Page 1 of 2

Lambda

Posted: 12 Jan 2018, 12:30
by majkl
Razmišljam o nakupu wideband lambde z merilnikom in me zanimajo vaše izkušnje na tem področju. Predvsem kaj je uporabno, kje kupit (ugodno)...

Re: Lambda

Posted: 12 Jan 2018, 15:58
by eugene
Jaz sem kupu innovate LM1 rabljeno za enih 250 eurov 10let nazaj na ebayu. Ima tudi dataloging in lahko priklopiš še enih 5 drugih analognih vhodov kot so TPS in temperature.. ter rpm bere iz razdelilca. poleg tega imaš programabilen izhod da recimo simulira navadno lambdo na tvojem cilnem AFRju. Uporabna zadeva in do zdaj dela BP.

Re: Lambda

Posted: 12 Jan 2018, 16:19
by pero27
Pa še tak lep analogni prikazovalnik z cagerjem se dobi pri njih, da ga lahko zmontiraš v armaturko in potem stalno buljiš vanga, tud ko ej že vse v nulo nastavljeno in se zaletiš v škarpo :broken: :lol:

Imam tud jst innovate v načrtu, dobiš pa zdaj že tole komplet novo za 250€ (plus carina in poštnina):
Image
Če jaz prav razumem je možno celo z tem guagem delat datalogging z priloženim kablom, edino laptop moraš imet prikljopljen kadar hočeš dataloggat. Tako da se nerabiš več skeširat za LM-1/2

Re: Lambda

Posted: 12 Jan 2018, 16:25
by eugene
Malo si poglej razliko med samim senzorjem imaš bosch lsu4.2 in lsu4.9. lsu 4.9 je novejša tehnologija in dosti robustnejši tako da ti priporočam da iščeš nek wideband controler , ki podpira ta tip senzorja. Recimo https://www.14point7.com/products/spart ... ntroller-2
http://www.ecotrons.com/products/accurate_lambda_meter/

itd

Re: Lambda

Posted: 12 Jan 2018, 16:31
by pero27
A morda veš katero verzijo senzorja imajo pri Innovateu? Povsod jim piše samo da je Bosch...

btw; vidim da se dobi od innovatea senzor+guage+kabel že celo za samo 180€ v emerika; https://www.rallysportdirect.com/part/a ... -gauge-kit

EDIT: sem našel - innovate ima lsu4.9

Re: Lambda

Posted: 16 Jan 2018, 15:07
by FR Wolf
Nevem kaj vsi rinete na to lambdo, ki jo rabiš samo za nastavit avto, če jo maš skoz gor priklopleno se hitro zabaše in uniči.
Gre za kr drago zadevo, jst sm jo kupu ker pač v okolici LJ ni nobenega(živega) ki bi znal fergije nastavt tko kot treba in sm mogu sam v roke prjet bukve in šravncigr...
Za moje pojme se bol splača nastavt avto da dela in se zapelat do enga k zna in ti da lambdo notr in ti določ dize take k morjo bit. In dokler neboš pipu mašine al pa bojo motorji na sam alkohol lavfal teh diz neboš več tipov... Idle pa pač morš nastavlat in k maš nastavlen ne rabš več lambde.

Re: Lambda

Posted: 16 Jan 2018, 17:25
by pero27
No sej si si sam odgovoril na vprašanje :D
Drugače 200€ za tako čudo tehnike se men zdi praktično zastojn... Za 200€ dobiš racing guru čičota ki sedi v škatli in pride ven nastavit fergije kadarkoli ti rabiš, kva češ boljšga...

Pa tud ti to gledaš z svojega stališča "en oldtimer je zadost" človeka, če jih imaš enih par te pa lambda pride tkole par deset evrov na avto... đabe uglavnem :)

Re: Lambda

Posted: 16 Jan 2018, 18:56
by Tine
FR Wolf wrote:Nevem kaj vsi rinete na to lambdo, ki jo rabiš samo za nastavit avto, če jo maš skoz gor priklopleno se hitro zabaše in uniči.
Tale bo pa malo nenavadna, glede na to da je to standarden kos ki ga uporablja večina velikih proizvajalcev v kombinaciji s svojimi elektronikami.

Edit:

Kopirano iz https://www.boschautoparts.com/en/auto/ ... en-sensors
What will damage my oxygen sensor?
An oxygen sensor can fail prematurely if it becomes contaminated with phosphorus from excessive oil consumption, silicone from internal coolant leaks, using silicone sealant in the engine and some over-the-counter fuel additives. Even a small amount of poorly refined gasoline can affect an oxygen sensor. Environmental factors such as road splash, salt, oil and dirt can also cause a sensor to fail – as can thermal shock, mechanical stress, or mishandling. However as required by vehicle manufacturers, Bosch sensors are designed and tested with these conditions in mind.
Pomojem da tudi na fergazerskih avtih, če je motor v kolkertolk spodobnem stanju, te lambde ne bi smele bit problematične tudi pri vsakodnevni uporabi.

Re: Lambda

Posted: 16 Jan 2018, 19:56
by opelsime
Verjetno so problematicne v kolikor jih bos basal s prebogato mesanico. Postanejo crne ter sajaste ter tako slabse prevajajo temperaturo ter merijo koncentracijo(ugotovitve kot stromar). Drugace mislim, da ne bi smelo biti tezav je pa res, da so mi razlozili, da presiromasna mesanica povzroca pregrevanje motorja(nisem mehanik zgolj navajam mnenja starih dirkacev).

Re: Lambda

Posted: 16 Jan 2018, 20:00
by eugene
Širokopasovno niso oem uporabljali dokler ni prisla ven lsu 4.9. Lsu 4.2 je bla le za aftermarket ker ne zdrži kolko bi proizvajalci avtov hoteli. Ozkopasovna je pa druga srvar kar se principa delovanja tice in ja ta je oem ze 30+ let. Kolkor se pa komu splaca pa mora sam prestudirat. Za en avto nastavit je res malo nesmiseln strosek. Je pa tudi res da dize menjavatna 4 ali 6 grlih ni poceni.