Obnova kosov za kromiranje

Post Reply
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Obnova kosov za kromiranje

Post by Fleko » 04 Jun 2019, 11:14

Zdravo,

ne vem če je že tekla debata.

V glavnem, s čim se lahko zapolnijo pikce, ki so ostale od rje. Kosi se bodo kromirali in se bo po kromiranjo 100% poznalo.

Ni pločevina, pogovarjamo se o tankostenskih ceveh.

Varil nebi.
Get low, no matter how
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Obnova kosov za kromiranje

Post by Fleko » 06 Jun 2019, 08:47

Vsi vedno brez poškodb ali brez rje obnavljali kromirane kose?

Govoril sem z majstrom, ki kromira. Sem predvideval, da bo kaj takšnega. Sepravi trdo lotanje z medenino ali s srebrom. Medenina cenejša zato se jo bolj uporablja, za ''kitanje'' napak ampak je možno, da med postopkom zavre, kar pomeni, da medenina odpade, zato ostane na voljo samo lotanje s srebrom.

Je kdo kaj podobnega že poskusil?
Get low, no matter how
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: Obnova kosov za kromiranje

Post by jur76 » 10 Aug 2019, 14:33

Zdravo.
Malo pozno.
Jaz sem to že delal, ko sem obnavljal odbijače. Problem je segrevanje, ker potem rado zvije komad. Po kromiranju se ni videlo, da je kaj nalotano. Rabiš pa manjši brener pasto in srebrov lot.
Ker se večkrat srečam z tem problemom, ko ne moreš kupiti nov kromiran del in je potrebno obnovit starega, že nekaj časa raziskujem ali obstaja kakšen dvokomponentni material, v obliki kita, da bi gor prijel krom.
Trenutno, če kaj rabim dam lasersko navarjat, ker je količina vnosa temperature minimalna, in skoraj ni deformacij in imaš hitro spolirano. Je pa varjenje zelo drago.
lp
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: Obnova kosov za kromiranje

Post by Ruzo » 12 Aug 2019, 22:15

Če so pike od rje gre dostikrat veliko ven z brušenjem.. Zamuden proces ampak se da spraviti vse živo ven, če seveda ni pregloboko in ostane nekaj materiala. V nasprotnem primeru je treba polotati ali pa lasersko variti, kar je res drag postopek. :D
Mi smo lotali z medenino se pa uporablja tudi srebrov lot. Malo je jeba ker je težko polotati da medenina ni porozna na koncu (nam ni čisto 100% ratalo, smo pa delali prvič), druga stvar je pa seveda gretje osnovnega materiala ki se zvije če je tanek.
Po lotanju in poliranju, prej je bila udrtina na tem mestu:

Image

Po kromiranju:

Image

Narejeno samo z brušenjem pik od rje ven. Ni bilo pa grozno prej, lepo pa tudi ne:

Image

Ena varijanta naj bi bila tudi cin ali lot ki se uporablja za spajkanje ampak je treba pred kromiranjem bakriti, kar pri nas ne delajo (Zagreb). Potrebno preveriti ker ni 100% info.

Lp!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova kosov za kromiranje

Post by pero27 » 18 Aug 2019, 15:04

A se ne kromirane kose popravlja tako, da se jih razkromira, obdela srovo jeklo, zbrusi, spolira do špegla in nazaj kromira?
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: Obnova kosov za kromiranje

Post by jur76 » 18 Aug 2019, 19:18

Seveda, tak je postopek, sam problem rata, če ne dobiš ven, ker po razkromanju imaš pleh kot bi bil peskan, problem so tudi globoke jamice od rje.
Zato se je potrebno pred poliranjem odločit kje boš nanašal material in kje se da ven dobit.
Če že prej brusiš in tanjšaš debelino materiala in potem nekje prebiješ je ful jeba popravt, ker imaš okrog pretanko, da bi lahko lotal.

Bakrijo pa tudi v Avstriji, z bakrenjem se da marsikaj rešit, tudi z hardkromanjem sem že rešil par stvari, sam pol je pa res problem polirat, ker je trdo - tukaj se pa že potem keramika uporablja.
Pločevino ni problem popravt, problem so barvne kovine, kljuke vrat, nosilci ogledal itn...
lp
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Obnova kosov za kromiranje

Post by Fleko » 20 Aug 2019, 16:52

V mojem primeru, ko imam tankostenske cevi ni problem imam dovolj stene, da lahko lotam s srebrom in nebo povilo.

Večji problem je lotanje odbijačev, kateri so iz tanke pločevine.

Bom poslikal in objavim, ko se spravim.

P.s. a nima Galma na voljo bakrenja ali je drugačen postopek za končno bakrenje in bakrenje pred kromiranjem?
Get low, no matter how
Post Reply