predelava Hroščovega motorja

nalim
Posts: 358
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: predelava Hroščovega motorja

Post by nalim » 13 Oct 2017, 10:16

Saj tudi pri ustvarjanju Bubaruja (hrošč + Subaru) moraš paziti, kaj boš tiščal pod pokrov. Kar nekaj turbotov (2.0 in 2.5) je imelo precejšnje probleme z lomljenjem komponent v tovarniških konfiguracijah.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: predelava Hroščovega motorja

Post by pero27 » 13 Oct 2017, 11:26

Kolk ma pa to kej kopresije v osnovi?
Verjetno bi te še najcenej za največ konjev pršlo da nabiješ en AMR500 supercharger (200€ nov, 100€ rabljen) pa v pull thru konfiguraciji gor en pameten fergazer (lahko tud z kakšega motorja recimo). Hroščarji baje kar veselo prakticirajo to...
Je pa drugo vprašanje; kolko je zmatran motor in kako bi to prenesel brez da nardiš generalko...
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: predelava Hroščovega motorja

Post by Fleko » 13 Oct 2017, 13:17

Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: predelava Hroščovega motorja

Post by pero27 » 13 Oct 2017, 14:18

Jop!
Al pa rabljenga spuliš z ebaya, japonci to na veliko prodajajo, ker majo teh jajc dost v unih njihovih 600 kubikov super-turbo-4wd-pašeraketnipogon keicarih
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: predelava Hroščovega motorja

Post by Cox » 21 Oct 2017, 10:35

killergame wrote:Najbolj se splača dobit Alfin boxer motor, ki baje zelo lepo paše notri in maš mimogrede 100 + hp :)
Le čevlje sodi naj kopitar.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: predelava Hroščovega motorja

Post by Cox » 21 Oct 2017, 10:45

Patrik Podberšič wrote:
Tine wrote:Kakšen je budget?
Za enkrat sem imel v mislih manjše predelave, saj sem ravno dobil novo original mašino.
Vse smiselne predelave ki bi naredile kakšno razliko stanejo tisoče evrov, če imaš dober originalni motor mu privošči dober servis, zamenjaj vžigane kable, svečke, tuljavo, črpalko goriva in komonente razdelilnika vžiga(kondezator, rotor, platine in kapo) ter olje.

S tem boš dosegel da ne boš ostal na cesti z avtom zaradi 40 let starega dela katerega zamenjava bi te stala 12€. Ko imaš enkrat nastavljene ventile,vžig in uplinjač je tak motor lahko tudi zelo zabavna zadeva za vozit.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Post Reply