LIČARSTVO

User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

LIČARSTVO

Post by JureK » 17 Jan 2014, 09:46

Ker sem se lotil ličarije na avtu imam nekaj vprašanj. Predvsem zato, ker sem vprašal več različnih mojstrov in vsak mi je svetoval drugače!

Dele avta kjer je blo vsaj mal vonja po rji sem zbrusil do pleha, ostalo sem zmatiral oz zbrusil toliko, da sem prebrusil razne rise in odkrušeno barvo.
Zdej pa... eni pravijo, da je najboljša varianta, da kjer je zbrušen do pleha premažem z Wurth rust converterjem, kitam direkt na Wurth, čez kit epoxi primer, špric kit in barva! Drugi pravijo Wurth, primer, kit, barva... Tretji pravi, da če daš Wurth ni treba dat grund barve.... Četrti pravi, da je treba kitat direkt na pleh....
V glavnem nimam pojma kaj naj zdej nardim??? Prosim svetujte!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: LIČARSTVO

Post by croma_man » 17 Jan 2014, 09:51

glede wurtha, men so nabijal da je to neuničljivo, spucan je blo, zbrušen, premazan, pa kitan čez, če se je kje prebrusl se je premazal na novo. Po 2 mescih mam hrčeke že čez na zadnji havbi. (una honda modra k jo mam za pozim).

jst bi šel vsekakor z epoxi temeljno čez posušen wurth.
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: LIČARSTVO

Post by JureK » 17 Jan 2014, 10:03

Ma ta Wurth je men sumljiv... Js sem vse premazal z njim, čez sem dal navadno grund barvo pol pa barvo! Pa sem videl zdej ko sem ga zbruso, da se je že neki rja spodi delala!
A je boljš kitat na Epoxi al direkt na pleh??
Ventildekl
Posts: 35
Joined: 24 Aug 2012, 23:58
Avtomobil: 78 Trans Am

Re: LIČARSTVO

Post by Ventildekl » 17 Jan 2014, 11:19

Edina prava pot je peskanje in dvokomponentna temeljna, potem pa šele kitanje, šprickit in barva. Tista navadna temeljna je za sok razredčt dobra in nič druzga. Razni converterji, ferosani se s tem ne morejo primerjati. Je pa problem pri običajnem peskanju, da večje površine zvije, zato peskanje pride v poštev samo po vogalih, ostalo je treba na roke zbrusit do gole pločevine.
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: LIČARSTVO

Post by JureK » 17 Jan 2014, 12:57

Zdej mam nekje 1/4 avta pošmirglanega do pleha, ostalo je konkretno zmatirano! Kako narediti na prehodu med delom, ki je pošmirglan do pleha in tam kjer je samo zmatirano?? Al je najbolje, da cel avto špricnem z temeljno?
User avatar
swizc
Posts: 45
Joined: 27 Sep 2012, 19:44
Avtomobil: Opel kadett C coupe 1200s '76, Kadett C limo '77
Location: Ljubljana

Re: LIČARSTVO

Post by swizc » 17 Jan 2014, 16:35

živjo,
če je tisti del ki je matiran še v original barvi potem pusti matirano in z epoxi pimerjem pobarvaj samo pleh in malo po robu barve. prehode pa potem lepo pobrusiš, pokitaš, šprickit, še kej pokitaš če ti šprickit še kej pokaže, pol pa na vodo pobrusiš da je špegu (skor), barva in lak.
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: LIČARSTVO

Post by JureK » 17 Jan 2014, 16:56

Neki je v original barvi, neki ni, neki je že blo kitan.... štala v glavnem! :roll:
User avatar
swizc
Posts: 45
Joined: 27 Sep 2012, 19:44
Avtomobil: Opel kadett C coupe 1200s '76, Kadett C limo '77
Location: Ljubljana

Re: LIČARSTVO

Post by swizc » 17 Jan 2014, 18:56

moje mnenje: tm k veš da je blo že popravlan pa veš da na plehu ni original zdrajsi do golega in zaščit z epoxjem. original barva pa načeloma dobr drži.
User avatar
matej
Posts: 79
Joined: 19 May 2012, 23:09

Re: LIČARSTVO

Post by matej » 17 Jan 2014, 22:49

poliester kit in špric kit nimate antikorozivne zaščite.Pleh dobro obrusi,pol pa epoxi temelj gor,to je sveto ;)
Stare barve ne rabiš matirat če daješ na njo epoxi,ker se epoxi uporabla tudi za barvanje stekel,se pravi
če drži na šipo bo tut na barvo.
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: LIČARSTVO

Post by JureK » 18 Jan 2014, 10:55

To je meni vse lepo in prav, ampak... Epoxi je temeljna barva, temeljna barva pa tudi ni protikorozivna zaščita ampak samo vezava med barvo in plehom!?? Na piksni kita pa piše, da se nanaša na goli pleh!
V glavnem dans grem kupit epoxi in nardim kot ste mi svetovali! Rad bi bil čim prej fertik, ker mi gre na kozlanje za vsako ko stopim v delavnico in vidim koliko je še dela, pa niti ene stvari ni več v delavnici, ki ne bi bila prašna, še v predalih je prah...
Ličarija res ni biznis zame, zdej zastopim zakaj ličarji tolk računajo! :?
Post Reply