Manta B

FightingFilms
Posts: 17
Joined: 05 Nov 2015, 19:12
Avtomobil: 0

Re: Manta B

Post by FightingFilms » 08 Nov 2015, 22:34

Huh to se pa nabere stroskov.
naceloma v najhujsem promeru ce bi zavrgel plinsko napravo in se vozil na benz bi se lahko zgodilo kaj?:)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Manta B

Post by pero27 » 08 Nov 2015, 23:28

To je vse relativno; najlepše verjetno nebo laufal, pa večen tud nebo.
Če boš mel na izbiro dva podobno ohranjena enga z plinom pa enga brez bi jst vzel brez, itak praviš da nimaš še izbranega. Je malo več šans da ti bo zdržal ene 2 leti nedeljskih voženj preden se odločiš za temeljito prenovo.
Počasi tukaj zdaj že toplo vodo odkrivamo in se gremo kirurgijo po satelitski zvezi na Marsu, tako da...
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Manta B

Post by Anzee » 09 Nov 2015, 16:41

Hm, najprej je pametno vedt, kaksno imas sploh izbiro. Glede na to, da nisi vesc obnov, pa tudi sicer, je vedno najpametneje kupiti avto, ki je karseda karoserijsko zdrav.
Motor, podvozje,.. so manj pomembni, ker se jih vseeno lazje postima kot samo karoserijo. Seveda pa tudi tega ni za zanemariti.
Kar se plinskih sistemov tice, pojma nimam kako to deluje. Vendar, ce isces GSI oz. GTE model, potem ima tak avto ze vbrizg goriva (torej verjetno bolj kompliciran plinski sistem).

Kar se tice trsanih sedisc ventilov, to so imeli kot vem samo poznejsi modeli (torej tam nekje Mante po letu 83.. letnico sem rekel na blef, pa se to ne vem, ce so imele to vse). Zdaj pri 2.0 CIH motorjih je pravilo nekako tako, da ima glava na zacetku dodano oznako "P". Torej na glavi pise 20E, ce je za osvincen bencin, P20E ce je za neosvincen. Isto je tudi pri vecjih motorjih (npr. rekordov 2.2 ima P22E).

Za 1.8 OHC motorje pa pojma nimam kako imajo, verjetno pa imajo tudi ze trsana sedisca.
FightingFilms
Posts: 17
Joined: 05 Nov 2015, 19:12
Avtomobil: 0

Re: Manta B

Post by FightingFilms » 09 Nov 2015, 17:35

Ja to je res.. tudi sam imam nekako v mislih vzeti avto ki ima dober pleh, da ni pregnit kaki manjši robovi ali pa površinska rja nebi smela biti problem bi z kakimi prijatelji porihtal, sam tu se potem pojavi nova stvar barvanje avta..

Nagledal sem si nekak najbolj ti dve varjanti, ampak če bi se našla kaka normalna izvedba 2.0 ali kaki drugi motor, ki bi imela spodoben pleh in bi bila nekje v mojem budgetu, bi jo tudi brez problema uzel edino CC izvedba mi ni tako simpatična :)

Ampak kot pravim bi se rad kar se da največ naučil pred nakupom.. zato pa sem tudi odprl to temo :)
Ugotavljam da bi se pomoje spodaj v bosni dalo dobiti ful rabljenih rezervnih delov za te avtomobile.. Bi se mogoče splačalo iti kaj pogledat na kake avtoodpade ipd..
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Manta B

Post by grega983 » 09 Nov 2015, 17:49

Vprašanje če te jemati resno.
Tvja prva misel je, da pač imaš priliko dobiti oldija. Takoj naslednja misel pa je poceni oldi in sedaj še rabljeni deli ....

Pojma poceni in oldi nista kompatibilna. Razen če ga imaš za zgonit in potem iskati drugega :oops:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
FightingFilms
Posts: 17
Joined: 05 Nov 2015, 19:12
Avtomobil: 0

Re: Manta B

Post by FightingFilms » 09 Nov 2015, 17:57

Pač nekako si probam želje prilagajat mojim finančnim sposobnostim..

Glede delov sem pa napisal predvsem zato ker sem zasledil v eni temi glede dobavljivosti in cene kühlera za manto.. zadnjič pa zasledil na fb v eni skupini da je prodajal obnovljenega in je bil precej cenejši.. :)
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Manta B

Post by Anzee » 10 Nov 2015, 10:37

Dobr, ne narobe razmet, da se itak vse. Ce kupis avto ki je kleparsko in tehnicno slab a poceni, hoces pa imeti kolikor toliko odlicnega, potem rabis ali prostor. znanje in cas (ce znanja nimas se konkretno vec casa) ali pa en velik kup denarja :)

Deli so na jugu gotovo cenejsi, no vsaj kaj se rabljenih tice. Ampak hec je v tem, ker v koncni fazi rabis en kup malenkosti, ki jih moras postimati. Ne vem, primer za odbijace za mojo Manto B sem sel 1x v Sezano, 2x v Karlovac in nakoncu rabil se kos iz Nemcije. Ce to sestejem je samo voznje bilo za 100€, odbijaci pa se extra. Kje so pol se ostali kosi in malenkosti ki jih nabiras in hodis iskat, da avto zgleda kolikor toliko..

Skratka, najprej nej ti posljejo kaksne fotografije avtov, ki ti jih ponujajo :)
FightingFilms
Posts: 17
Joined: 05 Nov 2015, 19:12
Avtomobil: 0

Re: Manta B

Post by FightingFilms » 10 Nov 2015, 17:18

Saj razumem ja.. pa nisem nekako zamerljiv clovek, bol bi se opisal kot radovednega, zato pa vcasih kako neumno vprasanje..
Prostor imam ker nisem iz mesta.. casa tudi imam kar nekaj. Veselje tudi je... ampak manjka mi znanje.. denarja pa tudi ni nikoli prevec..
ja to glede kilometrine je pa res ja, se hitro nabere..
Post Reply