Page 2 of 3

Re: Nižan avto.

Posted: 10 Apr 2017, 20:04
by jur76
No ,danes sem se oglasil na nekaj tehničnih pregledih in smo mal pogledal avto kar tko za hec, sem jim rekel da ga kupujem, pa da bi rad vedel če je tehnično brezhiben. No nekje so jih zmotile vzmeti, za kolesa niso nič rekli, pol nekje je blo vse ok, pol nekje so jih motila kolesa in fedre, tko da sploh ne vem kaj je prav, tako da avto bom dvignil nazaj, razlike je sam 5 cm, za kolesa pa še preverjam ali lahko imam to dimenzijo. V bistvu mam samo gume preširoke pa prenizke,215/45/16, baje lahko dam gor 205/50/16, drugače bom še to zamenjal za original.
Se pa da vse homologirat, morda bom to naredil kasneje, so mi vse razložili kako in kaj.
lp

Re: Nižan avto.

Posted: 10 Apr 2017, 21:25
by majkl
jur76 wrote:...
Se pa da vse homologirat, morda bom to naredil kasneje, so mi vse razložili kako in kaj.
lp
Daj razlozi, mene zanima; kombinacija oldtimer v prometni in homologacija predelav... hvala lp

Re: Nižan avto.

Posted: 10 Apr 2017, 22:20
by Bajta
js mam pr enki v prometni oldtimerja, homologirane pa gewinde, pa 165/50/15..


vse se da. brez nekega problema. :)

Re: Nižan avto.

Posted: 11 Apr 2017, 05:25
by jur76
Ker nimam homologacijskega krtončka moram delat na novo homologacijo. Ja men je razložil na AMZS, da prvo moram spremenit certifikat za starodobnika v kategorijo predelana vozila, pol prnest ta zapisnik z novo izkaznico, pol pa Tuf za fedre, pa potrdilo o opravljeni strokovni menjavi in potrdilo, da je opravljena optika, pol Tuv za distančnike, pa Tuv za športni izpuh, za platišča ker so original za mercedes pa menda ni treba nič, sam dimenzije gum so lahko max dovoljena širina in višina ,ki jo ima proizvajalec vozila v katalogu za ta avto- čakam informacijo
No men pol stvari manjka- papirjev in nimam glih volje se s tem ubadat.
lp

Re: Nižan avto.

Posted: 11 Apr 2017, 10:08
by papi
Bajta wrote:js mam pr enki v prometni oldtimerja, homologirane pa gewinde, pa 165/50/15..


vse se da. brez nekega problema. :)
Zelo zanimivo, sam sem se zelo zakopal v naše zakone ko sem to rabil in so mi vsi rekli da to ne gre skozi.
Torej, da če imaš v prometni starodobnik, da ne moreš čisto nič homologirat.
To so mi rekli na SVAMZu in še vsi ostali ;)

Če pa gre skozi, tolko boljše!

Re: Nižan avto.

Posted: 11 Apr 2017, 18:26
by jur76
Ja imaš prav, danes sem govoril še z oglednikom in ja bo treba tele stvari popravt nazaj, drgač ne bo prepisal certifikata.
Problem nastane ker ima v prometni status starodobnika, če bi imel samo certifikat in ne homologacijo za starodobnika, bi bila druga zgodba. Bi lahko najprej vse predelal, pol pa po postopku kot je rekel na AMZS, obratno sedaj baje ne gre.
Tko da grem v menjvo fedrov z originalnimi in original platišča, zaenkrat železna pa pokrovi, pol pa v akcijo za 15 colskimi litkami od Mercedesa.
lp

Re: Nižan avto.

Posted: 11 Apr 2017, 20:04
by l3v4rt
Ravno par dni nazaj sem se nekaj vrgel v to temo in ja, na AMZS-ju in RTI-ju so rekli da je homologacija stvari za oldtimerja kateri ima homolomo starodobnika zapisan v prometni en no-go. Finta je, da se moreš odreči temu v prometni, dobit kartonček pa vpisat nazaj not in potem, če bi želel spet imet vpis oldtimerja v prometno more it na pregled k komisarju, ki more dat pol certifikat če še nimaš, zapisnik in poročilo in če ni skladno vse potem ne dobiš - mi je pa en stric rekel, da je dosti bolj strogo zadnje čase dobit vpis v prometno za oldtimerja kot včasih, prejšnji lastnik vem da je dobil vpis samo zato ,ker je bil avto dovolj star, zdaj pa je treba pregledat pa vse. Je pa tako, da baje nekaj za dimenzije gum ne težijo, ker vbistvu avti do 1993 (?) niso imeli homologacijskih kartončkov in posledično ne more pogledat kera dimenzija je pravilna, potem bi mogel it poizvedovat, kar se jim pa ni. Mislim, da se do neke okusne mere ne vtikajo. Itak ne ve, al je original 165/70/13 al je 185/70/13 al je 185/60/14, sej mu je itak vseeno :lol: Pač avto da zgleda v dobrem stanju pa tehnično izpravn toliko da se lahko normalno voziš, pa je to to :)

Re: Nižan avto.

Posted: 11 Apr 2017, 20:46
by jur76
Ja, men je pogledal v katalog proizvajalca, pa ima za moj model vpisano edino 185/65/15 in to je to. Zanimiv je da tudi modeli z 2.3 in ostale 190-ke imajo samo to dimenzijo vpisano v registru, prjatu ma pa uvoženga iz nemčije 1.8 motor sicer novejši letnik z homologacijo 205/55/15. Mal čudno vse skupaj.
Ma kar je je. Boljš met vse original pa maš mir.
Se vidmo na kakem zbori z mojim jeep -om- :D :D :D

Re: Nižan avto.

Posted: 11 Apr 2017, 22:02
by ZiZa
Mene to letos še čaka... Upam da bo po kopitu l3v4rt - zgleda original, vpiše in čao :-)

Poslano z mojega D2403 z uporabo Tapatalk

Re: Nižan avto.

Posted: 11 Apr 2017, 23:21
by Anzee
l3v4rt wrote:mi je pa en stric rekel, da je dosti bolj strogo zadnje čase dobit vpis v prometno za oldtimerja kot včasih, prejšnji lastnik vem da je dobil vpis samo zato ,ker je bil avto dovolj star, zdaj pa je treba pregledat pa vse.
To je pomoje ful relativno od tehnicnih/stricov komisarjev/...
Recimo na Manti A sem imel v predprejsnji prometni (recmo nekje med 2006-2010) napisano notri "starodobno vozilo". Potem je takrat enkrat prisel nek nov sistem, kjer so morali vse podatke prepisati iz prometnih v en centralni sistem. Ko so mi dali novo prometno sem jo dobil brez napisa starodobno vozilo, ker so enkrat na tehnicnih to pozabili prepisat. Potem sm se mal bunil kako so to zajebal, ker ravno takrat je pa prislo se to, da dobis 90% popusta na cestnino ce imas homologirano kot starodobnik.
Ampak ze takrat je bil za naknaden vpis kot starodobno vozilo cel postopek (ogled pri homologaciji, neko mnenje, ... skratka tm 200€ in cela jebada). Zdaj predvidevam da je enako ...