Page 5 of 5

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova

Posted: 07 Nov 2017, 01:44
by killergame
Alfa ma recimo pri 3.0 V6 luft cilinder - bat 0.05 do 0.069 mm. Se baje zadeva kr razteguje ko je segreta in more met več lufta.

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova

Posted: 07 Nov 2017, 09:53
by zaverho
Meni v dokumentaciji piše za toleranco cilinder-bat: .001" ali 0,026 mm

Za End gap na batnih obročkih pa : .012"-.018" ali 0,307 - 0,460 mm

Zanimivo je, da mi v dveh dokumentih pišeta dva različna podatka :)

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova

Posted: 07 Nov 2017, 12:21
by malinuc
L4UK0 wrote:
malinuc wrote:valj pa je itak večji napram batu pri gus bloku vsaj za 0,10mm.
Si se tukaj zmotil za kak faktor ali pa govorimo o neki drugi zadevi? Pa saj za vsak motor za katerega sem zdajle pogledal specs je "gap" med batom in cilindrom v stotinkah milimetra - na grobo bi rekel med 0,02 in 0,06mm, odvisno od proizvajalca oz. modela motorja. :roll:
ja delno imate prav, spet odvisno za kako vrsto motorja gre, recimo iz spodnje slike razvidno da ima primer bat fi cca 100mm toleranco - sp (spiel 0,13mm)
Image

iz meritev vam lahko povem da je imel renaultov 1,9 dci blok motorja na neobrabljenem delu cilindra (kjer oboročki ne drsajo - spodnji rob ali pa skrajno zgornji rob) napram batu 0.18 mm zračnosti. kar se mi je zdelo ogromno veliko.

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova

Posted: 07 Nov 2017, 13:36
by eugene
Večino krat je tako da je cilinder narjen na neko nominalno mero recimo kot v malinucovem primeru 104.00mm in je potem bat narjen na mero, ki zagotavlja predvideno zračnost- 103.87mm kar da tistih 13 st zračnosti. In večina batov ima mero odtisnjeno zgoraj. Isto je z gredjo. Premeri so nekih nominalnih mer XX.00mm in je vgrajen ležaj ko greš merit s XX.04 recimo. No VAG pa mora imet povrtan blok 1 stoto nad nominalno (stari gus bloki), da ima minimalno predpisano zračnost napram batu. V glavnem vse to treba preverit v kakem manualu ali še boljše v dveh za bit siguen.

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova

Posted: 11 Nov 2017, 14:42
by zaverho
Sem danes razdrl mašino in premeril batne obročke:

zgornji: 0.30mm
srednji: 0.40mm
oljni: 0.30mm

Zdej pa sam bog ve, če je to ok, ker imam dve različni informaciji:

Gap clearance 1st to 3rd piston ring
1. 0.55 to 0.70 mm
2. 0.45 to 0.60 mm
3. 0.30 to 0.45 mm

in

Gap clearance 1st to 3rd piston ring (podatki za USA v inchih - pretvorjeno)
1: 0,307 - 0,460 mm
2: 0,307 - 0,460 mm
3: 0,307 - 0,460 mm


Kaj mislite?

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova

Posted: 12 Nov 2017, 00:12
by killergame
Jz bi prej tem verjel:

Gap clearance 1st to 3rd piston ring
1. 0.55 to 0.70 mm
2. 0.45 to 0.60 mm
3. 0.30 to 0.45 mm