Page 1 of 2

blow off ventil

Posted: 05 Dec 2018, 15:41
by papi
pa sm tudi jst tuki ko morem to kupit :D hahahah

Ima kdo izkušnje?
kar mi je čudno ko iščem po ebayju je to da velikokrat sploh ne navedejo tlakov kdaj feder popusti / odpre....
Eni pa navajajo čudne tlake... 0.4 bar....
A je to mišljeno kak podtlak more motor naredit da odpre?
Al da zdrži tako malo busta ? :/

Jst gledam za eno tako varjanto... da je za privarit prirobnica, pride ful bolj lično ;9
Aja, pa da ni 300 e :?

https://www.ebay.de/itm/Universal-Blowo ... rk:11:pf:0

Image

Hvala za info ;)

Re: blow off ventil

Posted: 05 Dec 2018, 18:20
by grega983
Bov ti regulira vakum oz tlak v sistemu. Nabavi čim večjega in ne najcenejšega. Se zna zgoditi, da ti pušča in potem polžek niti ne sfolga napihat pametnega boosta.

Re: blow off ventil

Posted: 05 Dec 2018, 21:01
by Brešan
Original recirkulacijskega ventila ne morš pustit? Kakšen Bailey dv26 bo ok.

Re: blow off ventil

Posted: 05 Dec 2018, 21:46
by croma_man
bonalume - italjanski.

men je na 3 turbo avtih delal bp, pa tud dost kolegov si jih je kupl za projekte.

Re: blow off ventil

Posted: 06 Dec 2018, 02:29
by The Stev
Brešan wrote:Original recirkulacijskega ventila ne morš pustit? Kakšen Bailey dv26 bo ok.
Ko sem imel BOV na mk4 GTI, sem stalno neki nabijal na gas, da slišim ko spusti tlak. Podobno kot ko montiraš prvič konusni filter na avto in imaš stalno visoko porabo ki hočeš slišat kako grmi :D BOV sem kupil na Wortherseeju (neka kitajska cheap roba) in tlak turbine reguliraš z vrtenjem pokrova zato da reguliraš load vzmeti v njemu. eni prodajajo več različnih vzmeti za kalibracijo. Ne vem sicer kako se štela ta iz tvoje slike ampak eni podobni se štelajo preko vijaka na vrhu


Sam se ne bi znal odločit katerega bi vzel ali BOV ali DV ma bolj kot sem star se mi zdi da mi pašejo te diskretne opcije.
p.s.: http://www.enginebasics.com/Advanced%20 ... alves.html "A re-circulated BOV is one where the boost pressure is re-circulated back into the intake just before the turbo. This type of set-up is a must for those that are running a Mass Air Fuel ( MAF) sensor. The reason for this is that the MAF has already accounted for the air that is in the intake manifold, and if it was allowed to escape to the atmosphere, the car would run overly rich due to the fact that the ECU still believes that the air is in the intake tract. A bonus to running a re-circulated BOV is that the air being re-circulated can be brought back into the turbochargers intake pipe at a location and angle so that the air pressure is forced directly onto the compressor wheel. This will aid even more in helping to keep the turbo spooled up and running in-between shifts, or times when you are quickly on and off the gas pedal. "

Re: blow off ventil

Posted: 06 Dec 2018, 10:54
by papi
croma_man wrote:bonalume - italjanski.

men je na 3 turbo avtih delal bp, pa tud dost kolegov si jih je kupl za projekte.
Kje si nabavlju? ebay.it?


Brešan wrote:Original recirkulacijskega ventila ne morš pustit? Kakšen Bailey dv26 bo ok.
Original sem mogu skenslat ker ne dobim materiala za obnovo....
In mi je tudi škodu fizično.... tako da ga ni več... je nastala plata ki ga eliminira (PS: v temi kadetta :D )

Re: blow off ventil

Posted: 06 Dec 2018, 22:58
by croma_man
mislim da kar pri RSR v LJ, pitaj boga kdo je zdej zastopnik...

Re: blow off ventil

Posted: 07 Dec 2018, 11:58
by zegler
BOV ventil nima veze z tlakom ki ga bos vozil...

raje daj povratnega noter, isto kot BOV samo da ne sika tolko in manjso izgubo tlaka imas v sistemu.... ti postane tisti wushhh brezveze :) lahko tud vozis brez ce bos hitro saltoval pri obremenitvi :twisted:

tisti 0.4 bar pa je kot si rekel ... koliko podtlaka da on odpre (podtlak pobiras med gas loputo in glavo)

kupi takega, ki nima gumi membran (dolgorocno gledano - temperature so za turbino visoke)

kaj takega recimo ..

https://www.ebay.de/itm/Ford-Focus-ST-R ... rk:49:pf:0

Re: blow off ventil

Posted: 07 Dec 2018, 13:19
by Fleko
zegler wrote: tisti 0.4 bar pa je kot si rekel ... koliko podtlaka da on odpre (podtlak pobiras med gas loputo in glavo)
Tako je, 0,4 bara je diferenca tlaka pred in za loputo in ta odpre BOV. Lahko filaš 1bar in nebo odprlo BOV-a dokler ne bo spremembe tlaka.

Papi ne srat z BOV-om, boš kot en rižotar sikal okoli :lol:

Re: blow off ventil

Posted: 07 Dec 2018, 13:25
by papi
Fleko wrote:
zegler wrote: tisti 0.4 bar pa je kot si rekel ... koliko podtlaka da on odpre (podtlak pobiras med gas loputo in glavo)
Tako je, 0,4 bara je diferenca tlaka pred in za loputo in ta odpre BOV. Lahko filaš 1bar in nebo odprlo BOV-a dokler ne bo spremembe tlaka.

Papi ne srat z BOV-om, boš kot en rižotar sikal okoli :lol:
Meni gre tudi počasi na kurac to sikanje, ampak je reku Skull da če ne bo sikalo
mi ne pomaga več s spletnimi nakupi :lol: :lol: :lol:
Zato sm včeri nabavu takega ki načeloma nima dosti zvočnega efekta ;)