Nissan L6 resto-mod

User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by L4UK0 » 17 Feb 2018, 19:51

Mega. Blok jo že nestrpno čaka... :lol:
Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 20 Mar 2018, 15:37

Evo to so tej cepi za vodne kanale ki so bli zatesnjeni z teflonom. Kolkor sem lahko zmeru mislim da je 1/2 -14 NPT. Zunanji premer je 20.7 in 14g. Kako da to zatesnim? Ima kdo kak pameten predlog razen teflon kot je blo ali mogoce temp silikon. Sicer so verjetno v konus ker so cevni ampak neki bi treba dat vmes si mislim. Ker ce tu pusca gre direkt v olje.

Image

Kaj takega bi moglo bit ane?


https://www.ebay.co.uk/p/Genuine-Ford-C ... 100623.m-1

je kak namenski loktajt za to?
Let's go Brandon!
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by $küll » 20 Mar 2018, 17:25

uni črn v majhni tubi za delat tesnila glav ipd... šifro javim kasneje...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by DS71 » 20 Mar 2018, 17:33

Na vodovodnem in ogrevalnem programu dobiš ene rumene tube. Notri je plavo in je namenjeno tesnenju. Topšit zadeva. Kot en loctite za ogrevalno tehniko
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
cheff
Posts: 5
Joined: 26 Oct 2015, 17:40
Avtomobil: A6 c4

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by cheff » 20 Mar 2018, 22:10

eugene wrote:Evo to so tej cepi za vodne kanale ki so bli zatesnjeni z teflonom. Kolkor sem lahko zmeru mislim da je 1/2 -14 NPT. Zunanji premer je 20.7 in 14g. Kako da to zatesnim? Ima kdo kak pameten predlog razen teflon kot je blo ali mogoce temp silikon. Sicer so verjetno v konus ker so cevni ampak neki bi treba dat vmes si mislim. Ker ce tu pusca gre direkt v olje.

Image

Kaj takega bi moglo bit ane?


https://www.ebay.co.uk/p/Genuine-Ford-C ... 100623.m-1

je kak namenski loktajt za to?
http://www.loctite.si/loctite-4601.htm? ... 2627026945
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by $küll » 21 Mar 2018, 08:56

loctite 5910
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by malinuc » 21 Mar 2018, 11:16

s telim 5910 sem imel enkrat slabo izkušnjo, sicer lahko da je bilo zato ker je bil že kake 2 leti skladiščen, vendar neodprt. Problem je sicer biu da mi je pri tesnenju karterja delčke potegnilo v sito oljne črpalke. Od takrat uporabljam samo še Elringovega Dirkota. Drugače pa tega loctita uporabljamo v službi in kolega, ki popravlja traktorje ga vedno uporablja.
Je pa zelo dobra tesnilna masa Goetzojeva OPTID, vendar jo pri nas že dolgo nisem nikjer zasledil.

Čim je pa v konus narejeno pa skoraj nikoli ne pušča, Fiatovi karterji na čepu vedno držijo :)
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 21 Mar 2018, 15:09

Sem dobu v službi loctite 542 gewindendichtung, tako da bom proval s tem.

--->
LOCTITE 542

Izdelek za tesnjenje navojev srednje trdnosti. Idealen za tesnjenje spojev z drobnim navojem v hidravličnih in pnevmatskih sistemih ter pri vseh manjših cevnih zvezah. Hitro sušenje.

LOCTITE 542 je primeren za varovanje in tesnjenje kovinskih navojev, cevi in ostalih cilindričnih kovinskih spojev. Suši se v odsotnosti zraka. Preprečuje rahljanje spojev in puščanja, ki lahko nastanejo zaradi vibracij. Izdelek LOCTITE 542 je tiksotropen, zato po nanosu na del ne leze.


Idealen za tesnjenje spojev z drobnim navojem v hidravličnih in pnevmatskih sistemih ter pri vseh manjših cevnih zvezah
Primeren samo za kovinske navoje
Takojšnje tesnjenje pod nizkim pritiskom
Odpornost na gorivo, olje, hladilne tekočine in hidravlične tekočine
Zaščita pred rahljanjem zvez, ki so izpostavljene vibracijam
Certifikat DVGW (EN 751-1): NG-5146AR0855
Tehnični podatki

Barva: Rjava
Max. velikost navoja: M26 / R3/4"
Temperaturna odpornost: -55 do +150°C
Moment porušitve: 15 Nm
Cerifikati: DVGW, WRAS
Trdnost pri razstavljanju: Srednja
Tiksotropnost: Ne
Let's go Brandon!
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by DS71 » 21 Mar 2018, 19:58

evo..jaz to uporabljam..mogoče pride komu kdaj prav

Image

Image

Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by Ruzo » 23 Mar 2018, 09:39

Z Loctite 542 sem že imel probleme pri tesnenju navadnih metričnih navojev (M8). Kot piše je namenjen bolj za fine navoje. Na šihtu uporabljamo 577 in je zakon, je dosti bolj gost od 542 in naredi nekakšen srednje trd sloj čez komplet navoj ko se posuši. V treh letih skorajda vsakodnevne uporabe ni spustilo še nič, od limanja neočiščenih navojev do pnevmatskih spojev pod 10bar, ipd.

http://www.loctite.si/loctite-4601.htm? ... 2627256321

Lp!
Post Reply