2.1T 10V obnova


2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 25 Sep 2017, 18:45

Se sicer se lotevam že en čas, je pa čas da se to malo pospeši...

Slika
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1139
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 25 Sep 2017, 20:02

jutri dalje

Slika
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1139
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a DS71 » 25 Sep 2017, 20:38

a tudi motor si vrgu na kose? :o

al je kakšna rezerva pa bo kakšen hi-end table ratal
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
 
Prispevkov: 2934
Pridružen: 22 Jan 2011, 12:37
Kraj: Ilirska Bistrica
Avtomobil: Manta 400 & Stingray


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 25 Sep 2017, 22:16

to ja ta ki je bil v avtu. če te prav zanima zakaj je šel narazen...

Slika

Slika

nesem blok majstru da vidimo če gre skozi s prvim brušenjem, če ne bo jeba.

plan je da gre vse v original, s tem da se dobi samo kovane bate... :)

v original niso bli kovani namreč...
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1139
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a pero27 » 25 Sep 2017, 22:59

Uff...
Prvo brušenje je verjetno 0,25mm, ne?
To pomeni na vsako stran 0.125mm, ni šans da gre tole čez... :? Jaz mam en blok za bmwja z nečim podobnim, pa zelo cvikam če bo šlo na drugo brušenje (0.5mm) čez; če bo, bo glihzaglih...
Uporabniški avatar
pero27
 
Prispevkov: 1988
Pridružen: 16 Jan 2014, 16:50
Kraj: Novo mesto
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87'


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a DS71 » 25 Sep 2017, 23:03

u ne se jebat :( To je skorej ku moja manta ko ni blo dela da ga ne bi blo treba v roko primt pa popravt ..jeba
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
 
Prispevkov: 2934
Pridružen: 22 Jan 2011, 12:37
Kraj: Ilirska Bistrica
Avtomobil: Manta 400 & Stingray


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a grega983 » 26 Sep 2017, 06:31

To je bil motor že kdaj odprt in bati ven pobrani z rorcangami ? :oops: :evil: :twisted:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Uporabniški avatar
grega983
 
Prispevkov: 840
Pridružen: 09 Jan 2013, 20:02
Kraj: Fram
Avtomobil: Nekaj italjanske krame


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 26 Sep 2017, 19:21

to je poškodba zaradi knockanja (nima niti senzorjev). je bil tak že ko sem avto kupil, ni pa kadil modro, tako da zgleda da so se obročki prilagodili brazdam :lol:

cilindra 1 in 2 sta taka...
Zadnjič spremenil $küll, dne 26 Sep 2017, 19:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1139
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 26 Sep 2017, 19:27

tako zgleda druga stran :/

Slika

Slika
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1139
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a zegler » 27 Sep 2017, 07:47

zaradi knockanja ? me zanima malo vec, kako lahko pride do take poskodbe zaradi knockanja.

pri knock bi moralo bit bolj povrsinsko ne pa tako tockovno ali ? al pa celega razturat (lukna - bat ali ventil, al pa zvita batnica itn)

men se zdi da je to nekaj moralo zait v izgorevalni prostor, pol pa je masina to predelala pa spuknila ven :) se je vozil kdaj brez filtra ? pa vetrenica se je cela v turbu ?
Uporabniški avatar
zegler
 
Prispevkov: 539
Pridružen: 03 Maj 2015, 16:02
Kraj: Maribor
Avtomobil: e21

Naslednja

Vrni se na Seznam forumov

Vrni se na Motorizacija

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov