Old school ostalo

User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: Old school ostalo

Post by nicjasno » 23 Jan 2016, 15:29

Moje sanje so ozivit en tamov avtobus. Ampak to j nekaj kar ne bom mogel sam. Se nas bo moralo vec zdruzit.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
piko
Posts: 128
Joined: 08 Jan 2016, 22:25
Avtomobil: vw scirocco, mercedes

Re: Old school ostalo

Post by piko » 23 Jan 2016, 15:35

nicjasno wrote:Moje sanje so ozivit en tamov avtobus. Ampak to j nekaj kar ne bom mogel sam. Se nas bo moralo vec zdruzit.
Ah, bi pa vsaj kako bolj zanimivo zadevo izbral. Mercedes O321H je lepota.
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: Old school ostalo

Post by nicjasno » 23 Jan 2016, 15:52

TAM 190 A11 P je moj favorit, ampak tudi kaj drugega recimo tisti 150 A11 M iz radvanja bi sel skozi.

Drugace pa, ce bi ze mercedeza bi 0302.

Pa kak FAP 14.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Old school ostalo

Post by Tine » 06 Sep 2016, 13:56

Naj bo tu not, kr je oldskul, teme o mopedih nimamo, svoje pa nebi lih odpiral.. Zadnje pol leta sem čohal po NSU Prima D, ki je bila kot obnova darilo za kolegovo 30ko. Motor je bil od fotra in je od približnega njegovega rojstva ždel v garaži, s težavo na zadnji aksi. Zadeva se je, ker je kolega praktično moj sosed, pripravljala v relativni potuhi; dobila je nov štrom, komplet nov rostfrei vijačni material, revizijo zadnje akse z novimi ležaji, zajle, lajtunge, gume, ročke, zice ter globoooko polituro. Sicer nisem bil nek pristaš teh mehkih rollerjev, ampak ta mi je kr prirasla k srcu.

Tako smo sunli:

Image

..jo slekli do golega:

Image
Image
Image

Trodelne felne, bebeeske jejte se!

Image

barvni combo

Image

in pa mati polirka. Barva je dobila en ton proti oranžni in globok, oldskul sijaj, zaradi česar se je ni barvalo ampak osvežilo obstoječo barvo.

Image

Image

Image


Tak pa je končen produkt:

Image

Image

Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Old school ostalo

Post by croma_man » 06 Sep 2016, 14:10

a že laufa?
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Old school ostalo

Post by Tine » 06 Sep 2016, 14:16

Itak :) aku se je nafilal pa je brcnila sprve!
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Old school ostalo

Post by Opelpower » 06 Sep 2016, 14:21

Zakon, in da ste rešili original barvo pa sploh super. Samo tole je bilo zgleda malo rabljeno?
Image
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Old school ostalo

Post by Tine » 06 Sep 2016, 16:01

Števec pokaže malenkost čez 17k km, če je originalen oziroma se je morda že kdaj obrnil okoli pa ne vem. Tud foter ni mogel bit prvi lastnik saj je z letom izdelave 1957 menda starejša tudi od njega. Bom povprašal ob priložnosti, zanima tudi mene.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Old school ostalo

Post by DS71 » 06 Sep 2016, 17:44

super! Takih se mi zdi da niso nikoli delali v jugi? Je bil pretisov licenčni izdelek nalednja generacija prime z drugačnim zadnjim delom?

Drgač pa mislim da je blo tisto kar je v umazano beli v originalu surovi aluminij ..pa tepih je bil bodisi samo letvice ali pa takšna guma kot je sedež in ročke

Je pa vsekakor pohvalen projekt ..če je original al pa ne :)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Old school ostalo

Post by Tine » 06 Sep 2016, 22:45

Res je, bele okrasne letvice in nosilec luči sta bila aluminijasta, za tepihe pa nisem prepričan katere izmed naštetih je točno ta imela v originalu, saj sem jo dobil z improviziranimi, iz avtotepih gume izrezanimi nadomestki. Ker letvic nisem uspel dobit, sem se odločil za najbližjo alternativo gumi - zarobljen gumiran tepih, ki zgleda periodno korektno. Plan tud ni bil spravit zadevo v absolutni original, ampak čim bližje tistemu, kakršna je bila preden je bila postavljena v garažo, a vseeno neizšalabajzerjena :)

Tole je drugače prava nemška NSU Prima in kot je meni znano imaš spet prav - pri "nas" so delali Pretis Prime, po licenci NSUja. Je pa že Prima nekaka mikroevolucija predhodnice NSU Lambrette, ki je licenčna izdelava italjanske Innocenti Lambrette. Tehnične rešitve so praktično enake, kot tudi zelo podobne oblike.
Post Reply