Mig/Mag varilni aparat


Mig/Mag varilni aparat

OdgovorNapisal/-a gtyrant » 17 Mar 2016, 20:23

Ima kdo kaj izkušen in bi mi lahko svetoval glede mig/mag varilnega aparata.
Uporabljalo se ga bo za kleparska dela na avtomobilih. Čeprav bo pred tem potrebno kar nekaj vaje...

Trenutno malo vse skupaj raziskujem s pomočjo googla. Izbiram med Daihen Varstroj in Iskro. Sem pa po vseh tistih zapisih in foruma strojništvo.com še bolj zmeden. Govoril sem tudi z dvema nekdanjima sodelovcema katera se ukvarjata s kleparijo. Eden mi je priporočal Iskro mig 210. Drugi pravi, da bo aparat z močjo 160-180A dovolj. Se pravi, bi mi bil hobby program dovolj in lahko izpustim dražji Supermig 191 in Iskro Mig 210L.

Zanimam se za naslednje modele. Varstroj: (142s, 150), 1600c, 1905c in supermig 191.
Iskra: Mig 150, 170, 190 in 210L(ecoline).

Sem pregledal tehnične lasnosti zgoraj omenjenih modelov. Cenovno je med naštetimi modeli tudi kar nekaj razlike(od 230€ pa vse do 550€).
Me pa zanima, če je v praksi med temi modeli kakšna razlika ko se gre za kakovost vara? Oziroma je z dražjim, bolj kakovostnim aparatom delo "lažje"?
gtyrant
 
Prispevkov: 224
Pridružen: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille


Re: Mig/Mag varilni aparat

OdgovorNapisal/-a Bajta » 17 Mar 2016, 21:38

ma te hobi zadeve vse nekak delajo, včasih crkne kakšna malenkost, pa pravjo da je itak vse kitajsko in ni problem popravt.

js sm kupil rabljeno iskro 190a.. za 120€ bil je na njej ze pr prejsnjem lastniku menjan usmernik. pol sm ga js kupil, ko sm ga prvič uporabil sm zašvasal novo gibljivo cev na avspuhu, pa se je sam pokadil iz njega. :?


crknla plata ko regulira pogon žice, pa vklop trafota.. že prej je bil kr skos v stiku.. prej da si sploh stisnil stikalo..

pol sm čakal enga strica iz elektronik foruma da mi je zrihtal drugo plato. lih POL leta. nakoncu mi je računal sicer samo 20€.. pa aparat se danes dela.

ma veze sicer kak pogon žice majo.. sam ti "hobi" švasaparati majo tk kr vsi navadn plastičn pogon. ko začne jebat čez cajt, pa neenakomerno podajat. ce zvohas kaj par let starega kvalitetnejsega, ne ravno hobi klaso, si zmagal.
Bajta
 
Prispevkov: 204
Pridružen: 27 Avg 2014, 21:03
Kraj: Ravne na Koroškem
Avtomobil: Golf mk1


Re: Mig/Mag varilni aparat

OdgovorNapisal/-a piko » 17 Mar 2016, 21:39

Enofazne ali neke čudne dvofazne-medfazne zadeve močno odsvetujem. Zelo ti priporočam rabljen Varstroj 300A, to je vrhunski stroj, ni prevelik, ni pretežak, cene pa okol 500 na bolhi. Lahko ti pa priporočim serviserja-trgovca Pretent iz Ljubljane, ima vedno kaj na zalogi od rabljenega, obnovljenega. Super možakar, ni nek zaslužkar, rad pove po pravici. Če se pa debata razvije v smeri motokrosa, pa ura debate ne uide :P
Uporabniški avatar
piko
 
Prispevkov: 119
Pridružen: 08 Jan 2016, 22:25
Avtomobil: vw scirocco, mercedes


Re: Mig/Mag varilni aparat

OdgovorNapisal/-a Tine » 17 Mar 2016, 22:58

Mislim da bolj kot dober varilni aparat pri začetniku naredi razliko samozatemnitvena čelada. OBVEZEN nakup za začetnika!

Drugače pa si z Majklom delima Mig/mag varstroja, vstopni model hobi programa. Žice za navadno železo 0.6 obvlada odlično, z rostfrei 1.0mm pa je imel že težave, ampak je še tudi za silo šlo, čeprav mislim da ima v podajalcu zareze 06 in 08 mm. V varjenju do 4mm kovin se je izkazal za povsem uporabnega. Pa plin, ferromix ali slično in ne navaden CO2 iz gasilnih aparatov seveda.
Uporabniški avatar
Tine
 
Prispevkov: 785
Pridružen: 28 Feb 2012, 14:12


Re: Mig/Mag varilni aparat

OdgovorNapisal/-a zegler » 18 Mar 2016, 07:33

@gtyrant. ce se nisi kupil in ce te zanima...

Stric si je iz nemcije prpelal iskravar 210 a se je na njem varilo res samo 4x, tudi sam sem poskuil in zadeva dela notri se prvi kolut zice, (se dobro da ni zarjavel) :) kajti jaz sem si ravno isti cas kupil tig, tako da zadeva je kot nova in ce si zainteresiran se oglasi na zs. Za ceno bom moral povprasat, ker pojma nimam kolk je takrat dal za to, skratka masina je za to kar si omenil mislim da prava. Je pa na 3f vticnico...

bilo kaj bos kupil pa je treba malo vaje, a mislim da bos hitro nastudiral, najpomembnejse so nastavitve, obilo veselja ko bos tako dalec
Uporabniški avatar
zegler
 
Prispevkov: 539
Pridružen: 03 Maj 2015, 16:02
Kraj: Maribor
Avtomobil: e21


Re: Mig/Mag varilni aparat

OdgovorNapisal/-a mitja1303 » 18 Mar 2016, 09:25

Jaz Sem imel skoraj 10 let Varstroj 160A in sem varil z njim brez vsakih težav in za pleharijo je bil čisto zadovoljiv. Sem pa letošnjo zimo prešaltal na SuperMig191 in je razlika očitna in sem zelo zadovoljen. Če imaš namen delati kleparijo na celem avtu, bi se jaz na tvojem mestu odločil rajše za 191 kot pa 160 (glede na moje izkušnje). Je bila pa takrat v Merkurju akcija in sem ga domov odpeljal za 400€, kar se mi zdi kar uredu cena plus tega imaš še garancijo.
Uporabniški avatar
mitja1303
 
Prispevkov: 79
Pridružen: 08 Jan 2015, 21:36
Avtomobil: VW 1302, VW1303, VW T2b DoKa


Re: Mig/Mag varilni aparat

OdgovorNapisal/-a pero27 » 18 Mar 2016, 15:09

http://www.daihen-varstroj.si/varilni-aparati/varjenje-po-mig-mag-postopku/varmig/varmig-1600-c-slo.html
Jst sm nabavil tole novo pa gasilsko jeklenko. Pocen pa dela. Zaenkrat varil od 0.75mm pleha do 4mm brez kakih posebnih težav. Včasih je treba malo bolj zagret varilno lužo na začetku, to je pa to.
Uporabniški avatar
pero27
 
Prispevkov: 1988
Pridružen: 16 Jan 2014, 16:50
Kraj: Novo mesto
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87'


Re: Mig/Mag varilni aparat

OdgovorNapisal/-a Ježek » 19 Mar 2016, 22:43

Pri klepariji neke hude moči ne rabiš, vseeno pa bodi pozoren na intemitenco aparata oz. efektivni čas varjenja pri podanem toku. Glej tudi, kako dobro je narejena pištola, ker pri klepariji itak večino časa pikaš in je zelo koristno, če stikalo dela tako kot more. Če je zraven še ventil za jeklenko, bodi pozoren tudi na kvaliteto tega.

Moj prvi mig/mag je bila iskra 190, ki jo ima zdaj Bajta in je delala vredu, naredil sem kleparijo na 2 avtih in sešvasal cel kup pohištvenk, pred mamo je še kolega pošvasal 2 avta.. udala se je , ko sem švasal debelostenske pohištvenke brez premora nekje 2-3 ure :oops:

Zdaj imam doma vsaj 10 let starega varstrojevega Supermiga 230. Kupil sem ga od kolega, ki je profi klepar tako, da je verjetno prebavil kar precej kolutov žice. Z bivšo iskro sploh ni primerjave, tudi, če ga primerjam s šihtovskim varstrojem, ki je kao višek hobi programa in čisto nov bi se raje odločil za supermiga.

Js bi rekel, da, če imaš možnost neke preverjene rabljene varjante bolšega aparata ne imej zadržkov, drugače pa bo za hobi kleparijo iskra 190 oz. nekaj v tem rangu dovolj dobro služila, sploh glede price/preformanse..
Ježek
 
Prispevkov: 345
Pridružen: 02 Sep 2012, 15:49
Avtomobil: vwvwvwvw


Re: Mig/Mag varilni aparat

OdgovorNapisal/-a Fleko » 20 Mar 2016, 16:14

Jaz imam doma Iskravar MIG 210 seveda ker smo ekološko osveščeni imam Ecoline serijo :lol:
Zaenkrat nimam pripomb, imam ga kaj pa vem 4 leta?? zaenkrat ni težav, za kleparijo več kot zadovoljivo, se da tudi kaj večjega pošvasat. Vzel sem ga predvsem ker v delavnici, kjer se pretežno ukvarjam s kleparijo oz. ne varim debelejšega materiala od 2mm nimam 3 faznega toka.
Je pa tako, ni to varilni aparat, ki stane 1000€+ tako, da ne pričakovati od njega čudežev. Za ta denar je več kot vredu.
Ko je prišel na tržišče so vsi razni merkurji imeli ceno po 700€+ :shock: jaz sem ga dobil z vsem za 460€ (edino bombo sem moral kupiti). Predvidevam, da so zdaj kaj znižali cene.
Get low, no matter how
Uporabniški avatar
Fleko
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: 04 Okt 2013, 18:46
Avtomobil: 35 cilindrov z vseh vetrov


Re: Mig/Mag varilni aparat

OdgovorNapisal/-a mitja1303 » 05 Apr 2016, 14:48

Če še nisi nabavu švasaparata imaš sedaj v Merkurju spet akcijo na varilne aparate in te pride SuperMig 191 446€, pa greš tisti dan ko imajo žrebanje popusta, pa če nimaš sreče dobiš 5% dol, pa 3% na gotovino, pa če maš Merkur kartico dobiš še bon :) Pa te pride dobrih 400€, kar pa mislim da je kar ugodna cena za hobi program 8-)
Uporabniški avatar
mitja1303
 
Prispevkov: 79
Pridružen: 08 Jan 2015, 21:36
Avtomobil: VW 1302, VW1303, VW T2b DoKa

Naslednja

Vrni se na Seznam forumov

Vrni se na Kar ne paše nikamor drugam

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov