Nissan L6 resto-mod

User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 09 Nov 2017, 11:09

na kolektorju? da približno. niso 45 če to misliš.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 09 Nov 2017, 21:36

Danes sem malo proval kako kolektor sedi na glavi.
Image

ja bo treba kaj več kot hiter match porting. In to je poravnano da stoji na sredi vijakov. So približno vsi porti tako. Eni v eno stran drugi v drugo.
Image

Na strani frgazerjev pa je tudi odprtina vse prej kot 40( širina šublerja) ali okrogla. Treba je še videt kako paše na frgazerje.
Image
Image
Image
Image
Last edited by eugene on 09 Nov 2017, 22:07, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by Opelpower » 09 Nov 2017, 21:48

Ja so bolj tako, kot moji dbilas. Ne znajo luknje narest :D
Image
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by kmetek » 10 Nov 2017, 00:15

Se pravi pod črto, je res boljše narest iz nule? Cenovno tam-tam (govorim za rabljen kolektor), časovno pa verjetno tudi.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by zegler » 10 Nov 2017, 08:51

ahhh to sam zacahnas pa pol z biaksom lepo pobrusis v konus thats it - glih tolk da pac ni stopnic, pri 200 konjih bos mel 5 konjev razlike 8-)
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by kmetek » 10 Nov 2017, 11:41

Ja, ma pri fergijih je luknja prevelika, bos fergije sel brusit zarad slampastega odlitka? :lol:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by croma_man » 10 Nov 2017, 13:37

sej port matching ni bav bav, kolkr si cajta vzameš tak pa bo, delal bi že zdej, par konjev bi pojedl zarad slabšega flowa...tak da juđin bo to zrihtu elegantno biax pa gasa, so druga dela obdelave glave dosti bolj zahtevna.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 12 Nov 2017, 23:36

Sesalni porti so v grobem zglodani. seveda sem prvo zvleku ven vodila kar je blo kar jebeno ker so original litoželezna ali neki sličnega. ventil je 44mm port pa 35 kar jemalo za tak premer ventila. ta hudo portane glave grejo na premer 39mm in več ( z oversize ventili) jaz pa sem port povečal na 37mm premera, razširu bowl in odpilu večino hribčka okoli vodila.

vodila ven:
Image
Image
Image

Port prej:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image

In kolektor sem označu.
Image
Image

Sledijo izpušni, pa fino, vgradit vodila in nato sedeži še kaj dela z bowlom in komoro.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by pero27 » 13 Nov 2017, 04:27

Pornič! :P
Zdej pa tud ti cik-cak kolektorji ne zgledajo več tako slabo! :D
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by zegler » 13 Nov 2017, 08:38

to je zmeraj fajn gledat, tak da kr slikce gor :twisted:
Post Reply