Zavarovanje / Homologacija / Registracija

User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by $küll » 05 Mar 2014, 20:35

pero27 wrote:No evo, sem bil pri šefici (Mateja Mikec) na Triglavu v Nm in sva dorekla kaj je na zadevi
(najprej naj povem da ima ta folk vse izraze pobrkane in da ti govori o certifikatu, misli pa homologacijo in tako naprej... :roll: )
Uglavnem; na Triglavu (rekla je da povsod, v Nm pa jaz povem da definitivno) rabite PROMETNO V KATEREM JE VPISAN STARODOBNIK; nič cerifikatov, homolomo ali članskih izkaznic - torej če boste spet naleteli na kakšnega za šalterjem, ki nebo imel pojma naj pokliče šefa, ker ta folk na šalterju o starodobnikih in njihovih dokumentih povečini ne ve praktično nič...

E to, zakon 8-)

tnx!
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by ZiZa » 05 Mar 2014, 21:41

pred parimi leti sem spraševal glih za te zadeve pri SVAMZ-u direkt k sm delu certifikat, pa naredim en copy paste:
Stalni certifikat (veljavnost 10 let) greš delat takrat, ko začasni poteče. To je po petih letih, čeprav lahk tud začasnega še podaljšajo. Navadno so organizirani ali pa se dogovoriš za bolj intimini pregled ;) Stalni certifikat je po besedah gospe bolj detajlni... Baje da avto ne sme preseči 40 točk. Vsaka pomanjklivost, napaka se šteje v točkah, to je pa tudi vse kar sem izvedel glede točkovanja.
Začasni certifikat (veljavnost 5 let - to je tudi prvi certifikat) izdajo v želji, da se v tem času avto poštima napakce, ampak so nekateri že v štartu padli.
Ob predložitvi plačane letne članarine (članska izkaznica) in certifikatom na šalterju dobiš do -90% popusta na zavarovalnicah (triglav ima zihr -90, za ostale vem da nek komplicirajo še z homologacijo pa da niso -90)

Homologacija starodobnika pa je: če piše v homologaciji, da je vozilo starodobnik si upravičen 80% popusta na cestnino in ne tudi 90% na zavarovanje, čeprav nekateri zavarovalni agenti dajejo tudi to bonifikacijo. Ampak baje to ni prav in kasneje dobijo zavarovalnice pritožbo.
torej tam k ne komplicirajo narest pa tam skoz delat po istem kopitu pa smo zmagal :)
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 247
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by Peeping_Tom » 13 Mar 2014, 12:23

Mi lahko kdo, ki je že šel skozi pregled pove, koliko natančni so, oziroma koliko se komplicira pri sledečih zadevah: :P

(sprašujem tako za pregled SVAMZ komisarja, kot tudi na homologacijskem pregledu):

-neoriginal (ampak period correct) / širjene / zelo široke felgne + gume
-nižanje vozila -recimo da so bile že leta 199x vgrajene homologirane fedre?
-spremenjena barva vozila (recimo, da ni glih perla vijolična na stoenki, ampak tudi ne čisto 'po katalogu')
- razni dupli Weberji s trobenticami / Megasquirt variante na originalnih motorjih
-dodatni spojlerji / poširitve , če so originalni / kaj pa, pa če so replike originala?

Recimo, mam šanse spravit čez avto, ki je predelan v nekih mejah normale? 40mm fedre, malenkost širše gume pa original ajnšpric namest fergazerja? Al je bolje spravit čez pa potem predelovat?


PS Je kaj konkretnih podatkov glede omejitve kilometrov?
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by pero27 » 13 Mar 2014, 13:57

glede kilometrov; na zavarovalnici (triglav Nm) so me vprašali koliko jih ima avto, na homologaciji in registraciji tudi (noben ni osebno preveril na števcu) - tako da si lahko zmišljuješ po mili volji 8-)
avto imam sicer original; na homologaciji je tipo samo poslikal avto z dveh vogalov, ena slika notranjosti in ena slika motorja
(1 minuto si je vzel vseskupaj) gor imam kljuko (ki mi je grda in bo šla stran, ampak še ni šla, ker bo treba pošvasat in zaščitit luknje) ki ima neko zbledelo nalepko srečko zaletlj (nima tipske tablice); uglavnem neka s.p. kljuka in mi je na homologaciji rekel da kao na starodobnikih naj nebi meli kljuke, ampak da mi noben policaj ne bo težil (delal sem to na avtokrka Nm)
to bi blo to od mojih izkušenj z homolomo in nehomologiranimi predelavami :D
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by croma_man » 13 Mar 2014, 14:09

pr men je šlo kronološko tak :

ob nakupu avta sem dobil paket papirjev ki so bili za vpis starodobnik v prometno, zaradi odsvetovanja na temu forumu in pa želje po drugih platiščih in podvozju tega nisem dal vpisat v prometno. Tako da sem imel samo certifikat in eno leto b.p. zavarovanje, lani poleti je bilo na vrsti drugo zavarovanje, na 3 mestih so me zavrnili saj avto ni imel vpisanega starodobnika v prometni, na 4. mestu mi je celo uspelo in takrat sem se odločil da vrnem to sranje od certifikata.

meni nebo noben sral po glavi kaj smem in kaj ne smem naredit s svojim vozilom.

Dejansko poznam primer, golf 1 gti ki je bil do potankosti restavriran in je dobil certifikat za predelano starodobno vozilo. Ampak raje nisem spraševal naprej kaj vse je bilo potrebno oz. kako je bilo treba prepričat gospode da je to pristno.

tako da z letošnjim letom plačam polno zavarovanje, polni cestni sklad, vmes dam še številke premenjat na 323i in me boli k**** za vse ustanove, klube, združenja in ostale tatove denarja.

oz. drugače povedano, vsi pregledi, vpisi, članarine, drkarija, dokazila, niso vredna par let rednega plačevanja sklada in zavarovanja.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by pero27 » 13 Mar 2014, 15:09

croma_man wrote: vmes dam še številke premenjat na 323i
a to boš ponucal papirje od ene razbite pa zamenjal šasijske številke al kako?
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by croma_man » 13 Mar 2014, 15:10

komplet, moji papirji pa številke grejo v predal, 323 na cesto, še enkrat homologiram feltne in podvozje, konec.
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by L4UK0 » 09 Apr 2014, 20:03

Evo, da povem še mojo izkušnjo od danes, ko sem spet podaljševal registracijo...

1) Šel sem direktno na zavarovalnico Triglav, se nalimal na okencu: "Jaz bi rad podaljšal zavarovanje." - "Bi radi imeli tako, kot ste imeli do sedaj?" - "Ja.". To je to. Za certifikat (ki je pretečen že 2 ali 3 leta) niso niti vprašali, kaj šele za člansko izkaznico. 29 eur. 8-)

2) Šel na tehnični (Špan). Prvič so mi malo komplicirali. Najprej glede felten (ATS 7*13, pa sem se nekako izmuznil), potem glede višine avta in na koncu še z barvo. Hec je, da je mojster hotel videt certifikat, potem pa je primerjal avto z slikami iz certifikata. Te zadeve mu niso šle skupaj :lol: Na koncu je rekel, da naj mi bo...
P.S. odstopanje bremz L <-> D 1%! :twisted:

3) Registracijo sem dokončal pri Španu, država je letos malo več pobrala (22% DDV + letno dajatev so podražili...pa se pri teh manjših zneskih kar pozna). Plačal sem še dodatnih 16 eur za spremembo tehničnih podatkov vozila - po 6ih letih so mi namreč šele sedaj vpisali srebrno barvo v prometno.

Se vidimo za vikend! :D
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by pero27 » 09 Apr 2014, 20:41

kaj mašino maš ti homologirano / res zdaj merijo izpuste tudi starim fergazerjem in na kakašne standarde izpuha moraš sploh dosečt z fergazerjem? (vem da maš ti vbrizg, amapk če si no homo, potem ti emisije verjetno merijo kot da je 1.2N ali?)
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by ZiZa » 09 Apr 2014, 21:06

merijo pline pri avtih novejših od leta 1977, če je starejši ni merjenja. Pri mojmu (79) je meja med med 3 in 4.5... tolk se spomnem, da je blo rečen pred dvemi leti.
Post Reply