LSD: Torsen vs clutch type

User avatar
Fleko
Posts: 1164
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 35 cilindrov z vseh vetrov

Re: LSD: Torsen vs clutch type

Post by Fleko » 16 Jan 2020, 14:11

Kaj to vsi po dveh vozite ali kako? :lol:
Get low, no matter how
User avatar
Opelpower
Posts: 1596
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: LSD: Torsen vs clutch type

Post by Opelpower » 19 Jan 2020, 22:03

Ma ko se avto v ovinku nagnije, je isto ku da bi po dveh kulah vozu :lol:
Image
User avatar
eugene
Posts: 1118
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: LSD: Torsen vs clutch type

Post by eugene » 20 Jan 2020, 09:45

Pretrdo vzmetenje mogoče?
User avatar
papi
Posts: 2052
Joined: 18 Oct 2010, 23:13

Re: LSD: Torsen vs clutch type

Post by papi » 23 Jan 2020, 12:41

Ne bom pametoval kaj je najboljše...
Ampak tisti ki se s tem ukvarjajo, in to uporabljajo... So mi vsi rekli lamelna!
Sam sem vgradil 40% ZF-ovo lamelno, in zadeva dela top!

Image

Ko zadeva zagrabi je zaradi rampe ( rdeč krogec na sliki) zapora progresivna, torej več kot je trenja na tla...
in več kot je navora s strani motorja... križ v šperi potiska na rampo ki posledične še bolj stiska na lamele...
Večkrat sem govoril o tem tudi z Grošljem... tudi on pravi da je lamelna 40% najboljša za vozen avto...
in za potegnit ven iz ovinka počrez.... :D :twisted:

Ampak te morem opozorit.... ko dežuje, kliči taksi! :lol:
Fora je da ob dežju se seveda trenje med gumo in cesto zelo zmanjša... in špera prevlada!
Kljub temu da je samo 40%... je potem efekt v dežju kot da je 100%....

V mojem primeru je verjetno precej vplivalo da so bile pnevmatike že par let stare....
User avatar
Fleko
Posts: 1164
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 35 cilindrov z vseh vetrov

Re: LSD: Torsen vs clutch type

Post by Fleko » 23 Jan 2020, 13:35

Potem je prevelika prenapetost v šperi, če blokira po dežju ali pa menjaj gume :lol:
Get low, no matter how
User avatar
papi
Posts: 2052
Joined: 18 Oct 2010, 23:13

Re: LSD: Torsen vs clutch type

Post by papi » 23 Jan 2020, 13:44

Fleko wrote:
23 Jan 2020, 13:35
Potem je prevelika prenapetost v šperi, če blokira po dežju ali pa menjaj gume :lol:
Hja prednapetost je res minimalna.. serijska... nism nič spreminjal...
Sem kar cela kolesa zamenjal :lol: :lol:
User avatar
Opelpower
Posts: 1596
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: LSD: Torsen vs clutch type

Post by Opelpower » 23 Jan 2020, 17:01

Ja vidiš, jaz sem včasih vozil (ko so bile še avstrijske tekme na mokrem) le brez prednapetosti. Ko mi je enkrat odneslo ohišje lsdja 2dni pred Melk-om, sem gor nataknil švaskota. Prvi ovinek sem pri 160 letel rikverc proti ograji...lol. Res mi ni jasno kako so se ljudje lahko furali s švaskoti okoli :P

Drugače ja, veliko pomeni trdota avta, jaz rwd zdaj vedno rad bolj na mehko nastavim...Posledično so zadnji bcikli tudi bolj na tleh 😄
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 2727
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: LSD: Torsen vs clutch type

Post by L4UK0 » 11 Feb 2020, 14:49

Evo razlike v sliki:

Suretrac:
Image

Torsen:
Image

Torsen - tu se vidijo zobniki:
Image
Image
Post Reply