motor opel 2.4 cih

User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: motor opel 2.4 cih

Post by papi » 29 Jul 2016, 23:57

eugene wrote:Jaz sem imel diplomsko dolgo 180 strani :lol:
Sej veš da se hecam ;)
User avatar
skul
Posts: 83
Joined: 18 Oct 2011, 13:18

Re: motor opel 2.4 cih

Post by skul » 19 Aug 2016, 13:13

Halo, leži mogoče komu kakšen CIH- pokrov ventilov(lahko je fejst zdelan), rabim za štelanje ventilov.
User avatar
opelsime
Posts: 255
Joined: 31 Mar 2012, 07:09

Re: motor opel 2.4 cih

Post by opelsime » 05 Sep 2016, 20:58

Pozdravljeni,
Opel cih 2,4 pred demontazo normalno vozen po stevcu 180000. Na zunaj nekaj rje, pod pokrovom ventilov malo pusca olje.
Namen je zamenajti tesnilo ter pobarvati motor, ne zelim pa motorja, ko bo enkrat v avtomobilu, po letu ali dveh (10000km) demontirati oz popravljati. Katere dele na motorju je se smiselno preventivno zamenjati?

l.p.
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: motor opel 2.4 cih

Post by L4UK0 » 05 Sep 2016, 21:01

Tesnilo pokrova ventilov (kot si že sam napisal pušča), tesnilo karterja in sigurno še semeringe glavne gredi. Vodna pumpa, alternator in štarter lahko kadarkoli dosežeš brez da bi motor kaj dvigoval ali jemal iz avta... ;)
Image
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: motor opel 2.4 cih

Post by Anzee » 06 Sep 2016, 09:09

Pipico za zajem olja v karterju si verjetno zamenjal? Dihtunga pod njo mora biti nova, da ti se kaj ne poserje in zrak vlece.
Drgac pa kot je L4Uk0 napisal... tesnila karterja, oba semeringa,.. Potem se malo in bo vozno? :)
Post Reply