Nissan L6 resto-mod

Post Reply
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by L4UK0 » 13 Nov 2017, 12:08

Tole zgleda že zdej super! Pa kar ne morem verjet, že zdaj so se nabrali 3je lončki materiala? To bo že za pretopit pa prodat... ;)
Ob priliki bi te prosil za oceno volumna komor, da vem kako debelo tesnilo iskat za CR tam 10,0-10,5. 8-)
Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 13 Nov 2017, 12:51

Boš mogu počakat, da nardim sedeže in obdelam komore. Če pustimo komore take bi jaz šel na 10:1 max. Raje malo pod.Kaj si reku kolko naj bi bil bat nad blokom? kolko je globok dish? Čisto malo ne?
Let's go Brandon!
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by L4UK0 » 13 Nov 2017, 23:46

Vrh bata bo po izračunih 0.6mm nad blokom.
Bat sem pa zdajle še enkrat premeril in ima dish 0.7mm premera 75mm. Naj bi bil sicer 2.8cc, po mojih meritvah je okoli 3cc.
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by L4UK0 » 19 Nov 2017, 23:13

Glavna gred skupaj z jermenico in vztrajnikom balansirana + spolirana:
Image

Je že (testno) v bloku in se super vrti! Hudo! :D
Image

En set sem že sestavil in dal v blok...
Image

Hec je, da glavna gred z večjim hodom skupaj v kombinaciji z H ojnicami postrga po strani bloka. Bom moral ta teden označit in odpilit kjer bo potrebno... :?
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by DS71 » 20 Nov 2017, 00:13

če iz ševroletovega small blocka delaš strokerja je treba blok obvezno odrezkat ker vijaki ojnice zadevajo v blok
Glede poliranja ne vem kaj si imel v mislih,ampak običajno to pomeni da se cela gred pol sveti kot špegu :)

Drgač pa fino ..samo da se premika
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by Cox » 20 Nov 2017, 01:00

DS71 wrote:če iz ševroletovega small blocka delaš strokerja je treba blok obvezno odrezkat ker vijaki ojnice zadevajo v
To je kr pogost problem .. tud pri hrošču, se to zgodi..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by Tine » 20 Nov 2017, 01:54

Cox wrote:
DS71 wrote:če iz ševroletovega small blocka delaš strokerja je treba blok obvezno odrezkat ker vijaki ojnice zadevajo v
To je kr pogost problem .. tud pri hrošču, se to zgodi..
Jep, in to odrezkat niti ne tak zelo malo, ojnica se hoce zaletet v vse zivo, tudi v odmično. Dremel party pa gre skozi sicer, ampak maš toti aluminjast prah pol v vseh luknah. Svojih in v bloku.

Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by L4UK0 » 20 Nov 2017, 23:00

DS71 wrote:Glede poliranja ne vem kaj si imel v mislih,ampak običajno to pomeni da se cela gred pol sveti kot špegu :)
So polirali površine kjer pridejo ležaji - sicer brušenje ni bilo potrebno, je imel pa en ležaj nekaj malih ris. ;)

Sicer pa, uf, tole pr hrošču je masaker, tuki je bilo cca 1mm enega roba za odbrusit. 10 minut brušenja in 2 uri pucanja... :roll:
Image

Zgleda kot da bo glava vijaka zadela, ampak je zdej dober milimeter lufta vmes
Image

LP!
Image
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by FR Wolf » 21 Nov 2017, 00:30

Lauko super ti tole gre! Se kar sline cedijo ko gledam kako napreduje motor in kako avto :)
To bo kopalo :D
Glede razmaka blok ojnica ti svetujem da mogoče daš za rezervo še kak mm stran... Ko je motor segret se znajo stvari malce razširit... Mogoče bi to znal bolje svetoval kdo ki je to že delal?
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 21 Nov 2017, 09:51

1mm do bloka in 1,5mm do odmične minimum kar sem najdu za američane. Mislim da neki takega velja tudi za hrošče. Imam v eni knjigi samo je ne grem zdaj iskat.
Let's go Brandon!
Post Reply