1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

User avatar
The Boris
Posts: 487
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by The Boris » 27 Jan 2020, 21:03

Cafe Racer je že dolgo tud na mojem seznamu, po drugai strani pa se bremzam, ker ne vem če hočem še en "hobi/odvisnost" v življenju :D :D
Lep motorček je izpadel, izpuh bom na old school pa si zmagal :thumbup:
Maš kak video zvoka?
May the Force be with you.
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 27 Jan 2020, 23:16

Meh, mam nekej ko sem "zadnjo gumo grel, da jo bom lažje snel" :D ampak je blo preglasno za mikrofon na telefnu in je čist v pizdi skompresiran zvok. Itak bo čist drug zvok potem, ko bosta 2 ločena auspuha.
Ti raj ne bluzi o odvisnosti, pa si najdi nekaj za poštimat preden bo konec zime :)

No, projekt je v stanju iz zadnjega posta mogoče na eni četrtini, to je blo res nahitro skup spacano, da sem se lahko malo vozil dokler je blo še vreme, ni mi všeč ko folk takole neki mal skup vrže in potem reče temu fertik. Je še precej več, kot samo auspuh za porihtat :D

Za začetek se je treba rešit te rogovile od balance, števcev itd. Ker v tem stanju je kot bi jelena jahal :lol:

Takole sem obtesal originalni triple clamp:

Original stanje z snetimi riserji:
Image
Image

Pol je mal fleksarca zapela:
Image
Image

No, tole je pa zdej že mal bolj kulturno, ne pa tisto rogovje :D :
Image

Cliponi in gripi so aliexpress special za par evrov; nevem če je blo 30€ vse skupaj :clap:
Image

Triple clamp sem pol seveda tud pobarval na črno, ampak ne vem kam sem založil slike, tko da mal spoiler alert:
Image
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 29 Jan 2020, 01:53

No, če maš na motorju clipone (športno balanco na dol) je serijski položaj stopalk mal nesmiseln; ni ne udoben, ne praktičen, pa še debilno zgleda.

Zato je blo treba zmontirat ene retro rearsete ki sem jih najdu za ugoden dnar rezkane iz aluminija.
Mal sem sprobaval pozicije in se je pokazalo da je treba položaj stopalk premaknit ene 20cm nazaj.

Najprej karton šablona:
Image
Image

Mal fleksanja
Image

Potem sem si kar postružil eno alu palco na primerno distanco in vrezal navoje, ker bi blo drugače skor nemogoče simetrično našvasat te nosilce (to je samo priprava za švasanje, pol gre dol):
Image

Alu salotejp za dimnike tesnit se izkaže za ful praktično zadevo v takih primerih, ko je treba nekaj držat za zapikat, pa imaš 3 roke premalo :D
Image

Zašvasano
Image

In zmontiran levi rearset
Image
Image

In še desni z pedalom za zadnjo bremzo
Image
Tale linkage do zadnje boben bremze ki sem ga naredil pomojem ne bo najboljši, ker preveč strižejo sile, bom rešil z dodatnim pivotom našvasanim na okvir, da bo bremz pedal vlekel naravnost, ne takole diagonalno.

Ugotovil sem da na akso od menjalnika paše alu bracket z ripnami od yamahe r6 okrog 2000 letnika ko ata na mamo. :) Dobr da ne mečem stran takih stvari. :) Postružil sem še rostfrej palčko za linkage na pravo dolžino in povezal z tačko menjalnika z univerzalnimi sferičnimi ležaji, tako da je položaj tačke nastavljiv in šaltanje je rešeno:
Image
Tukaj se tudi vidi koliko so šle tačke nazaj; tist okrogel kos jekla z veliko luknjo, ki štrli ven iz okvirja je original nosilec tačke. Ga bom odžagal ko mašino vzamem iz okvirja.

To je tud trenutno stanje projekta.
User avatar
The Boris
Posts: 487
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by The Boris » 30 Jan 2020, 21:05

Bom nehal spremljat tole temo, ker se ne bo dober končalo, sem že čist živčn da bi kej nabavo :wtf:
Vse je v detajlih pravijo, fajn boš poštimal.
Na tem kanalu si pasem oči :D
Velik različnih konjičkov, za kakšne ideje :)
Bike Shed Motorcycle Club
https://www.youtube.com/channel/UCZ9qtN ... KJg/videos
May the Force be with you.
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 31 Jan 2020, 01:32

:lol: :lol: :lol: Šus v žilo.
Come to the dark side, we've got cookies. :D

TheBikeShed je fajn, ja, tud sam spremljam, precej zanimivih motorjev, samo je ap tud polovico jih pozerjev ki so jim drugi motor sestavli al so pa samo kupili komplet katalog bolt on delov od Cognito Moto ali česa podobnega in sam gor našraufal in pol ti 10 minut našteva shopping list. Tisti so mi mal brezveze. :problem:

Men je tale frajer zanimiv:
Classic Octane
https://www.youtube.com/channel/UC6JEKX ... 6vnr3ysI7g

Vmes je prišla tud pošiljka iz cmsnl.com So kr dragi modeli, ampak majo pa res skor vsako tesnilce šraufek in podložko za miljon enih oldschool motorjev, odličen customer support in vrhunsko spletno trgovino z eksplodiranimi diagrami vsega! Priporočam!
Image

Najprej sem se lotil pipice za bencin, ki je začela od frišnega etanola zamakat, po filtru se vidi da par pikic rje je v rezervarju, ampak ni posebej hudega.
Image

Puščalo je tole štiriperesna deteljica tesnilo. Problem je ker ta pipica nima popolnoma zaprte pozicije ampak lahko izbiraš samo med položaji:
-pretok goriva odpre vakuum, signal od fergazerja
-polni šus odprt pretok (prime) za nafilat skledčke če pokuriš gorivo do konca
-rezerva ki jo tudi odpira vakuum, vendar ima zajem nižje v rezervarju
Image

Tukaj se v primerjavi z novim tesnilom lepo vidi kej je gorivo pronicalo mimo tudi brez vakuuma.
Image

Puščal je tudi tale oring, tako da je bila pipica tudi od zunaj mokra
Image

Membrana je bila sicer še dobra, a sem jo vseeno zamenjal z novo, da bo mir.
Image

Kovinske kose sem spucal v ultrazvočnem čistilcu.
Image

In sestavil pipico nazaj in bo dobra za naslednjih 40 let, upajmo, ob tem sranju od etanola v gorivu...
before/after
Image
Image
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 04 Feb 2020, 18:50

Nosilci za luč;
Original pozicija luči je precej visoko in naprej za moj okus; luč bi rad spravil pod nivo vrha rezervarja in čibolj zatlačil not v vilice.
Najprej sem odstranil original nosilce in na dolžino postružil rostfrej cev, za čez cevi vilic da bom imel kam varit. Premer vilic je 33m, kupil sem 40mm OD cev, stena 2mm = 36mm ID, razliko sem zapolnil z po dvemi oringi preseka 2mm na cev, podobno kot to rešujejo pri univerzalnih coilover kit konverzijah za avte.

Potem sem določil položaj luči z pomočjo enih poceni črnih univerzalnih nosilcev, ki objamejo cev:
Image

Izrezal nosilce iz rostfreja:
Image
Image

Spet postružil en kos aluminija da jih bo držal med varjenjem; podobno kot pri nosilcih tačk:
Image

Vrtec salotejp varjanta :D
Image

Mogoče sem že v nevarnosti da se naučim solidno varit na TIG :lol:
Image
Image

Luč zmontirana, tisto modro je 3d naprintan placeholder za števec ki ga moram predelat in pomanjšat.
Image
Image

Nobena stvar ne štrli nad rezervar ali triple clamp, sem kar zadovoljen:
Image
Image

Pa še primerjava za starim grdim nosilcem luči:
Image
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 04 Feb 2020, 18:53

Aja pa ročne komande in gripe sem tudi zmontiral; cev od gasa je bila malo predolga in sem jo skrajšal na stružnici, prej je bil z do konca nataknjenim gripom tak gap:
Image

Cev sem zelo švoh vpel v stružnico, ampak je vseeno nisem dobil v glavo, zgleda sem mel srečen dan :D
Image

Pa še po dodelavi; no more gap :thumbup: :
Image

Rjavi gripi so bli na aliexpressu mislim da 4€ :D :clap:
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by kmetek » 06 Feb 2020, 16:34

Hudo! Okusno in hitro ti gre tole, upam da bo nekoc E21 tud delezna enega take racer looka iz 70h. Edino spodnjega kriza pa zdej ne dobis vec dol iz vilc ce jih ne razdres, kok to da nis naredu neki za privijacit?
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 07 Feb 2020, 03:16

Hahaha, evo, to sem čakal, da mi nekdo porine moj kriogenično zamrznjeni ptojekt od e21ke pod nos :D
Sem ugotovil da so motorji ful fajn, ker ni neke rje za rihtat pa lukenj pa optike, tisto je najbolj zamudno pa zna ratat duhamorno... Mehanika je najbolj ekspresna stvar za porihtat al pa nardit. :) Pa fora je da se na motorju vsaka "mala" stvar ki jo nardiš ful vidi in pozna na izgledu, veliko bolj, kot na avtu...

Ne vem če si prav razumel; nisem nosilcev luči švasal direkt na cevi vilic ampak na rostfrej cevi, ki sem jih nataknil povrh cevi vilic za teh 15cm med spodnjim in zgornjim križem.
Cev vilic je fi33, ta cev povrh pa fi40, vmes so pa oringi da polovijo luft.
Če odtegnem šraufe na križih lahko normalno slajdnem vilce iz križev in iz teh rostfrej cevi na katere so našvasani nosilci luči. Nerabim nič vilce razdirat.
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by jur76 » 23 Feb 2020, 14:59

Zdravo.
Tudi jaz nekaj delam na v tej smeri (scrambler), ker so vse plastike u k..., pa me zanima preden odrežem zadnji konec, kako je pa potem na tehničnem pregledu, rabiš kaj homologirat ali se sam tam naslikaš, pa upaš da potrdijo..
lp
Post Reply