Page 2 of 2

Re: Lambda

Posted: 16 Jan 2018, 20:01
by Tine
opelsime wrote:Verjetno so problematicne v kolikor jih bos basal s prebogato mesanico. Postanejo crne ter sajaste ter tako slabse prevajajo temperaturo ter merijo koncentracijo(ugotovitve kot stromar). Drugace mislim, da ne bi smelo biti tezav je pa res, da so mi razlozili, da presiromasna mesanica povzroca pregrevanje motorja(nisem mehanik zgolj navajam mnenja starih dirkacev).
Sej zato ravno pa uporabimo sondo, da se mešanica nastavi čimbolj optimalna. Tudi prebogata mešanica ni dobra za motor, saj poleg pretirane porabe tudi spira cilindre in nalaga obloge saj, kot tudi sam praviš, pa ne samo na lambdo ampak na vse sestavne dele agregata za cilindri.

Re: Lambda

Posted: 16 Jan 2018, 20:26
by Tine
eugene wrote:Širokopasovno niso oem uporabljali dokler ni prisla ven lsu 4.9.
Hm, kdaj so to izdelali ne vem, vem pa, da so vw-jevi 1.8t motorji serijsko prišli z wideband lambdo, sicer čisto taprve izvedbe menda ne, ampak kmalu po dvatisočem pa že.

Sicer to niso letniki tehnike naših avtomobilov, ampak če prestavim v bolj plastično časovno perspektivo - punce, ki so se rodile istočasno s prvimi 1.8t modeli z WB lambdo so sedaj že gladko legalne! :D

Re: Lambda

Posted: 16 Jan 2018, 23:51
by L4UK0
Tine wrote:punce, ki so se rodile istočasno s prvimi 1.8t modeli z WB lambdo so sedaj že gladko legalne! :D
:lol: :lol: :lol:

Re: Lambda

Posted: 17 Jan 2018, 19:08
by opelsime
Zgolj kot zanimoivost, ko sem se bolj aktivno hodil po dirkah starodobnih motociklov se niso ukvarjali s sondami ampak zgolj odvili svecke pogledali barvo ter prilagajali dize ali celo zamenjali uplinjace glede na konfiguracijo proge.

Re: Lambda

Posted: 17 Jan 2018, 19:26
by FR Wolf
Fantje ne me narobe razumet, govorim s stališča samoukov, ki mislijo, da če kupijo lambdo da bo pa vse ok na fergijih.
Lohka se naučiš ampak je bolš tiste evre zapravit in dat naštimat nekomu ki to ima kot pa kupit lambdo in potem še kup diz menjat.
Sem pa govoru s stališča, ko je nekdo omenu, da bi to imel cel čas v avtu... Nesmisel, ker jo pač ne rabiš (dvomim da koga na tem forumu vzburja odlična AFR številka čez cel rev range, no mogoče pa tudi :lol: :lol: :lol: ), lambdo rabiš za nastavit dize, ko imaš nastavljeno to pač samo na vasake toliko časa nastaviš idle circute, za kar pač ne rabiš lambde.
Z informacijami o nekimi setupi s katerimi začenjaš tuning je veliko več vredno kot lambda, tko pač je.
Hočete analogno tehnologijo? Jebat ga še digitalna ne dohaja vsem sinusnim valovanjem :lol:

Re: Lambda

Posted: 17 Jan 2018, 19:38
by pero27
opelsime wrote:Zgolj kot zanimoivost, ko sem se bolj aktivno hodil po dirkah starodobnih motociklov se niso ukvarjali s sondami ampak zgolj odvili svecke pogledali barvo ter prilagajali dize ali celo zamenjali uplinjace glede na konfiguracijo proge.
Ja, ma ti povem iz izkušenj da je motor čisto druga stvar kot avto ker se tega tiče - takoj čutiš če kaj ne štima in tudi par ševilk večjo ali manjšo dizo čutiš, ker pač ni mase vozila, ni vztrajnika, motor se zelo direktno odziva na gas itd. Na zweitaktarjih pa sploh - jaz vem da sem že to če je bilo malo bolj mrzlo čutil na moči motorja - da je bolj šel, ker je bil preveč lean
Imam jaz še vedno v delavnici eno veliko škatlo polno svečk ki so laufale mogoče po pol ure, ker z to metodo; poln gas v hrib, stisnit sklopko in ugasnit motor, potem pa pogledat svečko - potem ko se greš malo bolj fino nastvaljanje moraš imet čisto frišno belo keramiko na svečki, ker drugače neboš nič videl, če je že od prej malo rjava... Tako da potem kmal zapraviš več na svečkah kot na dizah :broken:

Re: Lambda

Posted: 17 Jan 2018, 19:53
by opelsime
A pa se to. Nikoli si nisem mislil, da motor ki super dela na mestni dirki (zaprta proga) tudi barva svecke b.p. Nekaj drugacne temperatura ter pista z dolgimi ravninami svecke bele in je bilo potrebno vgraditi vecje dize. So pa nekateri glede na konfiguracijo proge celo menjavali uplinjace drugih proizvajalcev.

Re: Lambda

Posted: 18 Jan 2018, 00:32
by pero27
Mi smo na grobniku na dirkah gulfal pa smo montiral variabilen main jet, da si ga lahko po ravninah malo odprl (z vzvodom na balanci - tko kot zauh - sej smo mel kar na zauh ročko zajlo potegnjeno da se ni vidlo) da ti ni motor riknil, ker si mel čez ovinke dost lean mešanco, da si dobil še tiste pol konja več na 30 konjev, po ravnini bi blo pa porazno z tistimi nastavitvami. Sej je dobilo nek tak kit od italjanov za main jet, sej je blo prepovedano, ampak smo ga itak vsi mel :D

No, zdej smo že mal offtopic; uglavnem lambda je pametna stvar, eugene je pa tud razložu katero sorto je treba kupit! :) Hvala eugene!