Page 3 of 3

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Posted: 19 Apr 2018, 10:15
by eugene
In seveda sem še izmeril prostornino komor ki znaša 61.5ccm. Z 444ccm cilindrom in 1.5mm decka zanči to 7.2:1 statično kompresijsko. Se pravi da za prit na neko pametno 9-9.5:1 razmerje bo treba pomugmo zakopat notri (3.5-4mm) :shock: kar pomeni, da se bo treba poslovit verjetno od enega rebra na glavi ali cilindru.

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Posted: 19 Apr 2018, 16:43
by Tine
eugene wrote:In seveda sem še izmeril prostornino komor ki znaša 61.5ccm. Z 444ccm cilindrom in 1.5mm decka zanči to 7.2:1 statično kompresijsko. Se pravi da za prit na neko pametno 9-9.5:1 razmerje bo treba pomugmo zakopat notri (3.5-4mm) :shock: kar pomeni, da se bo treba poslovit verjetno od enega rebra na glavi ali cilindru.
Kolko bo decka se bo videlo šele ko bo blok skupaj, vprašanje koliko je strugar pri obdelavi bloka znižal sedišča cilindrov ko je povrtaval blok za večje luknje. Pri meni je bilo tako, da bi v teoriji moralo vse iti z nulo skozi, pa sem potem vseeno moral podlagat za par milimetrov.

Drugače pa super delo, svaka čast!

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Posted: 19 Apr 2018, 17:34
by eugene
Seveda imaš prav. 1 do 1.5mm decka bi jaz nekje ciljal in temu se prilagodi cilindre.

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Posted: 20 Apr 2018, 09:58
by majkl
Odlično opravljeno, res lepo za pogledat :clap:

Re: Porting VW dual ports 40x35.5

Posted: 28 Apr 2018, 22:15
by DKsW123
Izgleda odlično.