1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 23 Apr 2020, 21:50

Ja, mene tud :D al pa na une retro BMX mag-wheel kulese.
Sam zlate pa ne bodo, ker bi blo preveč različnih barv na motorju. Kle mam že črno, srebrno pa rjavo (ročke in zic). Morjo bit max 3 barve. Že ta rdeča črta na rezervarju je mal tumač, sam je pa huda retro grafika, zato bo pustu...
Mogoče bom tadruzga naredu rdečga pa z zlatimi feltnami.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 27 Apr 2020, 15:10

Auspuh! :P

Končno je prišel naročeni inox in fila za auspuh 38x1.5mm je ves materjal:
Image

Najprej sem naredil inox nosilc za tele krom "dušilce" z ebaya. "Dušilce" praim zato, ker je noter ena bezvezna premajna perforirana cev povita v mogoče 3mm strešne izolacije. Ampak itak sem vedel da bom jedro vrgel ven - zanimala me je samo zunanja kontura.
Image

Nosilc visi na spodnejm šraufu, ki drži motor na okvirju, takole zgledajo Đejms Bond torpedi na svojem mestu:
Image

Takole pa novi inox inserti za dušilce; pomembno mi je blo, da je notranji premer cevi čez cel auspuh enak, pa kroma tud en morem glih varit na inox, zato je perfororan insert ubistvu del auspuha, varnen na cev na buttweld, ohišje se pa povrh natakne (ravno obratno, kot je to narjeno ponavadi) kot se vidi na drugi sliki.
Image
Image

Takole sem se spedaj z krivinami lovil (sem si precej zakompliciral lajf, ker spredaj kote določa motor, zadaj pa dušilci, ki so že fiksno montirani, zato je treba kote polovit na sredini auspuha)
Image

No, ampak se je po nakaj fleksanja in brušenja vseeno vse lepo izšlo:
Image
Image
Image
Image

Se mi zdi, da auspuh lepo vizualno uokviri mašino in optično poveča sprednjo polovico motorja. :)

Pol mi je pa argona zmanjkalo in moram počakat do jutri da vidim če mi ga bo ratalo dobit da zadevo do konca povarim :problem:
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by DS71 » 27 Apr 2020, 20:37

iz cilindra dol bi mogu bit kot malo bolj zaprt. Vem da je tako bolj enostavno , pa tudi zgleda ne slabo ;)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by L4UK0 » 27 Apr 2020, 20:46

Kokr nisem za motorje...sam tole ne zgleda švoh. :lol:
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 27 Apr 2020, 21:57

DS71 wrote: 27 Apr 2020, 20:37 iz cilindra dol bi mogu bit kot malo bolj zaprt. Vem da je tako bolj enostavno , pa tudi zgleda ne slabo ;)
E, vidiš; pri prejšnjem auspuhu "home made akrapoviču" je bila cev tam čist vzporedna z cevjo okvirja, pa mi ni blo všeč, sem dal namenoma bolj vertikalno da optično poveča in naprej pomakne srebrno maso mašine in auspuha napram črnemu okvirju in rezervarju.

Evo to je prejšnja varjanta z snetim dušilcem; envem, no, men je zdej motor zgleda bolj nabit in nasploh boljš:
Image
L4UK0 wrote: 27 Apr 2020, 20:46 Kokr nisem za motorje...sam tole ne zgleda švoh. :lol:
Ja sej nebom mel nč proti, če se še ker okuž pa se kdej tud z mopedi dobimo :D
Al ga maš pa sam za v dnevno sobo da prah brišeš, če te je strah se pelat, tko ko Žan. :D :D
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by Anzee » 27 Apr 2020, 23:23

Vrhunsko ratuje tole! Tut mene mika da bi en dan kej tazga naredu, sam moj bi biu bl skropucalo :lol: :lol:
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by ZiZa » 29 Apr 2020, 11:20

Luštn zgleda! Zdaj moraš še rdečo linijo na tanku prefarbat v tako, kot je zic pa bo 1a
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 30 Apr 2020, 20:01

Mogoče bi blo res zanimivo, sam je sedež že pri tapetniku v obdelavi :)

Sem dobil plin in zašvasal zadevo
Image

Potem sem si pa pri tastu, ki dela rosfrej ograje sposodil to čudovito napravo, ki čudežno odstranjune vare, res je vredna svojga dnarja:
Image
Image

Ker sem že imel to zadevo, sem potem še vse cevi spoliral do enega takega finega brushed finisha; prav v špegu nisem hotel, ker se potem vsaka malenkost gor pozna na cevi takoj

Potem sem nabasal filo v dušilce
Image
Image

In zmontiral gotovi auspuh nazaj na motor
Image
Image
Image
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 02 May 2020, 16:54

Motor je vžgal po dveh obratih, za 1. maj okrog 1h zjutrej; sosedi so bili navdušeni :D Auspuhi so mal (velik) glasni, bo treba neke lizike montirat al pa neki tazga. Tud mal več backpressurja ne bo škodlo.
Rostrfrej auspuh je že začel lepo barvo dobivat po par 10 minut laufanja :)

Postružil sem nastavke za merit vakuum na fergazerjih
Image
Image
Image

In naredil "komparativni manometer" :D (cev na dili nafilana z vodo), da sem lahko zbalansiral fergazerje, kar je v primeru ko imaš samo dva fergija ekstra enostavno opravilo.
Image
Image

Tkole bo kr vredu :P
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 05 May 2020, 19:37

Major update!
Ok, jst bi se vozil, zato sem začasno naredil tale nosilc za obratomer, da ne bom na slepo mašine navijal:
Image
Števc je seveda fizično previsok, nižje se ga ne da stlačit, zato imam en sideproject v paci, ampak trenutno bo tole dovolj dobr:
Image
Image
Image

Potem tale oknček na posodi za zavorno tekočino je zjeban, pleksi je v pošti in ga čakam že en mesec, zato sem začasno naredu aluminjastga.
Image
Image

Ker sem uvideven do sosedov in do mamic z vozički :D sem naredil lizike za v auspuh, z tako izvedbo se da nastavljat backressure in glasnost, ker jih vrtiš kot metuljčke v fergijih:
Image
Image
Z pravokotno postavljenimi je blo preveč backpressureja, zato sem jih posavil na enih 45°
Image

Podporo za akso menjalnika ima ta motor zanimivo rešeno z semeringi... v naki bizarni dimenziji 13x22x5.5, ki je pri nas nobena štacuna nima niti v katalogu, čakam da pridejo po pošti, za ta čas pa sem postružil nadomestke iz najlona, mogoče tud trajno stanejo (to ne rab nič tesnit, ker samo popirajo akso menjalnika v pokrovu ketne; semeringe so verjento zato dal, da ti šmir od ketne ne pronica ven in maže pokrov:
Image
Image

Zajla sklopke je z temi ročkami zdej čist predolga, zato sem postružil nov zaključek za v ročko, skrajšal ohišje zajle in noranji kabel in nalotal nov zaključek. Z variantami kjer se zakjuček gor šraufa se jst nebi igral, vsaj pri bramzah in sklopkah ne, ker rado enkrat čez eno leto zdrsne, ko je najmanj treba.
Zanimivo da je original zajla sklopke bla preveč kvalitetna da bi jo lahko lotal; na noben način se je cin ni hotu prijet, zgleda so posamezne žičke prevlečene z nekim teflonom. Potem sem šel v lokalni Agroservis po generično zajlo, ki se je pa super lotala.
Image
Image
Ko lotaš zajlo je pomembno da ne greješ same žice, ker rata krhka in se hitro strga. Zato sem si zimproviziral solder pot in potopil zaključek na zajli v cin, da ga je potegnilo v konec zajle. Uporaba kolofonije je seveda obvezna.

Od tapetnika sem tudi ekspresno dobil nazaj stapiciran sedež. Še celo dodatno se je potrudil in tudi dno stapiciral :)
Image
Image
Image
Image

Tko da evo, projekt je - rečmo temu - fertik! :P (sej vemo kako je z temi stvarimi :broken: )
Image
Image

Danes sem precej teh stvari dokončal, ko sem bil fertik, je pa valjda začel dež padat :problem: ampak sem vseeno šel odpeljat en victory lap, pa četud samo 1 km. Zadeva zdej ko je nastavljena potegne nenormalno za svojih 40 konjev.
Nekaj pri tem ima sigurno veze tudi teža; tovarniška: 170kg brez bencina, nova: 137kg brez bencina :wave: to ga pomojem kar pošteno kvalificira v kategorijo pravih cafe racerjev.

Pa še obkljukan to-do-list zadnjega mesca:
Image
Post Reply