Page 1 of 1

Branje svečk

Posted: 24 Apr 2019, 22:07
by L4UK0
A še nimamo te teme? :P

Pa dajmo, čist za info / referenco. Tole sem jaz danes ven potegnil. Malo lean na štandgasu (AFR cca 15-16) in malo rich pri cruisanju (AFR cca 11-12). Se pa mal pregrevajo, motor včasih naredi še kak obrat, ko ga ugasneš (dieseling).
Image

Re: Branje svečk

Posted: 25 Apr 2019, 00:57
by pero27
Jeba je, ker če hočeš svečke brat je treba na polnem gasu pod obremenitvijo (mal v hrib) ugasnit motor in stisnit sklopko in ustavit ob cesti pa preverit svečke.
To je seveda dost lažje delat z motorji, kot z avti.
Ker recimo da maš premajhno taglavno dizo, pa prevelko za idle, pa recimo taprav emulsion tube; motor ti na polnih obratih laufa lean (kar ni dobro zanj), svečka bi bla čist bela, ampak ker si ti šopal avto po obvoznici na polno, potem pa si se po gužvi na viču fijakal do bajte in stal ne semaforju, bo svečka čist rjava, ti sploh vedu ne boš da maš lean condition pri polnem gasu.

Drugače tale svečka na sliki zgleda super, malo meji na lean; po barvi sklepam da je štantgas vredu in afr pri štantgasu dober. :D

Re: Branje svečk

Posted: 26 Apr 2019, 20:43
by malinuc
Izkušenj s frgazerji sicer nimam. Glede na svečko in tovarniško nastavljene avte (v glavnem računalniški vbrizgi pri novejši avtih 1998 letnik dalje) bi rekel da so na videz malo veliko sajaste okrog elektrode in pa jeziček premoker.

Re: Branje svečk

Posted: 28 Apr 2019, 23:13
by eugene
Pri vsem tem tvojem igranju s karburatorji, si kaj experimentiral s predvžigom? Jaz imam en MSD doma. Mogoče bI bil, za provat.