Večji sprednji čeljust

Post Reply
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Večji sprednji čeljust

Post by grega983 » 03 Feb 2017, 23:00

Eno vprašanje za bolj strokovno podučene :)
Na rdeči streli so fabriško spredaj čeljusti girling 48 (fi 257 diska) zadaj pa bendix 36 (fi 227) Original fabriški glavni cilinder je bil fi 19, nakar sem ga menjal z fi 22 mm. Kar je imelo za posledico, da je bil zavorni pedal skoraj idealno čvrst v primerjavi s fabriško spuzvo.

Ker pa zavore niso nikoli zadosti solidne, sedaj ravno obnavljam čeljusti girling 54, ki bodo glodale diske fi 284.
Sedaj pa vprašanje .... bo pedal zaradi večjih sprednjih batov bolj spuzvast, globok ? V kolikor ja, kako to odpraviti ?
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Večji sprednji čeljust

Post by Tine » 03 Feb 2017, 23:06

Čisto fizikalno gledano, za isti premik večjega bata bo potrebno več hidravlične tekočine kot za premik manjšega, tako da iz tega stališča bo pedal sigurno moral prepotovati večjo pot za dosego enakega pritiska na disk. Ker pa boš zamenjal tudi disk za večjega, bo ročica s katero bo čeljust zavirala obračajoč se disk tudi večja in za isto silo zaviranja potrebovala manj trenja, posledično manjši pritisk ploščic nanj. To je teorija seveda. V praksi pa boš lahko zvedel edino tako da zmontiraš in probaš :)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Večji sprednji čeljust

Post by croma_man » 03 Feb 2017, 23:11

Pravilno razmišljaš tine.

Primer passat, original servo ojačevalec, spredaj bigbrembo 4 batne na 400mm, zadaj klasične 4 batne brembo na 380mm. Pedal? Ne opazim razlike proti prej, enako se obnaša. Pa je šlo iz 4 batov na 16 ampak teh 16 rabi dosti manj sile na taki površini kot pa prej na 280mm in 260 zadaj. Pustmo zavorno moč ko si še dans ne upam na polno pohodit bremz, ko mislim da se bo podvozje poslovilo od avta če to nardim.

Glede reševanja težav z preglobokim pedalom je pa samo večji servo ojačevalec rešitev, ampak tolk kot sem spremljal sceno, fiat coupe turbo ima 300mm in brembote 4 batne...pa dvomim da je večji fi ventila v servo ojačevalcu kot pa na lanči.
Last edited by croma_man on 03 Feb 2017, 23:12, edited 1 time in total.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Večji sprednji čeljust

Post by pero27 » 03 Feb 2017, 23:11

Ker boš mel večji bat na prednjih čeljustih, bo pedal dobil več hoda in bo mehkejši. Premer diska pa ne vpliva na filing ali hod pedala (primejo pa zato bremze bolj, ker je zavorna površina dlje stran od sredine kolesa in ima zato daljšo ročico navora).
Če hočeš isti filing pedala kot prej bo treba večji glavni zavorni cilinder montirat, al pa obstoječega dat povrtat in zmontirat not rebuild kit od kakega večjega.

EDIT: vidim da me je Tine prehitel :D
Last edited by pero27 on 03 Feb 2017, 23:18, edited 1 time in total.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Večji sprednji čeljust

Post by pero27 » 03 Feb 2017, 23:16

croma_man wrote:
Primer passat, original servo ojačevalec, spredaj bigbrembo 4 batne na 400mm, zadaj klasične 4 batne brembo na 380mm. Pedal? Ne opazim razlike proti prej, enako se obnaša. Pa je šlo iz 4 batov na 16
No; sej ni nunjo da ima teh 16 batov dost večjo površino, kot jih je melo prej une 4
Pa zdej maš verjetno plavajoče diske, ne? Plavajoč disk veliko bolj naravnost teče med paknami in ne razmakne toliko batkov ko spustiš bremzo - to ma pomemben vpliv na hod pedala.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Večji sprednji čeljust

Post by croma_man » 04 Feb 2017, 00:20

ah kje, že tole je stalo skor 3k€ pa so klasični diski...nevzmetena masa pomoje taka kot da nimam vztrajnika :lol:

Image

vsa znanost je v servotu, če je zmožen porinit dost olja pol ni ovir za mnogobatne bremze. Pa verjem da sm se tresu pa računu pa obrnu vse jebene forume predn sm šel v montažo ker do zadnje minute nisem vedel a bo pedal počakal al bo tam ko mora bit ko bom stisnu. Nasledn dan pa 150km pa worthersee :lol:
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Večji sprednji čeljust

Post by pero27 » 04 Feb 2017, 01:20

:shock: Uf jebemti, z tem bi si pa skor upal eno 15 metrsko jahto zadej na prikolci vlečt :lol:
Mora bit pa zlo dobr tale disk narjen da je poln pa da se ne zvije v zvonc od vročine pr takem premeru

No - če maš servo zadost močen, pa če se zakalkuliraš pri povečanih volumnih pri tekočini zarad večjih batkov se ti lahko šezmer zgodi da prideš do konca hoda glavnega cilindra.
Zadnjič sem na enmu forumu bral da je en mel ta problem na e21, ko je zadaj montiral 38mm dvobatne od e30 in spredaj 4 batne wilwoode z nekimi velkimi batki in mu je zmanjkalo hoda na glavnem zavornem cilindru, je rešil potem z cilindrom od e12 semzdi (ki ma večji premer), samo ima še vedno zelo dolg hod pedala.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Večji sprednji čeljust

Post by Fleko » 05 Feb 2017, 23:53

Jaz imam na Škodilaku spredaj Girling 54, zadaj pa 38tke in mi je osebno 22.5mm velik zavorni cilinder premajhen.
Sprobaj, če ti ne bo cool, še vedno lahko zamenjaš cilinder. Nevem ali pašejo kateri iz VAG grupe na Italjana, ampak v VAG programu imaš naslednjo dimenzijo 23.5 in 25mm.
Get low, no matter how
Post Reply