Nastavitev diffa

Post Reply
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Nastavitev diffa

Post by L4UK0 » 17 Oct 2019, 17:08

Živjo!

Imamo kakega mojstra v bližini, ki bi mi nastavil naleganje zobnikov v diffu?
Iz dveh diferencialov bi rad naredil enega (iz enega prenos in iz drugega špero) in bi se rad izognil tuljenju / opilkom / itd. :)

LP
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Nastavitev diffa

Post by pero27 » 17 Oct 2019, 19:33

Sej če pustiš prenos v ohišju v katerem je bil originalno in samo odprto bučo zamenjaš z bučo z špero, potem ni treba nič podlagat in nastavljat. Vsaj pri BMWjih je tko; imajo buče v standardno mero postružene nased za crown gear.
Ne vem pa če je pri tvoji tehniki kaj drugače...
Edini minus takega postopka je, da nemoreš vgradit novega semeringa in ležaja za pinion gear. Vsaj pri BMWjih, ki imajo za nastavitev položaja crush bushing, ki se deformira ob zategovanju z navornim ključem. Majo pa ene druge znamke namesto tega tudi na pinionu obično trdo pušo in shim podložke za nastavit pinion...

V vsakem primeru lahko najprej probaš to da pustiš rzemerje v ohišju in zamenjaš samo bučo in potem z črnilom preveriš nased zobnikov; če ne bo vredu lahko še vedno post festum iščeš mojstra, da bo to nastavil (podložil).
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Nastavitev diffa

Post by malinuc » 18 Oct 2019, 20:16

Kolikor jaz malo to poznam ima vsaka znamka malo svoj pristop k nastavitvi zračnosti. Problem je lahko kadar kombiniraš in zobnika nista "utečena" se pojavi zvok. Toso bili stari mercedesi malo občutljivi.

Drugače tako na splošno so včasih nastavljali z ovitkom škatlic od igaretov (folijo) ubir med glavo in pogonskim delom tako da je na sredini zobnika rahlo načelo folijo. Nimaš kaj faliti če med obir zobnikov kapneš kaplico barve in zavrtiš, odtis barve na zobu mora biti razmazan od sredine na ven.

Mercedesi imajo recimopostopek na uporovni moment obračanja. Daš en orodje, podoben nekako staremu moment kjuču (na kazalec) in se ne sme zavrteti do predpisanega momenta. glavo v ohišje pa vstavljaš zelo na tesno, obstaja tudi hidravlično orodje da raztegneš ohišje diferecjala za vstavitev glave. potem pa reguliraš podložke pod levim in desnim ležajem da dobiš pravi obir med pogonskim zobnikom in glavo, ta je predpisan na zračnost v zobnikih, katero meriš z merilno urico.
Post Reply