Nižan avto.

User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Nižan avto.

Post by l3v4rt » 12 Apr 2017, 19:43

Ja Anzee se strinjam, pomoje je tudi odvisno na koga naletiš pa kak avto zgleda ker je tukaj pri teh stricih se mi zdi kar dosti relativnega in subjektivne note. Jaz sem zadovoljen da je prejšnji lastnik nekako to uredil še v starem sistemu, ker zdaj ne vem če bi se spravil k temu da dam skozi vse te stvari, da prišparaš na cestnini. Je pa meni tudi rekel, da še mam jaz narejeno po starem sistemu ampak da kot si ti rekel da ti prepišejo samo, ne zahtevajo da bi na novo kaj delal, tako da morem tudi jaz bit pozoren, ko bom dobil novo prometno - hvala za opomin! :)
Drugače pa policisti koliko vem nimajo teh katalogov ampak načeloma imajo to bolj ta folk, ki opravlja certifikate pa to, že na tehničnem ne vem če gre to gledat.
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: Nižan avto.

Post by jur76 » 12 Apr 2017, 21:07

Anzee wrote:
l3v4rt wrote:mi je pa en stric rekel, da je dosti bolj strogo zadnje čase dobit vpis v prometno za oldtimerja kot včasih, prejšnji lastnik vem da je dobil vpis samo zato ,ker je bil avto dovolj star, zdaj pa je treba pregledat pa vse.
To je pomoje ful relativno od tehnicnih/stricov komisarjev/...
Recimo na Manti A sem imel v predprejsnji prometni (recmo nekje med 2006-2010) napisano notri "starodobno vozilo". Potem je takrat enkrat prisel nek nov sistem, kjer so morali vse podatke prepisati iz prometnih v en centralni sistem. Ko so mi dali novo prometno sem jo dobil brez napisa starodobno vozilo, ker so enkrat na tehnicnih to pozabili prepisat. Potem sm se mal bunil kako so to zajebal, ker ravno takrat je pa prislo se to, da dobis 90% popusta na cestnino ce imas homologirano kot starodobnik.
Ampak ze takrat je bil za naknaden vpis kot starodobno vozilo cel postopek (ogled pri homologaciji, neko mnenje, ... skratka tm 200€ in cela jebada). Zdaj predvidevam da je enako ...

Ja, je kar procedura, zdej če si včlanjen v pravi klub je to tam nekje 40 eur ,sam pol še članarina ,pa sodelovanje na določenih srečanjih kjer je včasih zasoljena štartnina, tko da sem že kar nekaj starodobnikov uvozil ,pa je preko Svamza in homologacije na koncu najceneje. Vse skup z prijavo in ogledom pride cca 300 eur za uvoz starodobnika, će je pa iz naših logov pa okrog 250 eur.
lp
User avatar
mitja1303
Posts: 98
Joined: 08 Jan 2015, 21:36
Avtomobil: VW1303s, VW T2b DoKa, VW T3 California

Re: Nižan avto.

Post by mitja1303 » 13 Apr 2017, 07:42

Vse je odvisno od preglednikov. Ko sem jaz šel delat homologacijo starodobnika, sem imel seboj samo blok motorja v prtljažniku v avtu pa drug motor, pa sem seveda homologiral tistega iz prtljažnika :D
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: Nižan avto.

Post by jur76 » 16 Apr 2017, 07:28

Takle mamo.
Attachments
20170415_134852 – kopija.jpg
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Nižan avto.

Post by croma_man » 16 Apr 2017, 08:57

#tonizapussye

škoda ker je bil dost lepš.
User avatar
opelsime
Posts: 255
Joined: 31 Mar 2012, 07:09

Re: Nižan avto.

Post by opelsime » 18 Apr 2017, 18:18

papi wrote:
Bajta wrote:js mam pr enki v prometni oldtimerja, homologirane pa gewinde, pa 165/50/15..


vse se da. brez nekega problema. :)
Zelo zanimivo, sam sem se zelo zakopal v naše zakone ko sem to rabil in so mi vsi rekli da to ne gre skozi.
Torej, da če imaš v prometni starodobnik, da ne moreš čisto nič homologirat.
To so mi rekli na SVAMZu in še vsi ostali ;)

Če pa gre skozi, tolko boljše!
tudi jaz sem dobil tak odgovor. danes na sluzbeni poti pa sem razmisljal. kupis "rally yugota" pocakas 10 let ter pridobis homologacijo starodobnika, ali pa zrihtas kadetta odpeljes rally ter ga upokojis kot dirkalno vozilo na katerega pridobis homologacijo. pije vodo?
Post Reply