Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Post by zegler » 01 Mar 2017, 09:15

Pero27 je v eni temi komentrial da je treba pri e21 dat akumolator v koferraum razporeditev teze ap to .. :)

jaz pravim kontra, to sem ze mislil naredit pred - ne vem 10 timi leti pa nisem - mojo e21 na elektriko..... kot marsikaj druga nisem naredil :roll:

Cox & co. pa bi lahko kaj takega ustimali ? :)
http://www.corbinstreehouse.com/blog/plug-bug/
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Post by croma_man » 01 Mar 2017, 09:33

rimac je pred finančno injekcijo to testiral na svoji e30 kar uspešno...mogoč pa o tebi kdaj beremo - Zegler motors in Dubai :D
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Post by eugene » 01 Mar 2017, 10:46

Let's go Brandon!
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Post by L4UK0 » 01 Mar 2017, 11:16

Premakne se ze, kaj pa zvok in smrad? :D
Image
User avatar
mitja1303
Posts: 99
Joined: 08 Jan 2015, 21:36
Avtomobil: VW1303s, VW T2b DoKa, VW T3 California

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Post by mitja1303 » 01 Mar 2017, 11:19

Ko bo komplet akumulatorjev po 2k €, se bo splačalo, prej pa po mojem mnenju ne :D
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Post by croma_man » 01 Mar 2017, 11:36

L4UK0 wrote:Premakne se ze, kaj pa zvok in smrad? :D
lauko maš prav...

Image

Image


:lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Post by Fleko » 01 Mar 2017, 11:56

Se ne splača, sem že kakšne dve leti nazaj delal računico, da bi si katro zrihtal na štrom, da bi se ''zađabe'' peljal na šiht in po Ljubljani bluzil, pa sem vse skupaj ovrgel. Zakaj katro? Lahka osnova, nerabiš močnih motorjev in velikih baterij ampak vseeno na koncu pride visoka investicija. Za ta denar bi iz katro na bencin naredil ogromno kilometrov, ker ima itak porabo 2-3x manjšo od mojega povprečnega voza :lol:
Če se prav spomnim, je nekih 40% investicije predstavljal strošek baterij, poleg tega, me zvok pralnega stroja ravno ne impresionira tako, da case closed :lol:
Get low, no matter how
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Post by Cox » 01 Mar 2017, 12:13

zegler wrote: Cox & co. pa bi lahko kaj takega ustimali ? :)
http://www.corbinstreehouse.com/blog/plug-bug/
Ah kje .. raje tiščimo avte po svetu kot da jih predelamo na elektriko :D ..

Je pa hrošč kr popularna baza za take predelave, je en tudi v sloveniji .. mislim da je podjetje iz nekje gorenske imajo pa tudi eno rx8(se tu in tam pojavijo v medijih).

Zanimivo je da so ohranili menjalnik (sem enkrat na hitro šel okoli avta, na srečanju v lescah), čeprav je to vrjetno bolj iz vidika kako spraviti pogon na kolesa kot pa da bi uporabljal prestave.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
kadett69
Posts: 216
Joined: 02 Dec 2010, 12:31

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Post by kadett69 » 01 Mar 2017, 12:47

Za informacije iz prve roke je zelo primeren @dabi s tega in sosednjega foruma.
Bil je tudi prispevek po tv, pa drugih medijih in sosednjih forumih, ko je predelal corso na elektriko.
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Post by pero27 » 01 Mar 2017, 12:58

http://www.ad-pecjak.si/ECO/Ecar.htm
To so tile gorenjci :D
Sva tud z zagorcem nekaj računala - sploh ker je on na hard štromar; ne splača se zaradi baterij (in zaradi dosega, ker greš potem težko z takim avtom na oldschool meet če ima dosega samo recimo 200km).
Pa krmilniki so tudi zelo dragi, sploh ko se začneš pogovarjat o malo večjih močeh (in tokovih) te pridejo približno toliko kot baterija.
Tko mal za predstavo sem enkrat računal za avto z težo 1000kg, dosegom 300 km in neko spodobno močjo (okrog 60kW) pridejo baterije cca 10k, krmilnik 6k, motor (dvojni soosni) 3k in potem še 1-2k za preostalo šavje; si na 20k€ za tako predelavo samo v materialu...
Zdej neke 10kW motorje tlačit v avte pa baterije za doseg 50km se mi zdi pa mal brezveze - če se hočeš it ekonomičnost si potem že raje kupiš en konkreten električni bicikel/kroslo za 10k€ pa je
Post Reply