Novi avti so za en drek!

malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Novi avti so za en drek!

Post by malinuc » 05 Jan 2019, 23:20

DS71 wrote:bomba ..huda ko šnops

je pa res kar je bilo povedano o Lancii nekoč .. zelo tehnološko napredni avti , pojem kvalitete ..podobno kot stare alfe
Res se človek včasih vpraša kaj se zgodi,da takšna velesila v avto-moto industriji kot je bila italija pade tako nizko
Dandanes se ne gre kdo bo naredil boljšo kvaliteto in tehnološko naprednostjo v mehanski tehniki celotnega vozila, sam kdo bo več iztržil iz če lahko rečem nižje kvalitete in enostavne zasnove. Gre se bolj za organizirano, z mojga vidika, nategovanje kupcev. Italjani so pomoje ostali zadaj z organizacijo in ostalimi stvarmi zaradi svoje "šlamparije". Poglejte recimo današnje VW-je, nategujejo kupce in prodajajo meglo zaradi svojih starih lovorik o tem kako kvalitetno so bili narejeni golfi 2, 4, passati... Podvozje so poenostavili vsaj za dve generacije nazaj, v avto so pa vrgli razno razne zaslone in pasivno varnostne sisteme. Po neravnini se ti pa zdi da si v stršani dvojki. da ne govorimo o menjalnikh in motorjih. Zobniki narejeni iz sintranih materialov stiskanih čez matrico, brez brušenja, verige istih kvalitet kot na zastavih...
Ko se usedeš v 50 let star avto takratne vrhunske kvalitete/tehnologije ne moreš verjeti... Res je da nimajo touch zaslonov, pa nekega hudega sunka navora, ampak ostalo je pa čisto drugačen občutek..
Se opravičujem za offtopic
keri
Posts: 69
Joined: 16 Aug 2012, 20:07
Avtomobil: ford taunus 17m

Re: Slike hudih starih avtomobilov

Post by keri » 06 Jan 2019, 10:35

Prav imaš,imam vw golf4 ko, pač ima 19let......malo ogledujem 7ko razen kup elektronike notri nič bolša.
george wheels
Posts: 177
Joined: 13 Sep 2014, 16:23
Avtomobil: jeep

Re: Slike hudih starih avtomobilov

Post by george wheels » 07 Jan 2019, 10:17

mi mamo caddy 2004 in golf 2005, oboje ma blizu 400.000km, caddy ma poleg tega zelo zelo naporno vožnjo zadnjih 250.000km v mojih rokah, na podvozju sem mislim da do zdej zamenjal 2 homokinetična in 4 silenbloke, in zdej ta drugič turbino (pomoje ker sem prvič kupil obnovljeno, pa kljub temu se mi zdi da je ogromno zdržala) meni se zdi to neverjetna vzdržlivost, pri citoenu bi s takimi napori menjal vsaj 4 zadnje preme, plus ostalo
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Slike hudih starih avtomobilov

Post by malinuc » 07 Jan 2019, 17:25

lahko skoraj rečem "doma" imamo dva caddya 2006 letnik, eden od novega pri hiši, drugi od 40.000km naprej. Prvemu se je zlomil ventil na 180.000km, drugemu do 240.000km dve odmični + dročniki in nato še zlomljena glavna gred, generalna kompletna s honanjem in novo odmično, dročniki, turbino, oljno črpalko, pregledane šobe... naredu 30.000 km ponovno uničeni dročniki odmična... res je samo sranje, res pa je da je to 75 konjski tdi, katerega so proizvajali samo dve leti, z originalnim enomasnim vztrajnikom. na obeh je crknil še menjalnik- posnet zobnik vzvratne. vsei 4 amortizerji na obeh, diski komplet 2x.
Lahko kam nalimam slike kako izgledajo danapnji vw-ji po pol leta, 2 letih ... Podvozje kompletno rjavo (preme, roke..., diski uničeni pri manj kot 50.000km... na novem pasatu so do 20.000km (2 leti) zamenjali že 3 zadne amortizerje v garanciji, obe spredni vratni kljuki čisti polom, resa pa je občutna razlika slovenski trg, ostala "severna" evropa

ko je že omnjen citroen, kolega na c4 2,0hdi 2006letnik, ene zadnje diske, tri komplete oblog, spredaj 3x obloge + struženi diski (od 60.000 - 250.000 km), dva hladilnika vode in ena cev klime, zadnji amortizerji. Pa moram reči da res nič ne gleda nanj. na zečetku lastnine mu je še "znorel" ker je bila prevelika količina motornega olja.
DKsW123
Posts: 254
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: Slike hudih starih avtomobilov

Post by DKsW123 » 08 Jan 2019, 17:12

Faak ni mi jasno kaj delate z avti. Ali pa imate res tako srečo. Pri šihi bila 2 caddya in 1x golf 5. Eden caddy 1.9 tdi 105KM (nikoli enega samega problema razen en zglob na podvozju in zavore, pa je imel cca 200.000km pri prodaji pa verjetno še nekaj podlage). Drugi caddy in golf sta bila 2.0 sdi (najtrpežnejši motor za moje pojme ampak smrtno nevaren za prehitevat). Nikoli nič mehanskega na nobenem razen potrošne robe na podvozju pa oba cca 300-400.000km.
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Novi avti so za en drek!

Post by L4UK0 » 08 Jan 2019, 17:47

Premaknjeno, ker je šlo malo offtopic... :lol:

Da še dodam svoje...zaenkrat vse (tudi novejše) zadeve okoli bajte delajo brez problemov. Tok-tok! Se mi ne zdi, da bi šla kvaliteta izdelavi kaj dosti na boljše, na slabše pa tudi ne. Žalostno, ker glede na tehnološki napredek bi lahko izdelovali avtomobile, ki bi zdržali vsaj 1mio km... :?
Napredek se pozna edino na infotainmentu in varnosti, vse ostalo pa povprečnemu kupcu itak ni pomembno - žal je realnost taka! :P
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Novi avti so za en drek!

Post by pero27 » 08 Jan 2019, 18:45

Sem vedu da ti bo prekipelo in boš premaknil v posebej temo; tam nisem hotel kaj dosti kometirat zaradi offtopica, tukaj pa bom.

Problem je v večjem delu v kupcih in v zakonodaji, ne v poizvajalcih.
Ok, ja; seveda proizvajlcem ni v interesu da bi njihovi avti zdržali v neskončnost, ker bi se trg nasičil in nebi meli več komu prodajat. Še največji absurd je da so se zdaj začele luksuzne znamke avtov kvariti pri nižji kilometraži, kot nizkocenovne. Razlog je v tem da proizvajalec gleda na svoje direktne stranke (tiste ki jim proda nov avto). Tipičen kupec novega BMWja ga z novim zamenja po 2-4h letih. Tipičen kupec novega Cliota pa ga zamenja po 10ih letih (ok, razen v Novem mestu, kjer obstaja anomalija zaradi katere se to zgodi že po pol leta :broken: ). Proizvajalca načeloma zanima da je prvi kupec maksimalno zadovoljen z avtom, da se vrne po novega in da avto ob času prodaje drugemu kupcu velja za dovolj zanesljivega da mu preveč ne pade cena in da prvi kupec ne izgubi prevč denarja ob prodaji (tipični problem italjanskih motociklov). Potem pa naj drugemu kupcu čimprej začne kvarit da bo šel v idelanem primeru za njim na odpad in ne k tretjemu, četrtemu in petemu kupcu ki načeloma avta itak ne vozijo na pooblaščeni servis in itak ne kupujejo original rezervnih delov, tako da proizvajalec od njih itak nič nima. (razen tega da bi tak človek potencilano kupil pri njih nov avto, če so vsi stari zelo nezanesljivi). In zato se resna vlaganja v moderne BMWje začnejo po 5h leti, v Cliote pa po 11h.

No ampak zakaj pravim da je problem pri kupcih; proizvajalci so začel delat totalno bedne avte, ker povprečen kupec sploh več nič ne šteka. Včasih je bila avtomobilska kultura in veselje do tehnike razširjena po splošni populaciji, danes pa je to stvar takih majhnih skupin kot smo mi. In potem se dogaja to, da se ukinjajo ročni menjalniki, da BMW obrazlaga novo serijo 1 (trenutno samo na kitajskem trgu) ki ima samo sprednji pogon z tem da njihovi kupci itak ne štekajo kaj je benefit zadnjega pogona in ga tudi niso pripravljeni plačati, če jim daš izbiro (seveda da pa so v isti sapi pripravljeni plačati 20 komadov M značk in 20 colski televizor v avtu :roll: ). Delno so seveda za to tud krivi proizvajalci, ker so vzgojili take kupce...

Za nezanesljivost pa so v veliki meri krivi tudi zakonodajalci. Ker so zaradi zahtev po izpustih in porabi in varnosti proizvajalci primorani na avte obešat en kup enih traparij, ki so popolnoma nepotrebne, ki se zabašejo z sajami ali elektronika ki pač pri tako velikem tevilu komponent začne zaradi statistične gotovosti crkvat.

Najboljš je blo, ko je mel avto 2 vrata, 4 kolesa, en volan pa 5 žic in je vse delalo. In so bli vsi veseli. In če kaj ni delalo si popravil v pol ure na dvorišču pred blokom z 3mi ključi, šraufencigerjem pa kombinirkami. Samo tega pač ne bo nikol več. Verjetno čez 100 let nebomo niti smel več sami vozit po cesti, ker je to prenevarno in preveč škodljivo za nas in za vse okoli nas... :cry:
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Novi avti so za en drek!

Post by malinuc » 08 Jan 2019, 22:29

Evo prilagam nekaj slik:
Multivan, ob slikanju star dobre pol leta, prevoženih 7800 km, znižali smo ga, ker na pooblaščencu tega niso hoteli storiti
Image
Image
Image

Me zanima kako se bo tole popravljalo pri 150.000 km +

Kar se tiče caddye, vozita jih strojnika na bagrih, že cca 10 let. Slika zlomljene glavne gredi:

Image
Image

Bom naložil še kako poslastico :lol:

Kar se tiče "novejših" avtov. Sam sem začel voziti z dvojko 1.6.d, nato nadaljeval s toledom 1.9 td, po dveh letih prešaltal nazaj na dvojko, ji vgradil motor iz toleda 1.9 tdi, homologiral, ob vgradnji zabeleženih 280.000km, 5 let sem mu pulil dušo in je zdihnila nekje pri zabeleženih 435.000km. Nikoli nisem čakal da je bil ogret motor, nikoli čakal da se ohladi, prva turbina, prva sklopka do nekje 390.000km. neuničljiv avto, v tem času sem zamenjal samo dvoje vložkov šob. Nato kupil od družine passat 2001 realnih 198.000 km, v dveh letih in pol naredil dobrih 100.000 km, domino efekt, ni preteklo servisnega intervala (15.000km) da ne bi vanj vložil vsaj 100€ materiala po nabavni ceni...
Poznam tako dobre primere, pohvale vredne, tako pri vw koncernu, servisiral sem nekaj renojev med 400.000 in 500.000km, tudi za nekaj primerov citroenovih vozil vem da lahko rečem kapo dol. Vendar v zadnjih dveh letih pa opažam čedalje slabšo kvaliteto pri vseh. V glavnem pa imam opravka z vozili izven garancijske dobe.
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Novi avti so za en drek!

Post by malinuc » 08 Jan 2019, 22:47

Še en primer novega modela passata, lasti si ga tast. Aprila 2015 prevzet, slike nastale junija 2018, cca 26.000km.
Do 21.000km so menjali tri zadnje blažilce, vratne kljukice, senzor nivoja ad-blue. Žal nimam slik kako je zgledalo podvozje pri predhodniku, kateri je imel 10 let isto vožnjo, istega šoferja in isto garažo, korozije ni niti v tretjini kot na novejšem.

zadnji disk:
Image
Image
Image
Image
Image

Uradno pojasnilo s strani generalnega uvoznika, gre za kozmetično napako, zaradi katere bo vozilo brez problemov zdržalo predvideno življensko dobo.

Še primerjava z bratom uvoženim iz švedske, leto starejši, 132.000km, na žalost nisem imel merilca nanosa debeline barve da bi izmeril. na to primerjavo nisem dobil nobenega odgovora s strani generalnega uvoznika

Image


Če na to kdo lahko reče da je to kvaliteta, želim vsaj 30 let nazaj :lol: :lol:
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Novi avti so za en drek!

Post by pero27 » 08 Jan 2019, 22:58

malinuc wrote: Uradno pojasnilo s strani generalnega uvoznika, gre za kozmetično napako, zaradi katere bo vozilo brez problemov zdržalo predvideno življensko dobo.
O, sej jo bo, ne skrbi, v 8h letih tole že ne bo čez in čez pregnilo :lol:
Post Reply