Page 2 of 2

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Posted: 18 Feb 2016, 09:40
by croma_man
men se obnesejo super, avto je to kar rabim, gokart. Zadaj odkar imam ekscenter luknje na rokah mi strižejo puše in zarad tega pride do čričkanja, problem bo hitro rešen, nove puše z malo zamaknjenimi luknjami bodo rešile problem.

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Posted: 18 Feb 2016, 12:04
by pero27
A tele?
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 10882.html

Ko smo že ravno pri tem; se kaj spomniš koliko je bilo popravljanja camberja zadej? bi blo ta 1° dovolj da bi zravnal kolesa zadaj brez švasanja tistih eliptičnih lukenj na most?

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Posted: 18 Feb 2016, 12:20
by croma_man
e21 spuščanje je eksponentna krivulja, bolj gre dol, bolj se zadaj camber podre, spredaj pa ravno obratno v pozitivo. Poišč če še delajo slike na začetku moje teme, boš videl neko normalno višino in potem pač sam še pol gume na cesti in zdej spet 90+% gume na cesti torej 3°...

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Posted: 18 Feb 2016, 19:53
by L4UK0
Cool tnx za komentarje :) Ja očitno podmazovanje res igra veliko vlogo, pa tudi sama konstrukcija podvozja mora verjetno "odgovarjat" puši.

Image

V mojem primeru se roke povsod premikajo po osi puše, izjema je le tension rod kjer zadeva striže. Te sem vzel gumijaste...just to be on the safe side :P

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Posted: 18 Feb 2016, 21:17
by pero27
croma_man wrote:e21 spuščanje je eksponentna krivulja, bolj gre dol, bolj se zadaj camber podre, spredaj pa ravno obratno v pozitivo. Poišč če še delajo slike na začetku moje teme, boš videl neko normalno višino in potem pač sam še pol gume na cesti in zdej spet 90+% gume na cesti torej 3°...
Sepravi cca. 3° si moral popravit zadaj camber za sedanjo višino?

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Posted: 12 Jan 2018, 18:13
by pero27
Nekaj nabavljam puše pa na Powerflex strani nič ne piše koliko so njihove vijolčne trde, zato sem jim poslal mail, bo še komu prav prišlo. (Za Strongflex jim pa piše na strani)

Powerflex vijolčne: 80 ShA
Stronglfex rdeče: 80 ShA
Strongflex rumene: 90 ShA
Powerflex črne: 95 ShA

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Posted: 18 Apr 2018, 15:48
by TimiMB
Odvisno zakaj imaš avto
Sem sprobal vse
Prvo sem imel rumene strong flex, rdeče so kot org le da so rdeče. Rumene so ok za bolj hitro vožnjo kot pa z org.

Potem sem šel kar na črne powerflex, vijolčne sem imel zmes in niso slabe
Vijolčne so najtrše za cesto, črne pa so za trackdaye, ampak jaz imam za vsak dan in so super, sploh če imaš mehkejše amortizerje.
Je pa z črnimi hitra in odzivna vožnja top izbira z malo boljšimi amortuzerji, v primeru org amortizerjev so črne puše neuporabne in škoda €€ ker so x2 dražje od rumenih