356 headwork

User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 356 headwork

Post by eugene » 07 Dec 2016, 18:24

Izpušno je skoraj celo skrito tako, da ga nisem tikal. Vsisno pa sem postružu slab mm po zunanjem fiju del ki gleda iz porta. lahko bi ga bil še kaj skrajšal a nisem.
Let's go Brandon!
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 356 headwork

Post by L4UK0 » 07 Dec 2016, 21:39

Waw, zgleda kot, da bo še en motor dobil lepo zrihtano glavo! :D
Se bo treba kej zmenit...hint hint :lol:
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 356 headwork

Post by L4UK0 » 07 Dec 2016, 21:42

Btw kaj pa port matching med glavo in kolektorji?
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 356 headwork

Post by pero27 » 08 Dec 2016, 01:44

Dobr ti tole friziraš, vsaka čast!
Tisto ročno orodje za štengo pobrat mi je še posebej všeč :P
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 356 headwork

Post by DS71 » 08 Dec 2016, 10:54

fino narejeno ..priden :)

A stebla ventilov si tudi tjuniral al so original takšna? Jaz bi jih še malo okresal ... :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 356 headwork

Post by croma_man » 08 Dec 2016, 10:58

vsaj pri bavarcih če napadeš ventile zna pridit do težav ker so poboljšani in z obdelavo ta del pobereš / oslabiš. Lahk da kej narobe trobim ampak takrat ko se je moj motor delal sem se odločil za original "težo" ventilov prav zarad tega.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 356 headwork

Post by eugene » 08 Dec 2016, 15:08

L4UK0 wrote:Btw kaj pa port matching med glavo in kolektorji?
Nisem dobu kolektorjev zraven da bi prečekiral a mislim da ni nekih težav tu.


DS71 wrote:fino narejeno ..priden :)

A stebla ventilov si tudi tjuniral al so original takšna? Jaz bi jih še malo okresal ... :lol:
Ne stebla nisem tanjšal. Je celo skrito z vodilom. Če bi krajšal vodilo( vsisno) bi blo smiselno a vprašanje kaj bi pridobu in kakšne težave bi si lahko nakopal.

Če bi zbiral komponente potem bi šel na SS ventile z 8mm steblom in tudi vodila temu primerna.
Let's go Brandon!
Post Reply