Nissan L6 resto-mod

User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by L4UK0 » 11 Sep 2017, 22:07

Med bati in cilindri je 0.03mm, po tovarniških specifikacijah pa naj bi bilo med 0.025 in 0.045mm. Glede intake-a pa ni še nič odločeno, oz. še iščem en set 40 ali 45. :P

Ekola...da ne bo zarjavel! :lol:
Image

LP
Image
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by killergame » 11 Sep 2017, 22:49

A to je tut original bil moder? :)
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Anzee
Posts: 1989
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by Anzee » 11 Sep 2017, 23:01

killergame wrote:A to je tut original bil moder? :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_L_engine#L24
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by Cox » 11 Sep 2017, 23:06

Ventildekl pa od 200d benza :lol:
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by L4UK0 » 12 Sep 2017, 17:07

Cox wrote:Ventildekl pa od 200d benza :lol:
The legendary L16 four-cylinder design is derived from the Mercedes-Benz engine Prince Motor Company was licensed to produce copies of in four- and six-cylinder displacements. By the time Prince merged with Nissan in 1966 it had altered the design to where it no longer needed licensing. The engine still resembles a Mercedes in many ways, particularly the valve train.
;)
Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 12 Sep 2017, 21:38

Ni pravi odtenek.
Let's go Brandon!
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by L4UK0 » 24 Sep 2017, 18:35

eugene wrote:Ni pravi odtenek.
Jp, na sempl kartici je izgledal malo bolj zelenkast. No ja, se ne sekiram. :lol:

Včeraj je prišel paket ojnic in ARP2000 vijakov:
Image

Image

Image

Sem jih šel za hec vagat in so skupaj z vijaki vse po 587g točno.
Sem stehtal še nove bate (od Nissana 200SX) kateri pa so 458g (skupaj z pinom in obročki).
Image

Vse skupaj je torej ~1045g kar je kar precej lažje od serijskih 1316g.

Ta teden bi moral dobiti še nove ležaje (serijski od Mahle) in potem se lahko kaj premakne v smeri sestavljanja.

LP!
Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 25 Sep 2017, 07:45

Hudo zgleda.
Let's go Brandon!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by croma_man » 25 Sep 2017, 07:52

mmmm power :D
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 12 Oct 2017, 13:48

Jaz imam v delu glavo za tega Datsuna. Glav za te L6 jih je kar nekaj->http://www.viczcar.com/forum/topic/4286 ... ine-heads/

Lauko ima n42. Kar je po eni strani dobro po drugi pa ne tolko. Dobro je ker ima ta velike ventile in nima ta glupih vstavkov v izpušnih kanalih. Kar me moti in zna povzročat težave je oblika komore, ki je t.i open chamber za razlko od poznejših P90 in P79 glav, ki imajo bolj normalno t.i peanut obliko komore. N42 tako ni praktično nobene t.i squish zone ali quench pad-a kakor to imenujejo. To je raven del kateremu se pri ZML, bat ( če je flat top) približa na kak mm. S tem spodrine vso zmes na preostanek komore, kar ima za posledico boljše izgorevanje in večjo odpornost proti klenkanju. To pa zato ker je efektivna komora bolj kompaktna- izgorevanje ( fronta) prej doseže od svečke bolj oddaljene dele in ko bat iztisne zmes v ZMT motčno poveča turbolentno gibanje zmesi ob vžigu. N42 so ble uparjene z bati z dishom kar je imelo za posledico dokaj nizko kopresisko razmerje ( iz glave cca 8.5 .1). Če to glavo damo na flat top bat se kompresisko dvigne nad 10.5:1 kar z obliko- kjer imaš na koncu nizko in razpotegnjeno komoro rodi probleme z klenkanjem. No to je v teoriji, kar pa potrjujejo tudi opažanja drugih , ki so vozili take kombinacije. Posledično zmanšajo predvžig , da bi taka kombinacija lažje živela, kar pa je seveda neugodno zaradi moči. Rešitev oblike komore je možna z navarjenjem materjala in preoblikovanjem. Rešitve , ki se poslužijo pri najrasnejših predelavah teh glav. tako se pridobi na squishu in recimo zmanšaš volumen za ta hujše mašine z ta dolgimi odmičnimi ki se vrtijo na 9k.


Še neki slik:
Image

Image

Sredinska 2 cilindra sta bla kar nekaj erodirana okoli izpušnega sedeža. neki tega bo šlo ven ko se bojo obdelali sedeži- neki pa bo ostalo verjetno. Ampak mislim da ne bo večje škode. Mislim to rešit bo blo kar zahtevno. Sedeže ven, povarit, porezkat, nove sedeže notri ( z 0.2 prekrivanja)
Image

Image

Image

In kjer pride flanza od vode je tudi neka korozija, kar bo treba povarit.
Image

Tako zgleda močno povarjena komora.
Image

Image

Image

Image

Image

še neki debat:
http://forums.hybridz.org/topic/42991-c ... -involved/
Let's go Brandon!
Post Reply