Cinkanje

User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Cinkanje

Post by grega983 » 06 Oct 2014, 20:36

Bajta wrote:js sm do prejsnega tedna delal v cinkarni, na koroškem.. ravne na koroškem.

da se uredit lih vsega in svašta, sam če so fejst rjavi komadi, pa da je za eno pest stvari, je jeba, ker če maš predolg v kislin da gre rja dol, pol se noče več lepo pocinkat..

če je pa par kil šravfov, jih pa vržeš za neki cajta v kislino da se "bobn" vrti, pa kislina in premetavanje pomaga da gre rja hitr dol, pa se pocinka brez extra problemov.

drgač kar je manjšega se večina najlepš nardi v bobnu. obeša se večje komade. manjšega ti NOBEn nebo šel obešat. ni smiselno. ker se niti cinkat noče :)
Tista o galvanizaciji frišno rjavih vijakov kar pozabi. Končni rezultat je vedno nikakav, ker je vedno nekaj rje v navojih, glave vijakov so flekaste, raznorazne jermenice, nosilčki in ostala periferija pa je brez resnega čiščenja genau za pobruhat.

Vsak kos se pred galvanizacijo lepo temeljito očisti rje in ostanke barv, ker drugače je škoda časa, logistike in denarja za takšno polovičarstvo :oops:


In ja, še vedno so mi mojstri vse vijake lepo na žičko zvezali in galvanizirali. Dejansko je % izgubljenih vijakov po tem postopku najmanjši.
Je pa treba zaposlenega v galvanizaciji lepo prijazno pozdravit in se bo on tudi malo pomatral :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: Cinkanje

Post by Bajta » 06 Oct 2014, 23:26

ok.
Post Reply