Pirbully

Post Reply
User avatar
piko
Posts: 128
Joined: 08 Jan 2016, 22:25
Avtomobil: vw scirocco, mercedes

Pirbully

Post by piko » 04 Jul 2018, 22:52

Pirbully se hvali s pridobljenim certifikatom starodobnika in s tem je avto na cesti. Vse ok.

Ko jaz želim zamenjat eno stvar, je cela jeba s homologacijami, mojstri za vgradnjo ipd.

Ta kombi so svasali vsi "estradniki", šalabajzerji ipd. So njihovo delo propagirali po vseh medijih, vsem na očeh nekvalitetno delo, predvsem varilsko, tu izvzamem Tadeja, ima uzkušnje in recimo zna.

Vprašanje se poraja, ali lahko tako obsežno obnovo oz "novogradnjo" izvede res vsak? Ali so javnost lepo nategnili in skrivaj pred barvanjem zamenjali školjko?
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Pirbully

Post by pero27 » 05 Jul 2018, 02:12

Eh kaj, sej tisto kar so gostje delal so potem itak mojstri za njimi še vse popravli. Če nisi spremljal; to je zgledalo približno tako da je v ekstremnem primeru gost 2 vara piknu, al pa kkšn kos pleha prjel ko se je pigal. Tud če so te stvari ostale; če nisi opazil ko podiraš kakega starodobnika ugotoviš da vsak tatret točkovni var iz fabrke sploh ne drži, da je tesnilna masa naflikana čez stike ko da je šel nekdo srat itd. Že original avti iz tovarne niso bli glih neki masterbuilt...

Tale o menjavi školjke se mi zdi pa mal bosa; sej je blo en kup stvari podokumentiranih sprot in se vid da se ni samo školjko stran vrglo prvi dan pa drugo pripeljalo. Da bi pa tastaro tako v nulo restavriral pa potem z drugo zrihtano zamenjal tik preden gre k ličarju pa tud nima nobenga smisla; če ne druzga bi projekt koštal skor šenkrat tolk pol...

In kje si slišal da nesmeš rje flikat doma sam? Ti samo fedrov nesmeš drugih montirat pa prevlek an sedežih :lol:

Sem pa dobil filing da ti gre nekaj hudo v nos pri celi stvari, nevem zakaj; se vsaj mal popularizira oldije, jst v tem ne vidim nič slabga, tud tehničnih nasvetov je blo precej z Tadejeve strani za nas entuzijaste in zadeva je bla z tega vidika krepko nad trenutnim nivojem raznih GasMonkeyev kjer se samo še kregajo, švasat vidš pa koga samo še ponesreč nekje zadej v kadru.

Edina stvar ki pa je tud mene zmotila je bla tale z certifikatom; kolkr jst vem se starodobnika ne sme uporabljat v komercialne namene, bulli je pa verjetno registriran kar na firmo kjer se tud amortizira itd. Me prav zanima kako majo to kakšni Balkan Campers urejeno... Verjetno je finta v smislu da certifikat že lahko dobiš (ker jih pač izdaja privat organizacija in ga dajo lahko komurkoli njim paše), homologacije starodobnika pa za vozilo v komercialni uporabni nemoreš dobit.
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Pirbully

Post by Opelpower » 06 Jul 2018, 11:24

Nisem spremljal zadeve .. ampak na tej šasiji se ni gradilo :lol:

Image
Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Pirbully

Post by eugene » 06 Jul 2018, 14:27

Sem počekiral zdaj videote. Meni se ne zdi nič sporneg pri obnovi. CRC je naredu kombi od šasije navzgor. Uporabli so originalnih delov kolkor se je pač dalo drugo so pa kupli ali nardili. Gostje so bolj za šov. Recimo od šasije je praktično ostala le ohišje zadnje preme in nosici motorja. Ni prvi T1 ki ma šasijo z nule narjeno , kot tudi ni to več nič nenavadnega. Cene so take da se zadnja leta rešuje prej neobnovljive primerke. Tudi ogromno pleharije se da kupit (Gerson- kolumbija) ampak tu so nardili večino ali vse sami. verjetno timeplan in cena niso dopuščala drugače. Lahko rečem samo bravo.
Let's go Brandon!
User avatar
Volvej
Posts: 42
Joined: 14 Oct 2014, 16:29
Avtomobil: Volvo V70R AWD, TAM 150 T11

Re: Pirbully

Post by Volvej » 10 Jul 2018, 15:52

Jaz sem spremljal obnovo, sicer nisem gledal videjev z znanimi osebami, sem pa pregledal vse fotogalerije obnove, ki so jih sproti objavljali na FB. Vrhunsko so poštimali kombi :clap: malo je takšnih ki znako tako po kosih avto sestavit skupaj, se pa tako obnavljajo večinoma vse T1, ki niso ravno iz Californije. Kapo dol ekipi tudi za medijsko podporo projekta, s čimer so širši javnosti pokazali kaj pomeni obnova vozila :thumbup: .
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Pirbully

Post by L4UK0 » 12 Jul 2018, 11:49

Smo ravno kak teden nazaj preživeli večer s tem kombijem polnim piva... :lol:
Meni se tudi ne zdi nič spornega. Je pa to vsekakor projekt, ki nima ekonomske računice, če bi se ga sam lotil za projekt. Tu je bilo res precej financiranja že v štartu s croudfundingom, pa sponzorji itd.
Zadeva pa zaenkrat še ni street legal...se pa baje dela v tej smeri.

LP
Image
Post Reply