Manta B

FightingFilms
Posts: 17
Joined: 05 Nov 2015, 19:12
Avtomobil: 0

Manta B

Post by FightingFilms » 07 Nov 2015, 00:03

Torej lepo pozdravljeni.

sem nov na foromu pa ze gnjavim:D Sicer ga spremljam ze en čas ampak nisem bil registriran uporabnik, ker ni bilo potrebe sem lahko si delal lušte brez komentiranja:D

zaj pa je prišlo do odločitve da nabavim (spomladi) oldija, in sicer manto b, katera bo uvozena iz BIH(torej verjetno dmv in ddv homologacij se kaj druga?). Nekako ciljam na gsi ali gt/e limuzinsko izvedobo. Ampak ker nimam nekega osnvnega znanja o mantah nasplosno me zanima kje se da prebrati kaj uporabljenega ter podkrepljenega z slikcami. Kake druge posebnosti teh mant.. itd vglavnem zanima me cim vec o njih :D

ps: Pregledal sem cel forum, vem da je veliko napisanega o tem ampak bi bilo fino združit v eno temo, ampak če se adkinistrator ne strinja prosim da izbriše temo

lp
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Manta B

Post by DS71 » 07 Nov 2015, 00:45

pozdravljen na forumu

Zakaj pa iz BiH ? Saj ponudba mant tudi pri nas ni tako slaba ..ni nujno,da če ni oglasa na avto.net,teh avtov tudi ni ;)

DMV si pri uvozu starodobnika oproščen ..plača se carina in DDV. Homologacije tudi nimaš,imaš pa podoben postopek kateremu se reče indetifikacija.
Ne vem kaj misliš z limuzinsko izvedbo,ampak manta je bila vedno dvovratni coupe. Edino če ne misliš na trivratni CC. Limuzinska izvedenka je Ascona,katera ima spodnji del (poden + motorni prostor) indetično kot manta.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
FightingFilms
Posts: 17
Joined: 05 Nov 2015, 19:12
Avtomobil: 0

Re: Manta B

Post by FightingFilms » 07 Nov 2015, 09:58

Iz bih za to ker bom kompenziral oz bo slo za menjavo z mojim doplacilom :)
aha kako se pa placa carina oz kaki je postopek?:)
Ja mislil sem cupe izvedbo, ker combi cupe mi ni tak fejst všeč.
Koliko sem gledal so na veliko spodaj montirali plinske naprave v oldije kako je z temi njihovimi napravami pri nas?:)
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Manta B

Post by Opelpower » 07 Nov 2015, 12:14

FightingFilms wrote: Koliko sem gledal so na veliko spodaj montirali plinske naprave v oldije kako je z temi njihovimi napravami pri nas?:)
Image
Image
FightingFilms
Posts: 17
Joined: 05 Nov 2015, 19:12
Avtomobil: 0

Re: Manta B

Post by FightingFilms » 07 Nov 2015, 12:20

Torej je to no go zadeva?:D Glede na to da sem bol kot ne totalni lajik kaj se tiče oldijev in nasplošno teh zadev e za pričakovati da bom več krat totalno mimo brcnil z kako izjavo :oops:
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Manta B

Post by pero27 » 07 Nov 2015, 18:02

Dol na veliko vgrajujejo enostavne sisteme na za plin (fergazerske).
Nakup takega avta je bolj slaba ideja, še posebej če je oldtimer (a ve kdo, če ima manta trde sedeže ventilov al je kar v gus?)
Plin ti uglavnem uniči sedeže ventilov, še posebej na starih motorjih in še posebej če je izveden amatersko in brez dodatnega mazanja.
Tako da malo premisli o nakupu točno tega avta (oziroma o genralki/menjavi motorja). Jaz oldija predelanega na plin v bosni nebi nikoli kupil (razen če bi mislil takoj delat swap), ti pa kakor veš. ;)
Se pa z tistim sistemom ne boš legalno vozil pri nas, niti ne zgleda.
FightingFilms
Posts: 17
Joined: 05 Nov 2015, 19:12
Avtomobil: 0

Re: Manta B

Post by FightingFilms » 07 Nov 2015, 18:35

pero27 wrote:Dol na veliko vgrajujejo enostavne sisteme na za plin (fergazerske).
Nakup takega avta je bolj slaba ideja, še posebej če je oldtimer (a ve kdo, če ima manta trde sedeže ventilov al je kar v gus?)
Plin ti uglavnem uniči sedeže ventilov, še posebej na starih motorjih in še posebej če je izveden amatersko in brez dodatnega mazanja.
Tako da malo premisli o nakupu točno tega avta (oziroma o genralki/menjavi motorja). Jaz oldija predelanega na plin v bosni nebi nikoli kupil (razen če bi mislil takoj delat swap), ti pa kakor veš. ;)
Se pa z tistim sistemom ne boš legalno vozil pri nas, niti ne zgleda.

Hvala za isčrpen odgovor:) Stvar je taka, da nimam še nagledanega dobenega avta, temveč samo zbiram informacije ker se nebi rad nasankal pri nabavi:) Pač ponudila se mi je monost, da menjam moj moped 125ccm Gilero Cougar in nekaj doplačam pa mi zrihtajo spodaj avto.. ker pa zadeva gre preko enega ki spodaj redno uvaža avte in druga vozila bi se rad prvo malo informiral kako pa kaj :)
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Manta B

Post by eugene » 08 Nov 2015, 09:28

Na novao pobrusit ventile in sedeže ni nek bavbav, da bi moglo to bit neki pomemben faktor pri nakupu. Recimo sto evrov z ravnanjem glave.
Let's go Brandon!
FightingFilms
Posts: 17
Joined: 05 Nov 2015, 19:12
Avtomobil: 0

Re: Manta B

Post by FightingFilms » 08 Nov 2015, 19:44

Torej ni taki problem glede teh plinskih sistemov:)
Uporabnik Ds71 je zadnjic omenil da ponudba mant ni prinas tako slaba:) kako je pa cenovno glede na "dol"?
Na oko mi je padel tudi ta commodore http://www.olx.ba/artikal/16501220/opel-commodore/
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Manta B

Post by pero27 » 08 Nov 2015, 22:26

ja eno je če greš delat komplet remont, drugo pa če kupiš nekaj kar bi vozil pa vsake toliko kakšen ležaj zamenjal
ko maš glavo dol pa daš ventile rihtat, daš pol kvalitetno tesnilo gor (še vsaj 100€), se pol spomniš da bi še obročke menjal, če boš že obročke menjal, se splača še cilindre pobrusit, pol k maš že glih bate zunaj bi dal še gred v toleranco pobrusit pa ležaje mejal...
pa se počas nabere za slabga jurja samo pod haubo :D
Post Reply