2.1T 10V obnova

User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 2.1T 10V obnova

Post by eugene » 27 Sep 2017, 08:22

Ja meni tudi zgleda nekam prelep bat ( razen ob robu kjer je grablo) da bi blo zaradi knockanja oz povišanih temperatur zaradi revne zmesi. Bi bla verjetno cela površina bolj erodirana.
Let's go Brandon!
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: 2.1T 10V obnova

Post by papi » 27 Sep 2017, 15:47

Fak sam so rise....
Meni se bolj zdi zadeva: "nau šlo skozi... ", upam da se motim :evil:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 2.1T 10V obnova

Post by croma_man » 27 Sep 2017, 15:52

pizda stari, ta avto je bil res dober od daleč pa daleč od dobrega...zdej ko greš v detajle se vidi. Prej je bil pa super...

upam da ti nebo treba iskat drugega bloka, cene so ... hja ... jebene.
User avatar
L4UK0
Posts: 3071
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 2.1T 10V obnova

Post by L4UK0 » 27 Sep 2017, 16:38

Super, še en engine build thread!
Glede cilidra pa...zgleda jebeno! Si kaj pomeril globino?
Boš že nekaj rešil, ali kakšne xy bate in povrtat za par mm, ali pa srajčko not in gasa. 8-)

Btw...boš peljal k g. Klavdiju v Koper verjetno?
Image
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: 2.1T 10V obnova

Post by Tine » 27 Sep 2017, 17:12

Mahle dela 80.5 bate, milimeter večja izvrtina od serijske pa bi že skor mogla pokrit te rise.

https://catalog.mahle-aftermarket.com/e ... 6028585995
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 2.1T 10V obnova

Post by pero27 » 27 Sep 2017, 19:08

Tukej je res sreča v nesreči da gre za turbo motor in je zato nekaj placa gor in dol na kompresiji, da se da tudi kaj izvenserijskega vpasat.... :)
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 2.1T 10V obnova

Post by eugene » 27 Sep 2017, 21:13

Nevem no izvenserijsko in Rok. Bo najdu bate ne se bat.Sploh pa ti jih nardijo po meri američani za kakega dobrega jurja.
Let's go Brandon!
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 27 Sep 2017, 22:47

zegler wrote:zaradi knockanja ? me zanima malo vec, kako lahko pride do take poskodbe zaradi knockanja.

pri knock bi moralo bit bolj povrsinsko ne pa tako tockovno ali ? al pa celega razturat (lukna - bat ali ventil, al pa zvita batnica itn)

men se zdi da je to nekaj moralo zait v izgorevalni prostor, pol pa je masina to predelala pa spuknila ven :) se je vozil kdaj brez filtra ? pa vetrenica se je cela v turbu ?

to kar praviš da rastura bat pa zvija ojnice je preignition oz samovžig.

če bi kaj padlo v cilinder bi bla tudi glava poškodovana, ventili, in še kaj. poškodovana sta pa prva dva cilindra, in ne vidim možnosti da bi v oba cilindra slučajno ista reč padla.

dosti bolj možno je da so furali prenizke oktane in gonli mašino na obrate in se je zaradi tega to dogajalo...

turbo je ko nov drugače...
Last edited by $küll on 27 Sep 2017, 22:59, edited 1 time in total.
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 27 Sep 2017, 22:48

croma_man wrote:pizda stari, ta avto je bil res dober od daleč pa daleč od dobrega...zdej ko greš v detajle se vidi. Prej je bil pa super...

upam da ti nebo treba iskat drugega bloka, cene so ... hja ... jebene.
ja se vidi da so sami majstri rihtali avto. imam še backup blok na srečo :)
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 27 Sep 2017, 22:50

L4UK0 wrote:Super, še en engine build thread!
Glede cilidra pa...zgleda jebeno! Si kaj pomeril globino?
Boš že nekaj rešil, ali kakšne xy bate in povrtat za par mm, ali pa srajčko not in gasa. 8-)

Btw...boš peljal k g. Klavdiju v Koper verjetno?
nisem nič meril, bom kar klavdiju peljal pa naj proba. sem razmišljal da bi s kakim plastelinom vzel odtis pa zmeril negativ... ma se mi ne da, bo že majster preveru.

je varjanta dobit tudi 2 brušenje batov, samo je par tednov za počakat :)
Post Reply