so vzmeti le 2 cm nižje od valja.
RE21
Posts: 113
Joined: 24 Jan 2011, 23:21

Re: Trabant 601

Post by RE21 » 28 Jun 2013, 22:51

Nekaj takega sem imel v mislih, predvsem za spredaj. da vzamem kakšno plast iz zadnje vzmeti, pa ni slaba ideja. Slišal sem, da naj bi se dalo "zvezat" vzmeti oz kolesa z zajlo. Predvidevam, da bi po tem moral stršati amortizerje.Ima kdo kaj izkušenj s tem. Če stvar deluje ni slaba ideja, predvsem za tehničnega narest in kasneje določit najnižjo točko voznosti avtomobila. Verjetno bom preizkusil kar nekaj možnosti nižanja, po tem pa se bo že našla neka pametna rešitev. Važno da gre avto v poden, nanj pa široka kolesa.

Tukaj so pomagala Oplova kolesa 7,5 širine
Image

Image
limited
Posts: 15
Joined: 09 Mar 2013, 12:43
Avtomobil: BA3 2102

Re: Trabant 601

Post by limited » 01 Jul 2013, 12:44

Všeč mi je, da se je še nekdo nešel oživeti in znižati vzhodnjaka. Na googlu boš našel kar nekaj stance version trabija, če pa boš pobrskal pa mogoče tudi najdeš kakšen forum, stric google pa ti bo pomagal pri prevajanju.

Vezanje fedrov ti odsvetujem razen če maš "strica" na tehničnem, najbolj preprosto je na fedre održeš, kar ti bo večina odsvetovala, ampak verjetno ne boš dirkal z njim oz. prevažal težke tovore. Sam pri ladi druge opcije nisem imel, saj ne obstajajo krajši fedri, razen neke tuning made in Rusija variante, katere pa so vse previsoke za tisto kar sem sam hotel. Amortizerjev pa nisem predeloval ker so bili prestari, zato sem raje kupil nove trše in kvalitetnejše.

V kolikor boš potreboval nove dele za trabija me kontaktiraj preko zs, sam imam dobavitelja iz Madžarske, in glede na to da za Lado dobim praktično vse, mislim da tudi za trabija ne bo problem.
Post Reply