Mercedes m180 230.6 Obnova

User avatar
killergame
Posts: 260
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV
Location: Brežice
Contact:

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova

Post by killergame » 07 Nov 2017, 01:44

Alfa ma recimo pri 3.0 V6 luft cilinder - bat 0.05 do 0.069 mm. Se baje zadeva kr razteguje ko je segreta in more met več lufta.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"1988
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
zaverho
Posts: 360
Joined: 14 Nov 2012, 14:24
Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova

Post by zaverho » 07 Nov 2017, 09:53

Meni v dokumentaciji piše za toleranco cilinder-bat: .001" ali 0,026 mm

Za End gap na batnih obročkih pa : .012"-.018" ali 0,307 - 0,460 mm

Zanimivo je, da mi v dveh dokumentih pišeta dva različna podatka :)
malinuc
Posts: 162
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova

Post by malinuc » 07 Nov 2017, 12:21

L4UK0 wrote:
malinuc wrote:valj pa je itak večji napram batu pri gus bloku vsaj za 0,10mm.
Si se tukaj zmotil za kak faktor ali pa govorimo o neki drugi zadevi? Pa saj za vsak motor za katerega sem zdajle pogledal specs je "gap" med batom in cilindrom v stotinkah milimetra - na grobo bi rekel med 0,02 in 0,06mm, odvisno od proizvajalca oz. modela motorja. :roll:
ja delno imate prav, spet odvisno za kako vrsto motorja gre, recimo iz spodnje slike razvidno da ima primer bat fi cca 100mm toleranco - sp (spiel 0,13mm)
Image

iz meritev vam lahko povem da je imel renaultov 1,9 dci blok motorja na neobrabljenem delu cilindra (kjer oboročki ne drsajo - spodnji rob ali pa skrajno zgornji rob) napram batu 0.18 mm zračnosti. kar se mi je zdelo ogromno veliko.
User avatar
eugene
Posts: 1081
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova

Post by eugene » 07 Nov 2017, 13:36

Večino krat je tako da je cilinder narjen na neko nominalno mero recimo kot v malinucovem primeru 104.00mm in je potem bat narjen na mero, ki zagotavlja predvideno zračnost- 103.87mm kar da tistih 13 st zračnosti. In večina batov ima mero odtisnjeno zgoraj. Isto je z gredjo. Premeri so nekih nominalnih mer XX.00mm in je vgrajen ležaj ko greš merit s XX.04 recimo. No VAG pa mora imet povrtan blok 1 stoto nad nominalno (stari gus bloki), da ima minimalno predpisano zračnost napram batu. V glavnem vse to treba preverit v kakem manualu ali še boljše v dveh za bit siguen.
zaverho
Posts: 360
Joined: 14 Nov 2012, 14:24
Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova

Post by zaverho » 11 Nov 2017, 14:42

Sem danes razdrl mašino in premeril batne obročke:

zgornji: 0.30mm
srednji: 0.40mm
oljni: 0.30mm

Zdej pa sam bog ve, če je to ok, ker imam dve različni informaciji:

Gap clearance 1st to 3rd piston ring
1. 0.55 to 0.70 mm
2. 0.45 to 0.60 mm
3. 0.30 to 0.45 mm

in

Gap clearance 1st to 3rd piston ring (podatki za USA v inchih - pretvorjeno)
1: 0,307 - 0,460 mm
2: 0,307 - 0,460 mm
3: 0,307 - 0,460 mm


Kaj mislite?
User avatar
killergame
Posts: 260
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV
Location: Brežice
Contact:

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova

Post by killergame » 12 Nov 2017, 00:12

Jz bi prej tem verjel:

Gap clearance 1st to 3rd piston ring
1. 0.55 to 0.70 mm
2. 0.45 to 0.60 mm
3. 0.30 to 0.45 mm
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"1988
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Post Reply