Page 3 of 3

Re: Slike hudih starih avtomobilov

Posted: 09 Jan 2019, 20:19
by george wheels
L4UK0 wrote:
george wheels wrote:moj je tdi 105km in odmične so šle tudi meni, prvo ko prvo mislim da je to problem zaradi nepravilnega olja ali intervali predolgi, drugo kot drugo, se mi zdi da za odmično in dročnike sem dal cca 130€, zastojn po domače
Cena gor al dol, da ti pri serijskem "šparovčku" požre odmične je neki narobe pri materialih / dizajnu.

vzdrževanje


jaz ne bi mogel met bolj primernega avta kot tovorni caddy, razen to da bi mel namesto 105konje raje kakih 200. Ekrat prej sem mel berlingo, jajca totalna, sploh glede stila vožnje

Re: Novi avti so za en drek!

Posted: 11 Jan 2019, 22:29
by malinuc
baje da se da 105 konjskega spravit blizu 200, sam vztrajniki ne držijo dolgo. pa eno turbino je treba sestavt. baje de ma to uslužbenec pri velegumarju na brezovci

Re: Novi avti so za en drek!

Posted: 12 Jan 2019, 11:34
by kmetek
Da se ga spravit tud na 300, sej so osnove motorjev skor da ne enake pri večini 1.9TDI. Ti pa pri 200KM ostane serijski samo še blok in deloma glava, ostalo pa roba iz 150KM TDIjev in custom rešitve (IC, izpuh, hibrid turbina,...). Po domače, še za enga Caddyja dnarja vržeš not...

Re: Novi avti so za en drek!

Posted: 12 Jan 2019, 14:13
by DKsW123
Lahko pa v prvi vrsti kupiš caddy-a 2.0tdi 140KM odpraviš bolezni značilne za 2.0tdi. Dobiš dele iz 170KM 2.0tdi prestaviš, čipaš in imaš delovno raketo.

Re: Novi avti so za en drek!

Posted: 12 Jan 2019, 20:38
by george wheels
na caddy nardiš hibrid turbino (eno polovico že mam), inektorje od 150konjev dizel golf 4 ali leon, pa remap in si na 200PS.
Fora je da je pol fajn met 6gang od blu motion 1.9tdi golf

Re: Novi avti so za en drek!

Posted: 13 Jan 2019, 00:27
by kmetek
Ja, mogoče zdaj ko je okoli nule, ene 2-3 rune na valerjih. Poleti pri 30°C in par km tiščanja, te pa serijski 170KM pihne, a ti jih imaš kao 200. Imaš ja, prvič ko ga pohodiš ko ni še vse pregreto. Za vedno imet 200KM, pa je treba še par stvari porihtat.

Re: Novi avti so za en drek!

Posted: 15 Jan 2019, 19:17
by george wheels
to se nisem jaz zmislu, RSR je mel takega cadya, zdej ne vem, jas mam njega za takega ki ve kaj dela, najbrž na valerjih nima v garaži nima -3 kadar mapira.

Ne vidim nobene logike zakaj bi šel seriski 170 bolj

Re: Novi avti so za en drek!

Posted: 24 Jan 2019, 23:08
by malinuc
evo spet nekaj primerkov :lol:

bmw 116i letnik 2006 cca 220.000 km - glasen zvok variabilnih jermenic odmičnih gredi, nenavadni parametri na njih, po zamenjavi pri mrzlem vozilu isti zvok, ni pravega tlaka olja - v karterju zdrobljeni ostanki drsnega elementa motorne verige
Image

mercedes e w212 letnik 2011 cca 220.000 km na zadnjem mostu poleg zvara odlomljeno/prerjaveno uho, selen bloki že zdavnaj uničeni, kar nakaj primerov že,
Image
Image
Image

Re: Novi avti so za en drek!

Posted: 25 Jan 2019, 06:45
by Opelpower
Ja štorjia gnilih mercov očitno še ne bo tako hitro končana, ne dolgo nazaj sem na tri leta stari S...praskal rjavino na zadnji haubi. Za kaj takega še opel vsaj 6 let rabi :D

Re: Novi avti so za en drek!

Posted: 25 Jan 2019, 09:06
by JureK
Leta 2008 sem kupil novega Ford Focusa. Do danes sem že 2x dal prebarvati obrobe blatnikov in prage.
Podvozje je tako rjavo, da je nemogoče kar koli menjat, ker so vsi vijaki popolnoma zarjaveli. Tam kjer je bila nekoč 6 kot matica je sedaj mala kepica rje, ki niti nima več 6 kot oblike. Karkoli bi hotel menjat je treba rezat vijake... Trenutno imam 178K km, karoserija je v kurcu, med tem ko pa mašina dela kot nova. Z mašino do sedaj niti enega problema, pa ga ne šparam, bolj kot ne je skos pod stresom :)
Poraba je malo divja za 1,6 115KM in sicer 9l, ampak to je verjetno krivda šoferja... :lol: