GETRAG 240

User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: GETRAG 240

Post by pero27 » 20 Jul 2016, 14:58

User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: GETRAG 240

Post by papi » 20 Jul 2016, 15:15

to bo to a?

Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: GETRAG 240

Post by DS71 » 20 Jul 2016, 19:38

to je to ..ker je pri 260/265 zvon snemljiv je ostanek menjalnika pri vseh avtomobilih enak (BMW,Mercedes,Jaguar,Opel) Je pa dost redek menjalnik ..pa še za razliko od 240 je 4 delni

240 bi se po moje dalo rešit edino z kemijo...da režeš zvon in navariš nekaj kar paše na tvoj motor
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: GETRAG 240

Post by pero27 » 20 Jul 2016, 20:05

To ni glih čist res; jst mam na E21 260/5 iz ene M30 mašine brez snemljivega zvona tako da so zgleda tud tukej 2 variante...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: GETRAG 240

Post by DS71 » 21 Jul 2016, 00:40

tukaj ga je pol Anže pihnu,jaz pa prepisal ker ga imam za mnogo večjega opel znalca od mene :lol:

Torej ostane le 265 ...ta pa je zihr s snemljivim zvonom ker ga imam jaz .. in dost redek je :)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: GETRAG 240

Post by pero27 » 21 Jul 2016, 02:58

Ne, ne, narobe smo se razumel;
getrag 260 se dobi tako v varianti z snemljivim zvonom kot v varjanti z nesnemljivim zvonom (G240 pa semizdi da samo z nesnemljivim).

Drugače getrag 240 je lahko pa 2-delni (novejši od E30) kot je na sliki od papija al pa 3-delni (starejši od e10 in e21) kot je na mojem linku. Ker na starejših so malo doštukal ohišje za peto brzino (starejši 4-brzinski je pa krajši pa brez podaljška in je posledično 2-delni).
Z tem da tastari getragi 240 imajo izhod za zajlo od števca, novejši 2-delni (od e30) pa tega nimajo in majo elektronsko urejen signal za števec. Zato so tastari 5 brzinci dragi, novejši pa čist pocen.
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: GETRAG 240

Post by Anzee » 21 Jul 2016, 10:22

Aha aha no vids, to da je G260/5 lahko tudi v enodelni izvedbi pa nisem vedel. Pac v Ople so se vgrajevali dvodelni :)

Jap, to je skoda da ni pogona za stevec pri novejsih... ker sicer bi jaz lahko vzel enga tega novejsega in ga samo vtaknil v mojega drugega getraga (imam dva, samo en se pac zatakne v rikvercu..).. no sej en dan se ga bom lotil in pregledal ter magari popravil :)
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: GETRAG 240

Post by eugene » 21 Jul 2016, 10:32

Getrag 260 ni isto kot Getrag 265. Tej so vsi z snemljivim zvonom in v načeloma v dveh varjantah bolj običnem z OD peto in dogleg z 1:1 peto. Enega imam tudi jaz iz senatorja in ima za razliko od tistih iz BMWjev ima izhod miledenti.
Let's go Brandon!
User avatar
opelsime
Posts: 255
Joined: 31 Mar 2012, 07:09

Re: GETRAG 240

Post by opelsime » 10 Mar 2018, 20:57

No pa se je tudi moj menjalnik razstavilo, menjalo se bo tesnila ter preventivno lezaje drugace je stanje menjalnika cisto zadovoljivo. Ohisje menjalnika je bilo enkrat barvano tako, da je kombinacija alu ter crne. Namen ga imam speskati pojavi se mi pa vprasanje kako ga zascititi pred oksidacijo saj bi ga rad imel v natur barvi. Al cist prevec kompiciram :-) ?
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: GETRAG 240

Post by DS71 » 11 Mar 2018, 00:07

hja..original je tudi natur ..pa pač nardi cajt kar naredi ..jaz sem mojga samo fino spucal in pustil ..kar bo bo ..zaenkrat je še kot nov :lol: Težko da bi se to zaščitilo ..mogoče z kakšnim nano premazom ..ne vem pa kolko je to obstojno

Sem pa jaz med tem prišel še do ene info ..pa ne vem če drži ..265 naj bi bila dva.. dogleg in z navadno shemo ..drži ?
Sem na stotaku pozabu vprašat Matica kako se šalta na njegovem v asconi
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Post Reply