356 headwork

User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

356 headwork

Post by eugene » 04 Dec 2016, 16:26

Ena za pokušino. Ostalo sledi jutri. Zdaj moram olupit kakije da jih peljem sušit. :lol:

Image
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 10:18, edited 2 times in total.
Let's go Brandon!
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: 356 headwork

Post by Tine » 04 Dec 2016, 17:55

Opaopa! Flowbenč maš? :)
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 356 headwork

Post by eugene » 06 Dec 2016, 22:34

Nimam flowbencha. Sem ga začel že enkrat delat orifice style in sem ga lih zadnjič fuknu omarco ven ker bom spremenu konstrukcijo na pcv cevi in digitaliziral. Za zdej shajam brez za tistih par projektov letno.

Glave so za 912 mašino z 90mm nickisi torej 1883ccm- 1.9l

Ok. stanje prej. Ena glava je bla kasnejša od 912ke ali 356sc ena a starejša od kake 356 B ali C. porti in velikost ventilov (38 in 34mm) so sicer enaki ampak te poznejše so imele recimo en EGR port in pa 30°cut v komori tako da je naveč razlike prav tu v volumnu in obliki komore.

Image

starejša komora
Image

30° komora:
Image

izpuh
Image

vsis:
Image

Image
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 10:20, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 356 headwork

Post by eugene » 07 Dec 2016, 10:32

Prvo stvar sem sevada na netu prebral kar je blo uporabnega o teh glavah. Med drugim sem najdu tudi dober članek nekega tunerja z postopnimi dodelavami in meritvami tako da sem dobu neko idejo kje so možne nejvečje pridobitve in kaj ne prinese nekih gainov. Velikost portov je recimo zadostna kar se, da ocenit že na oko, medtem pa so vsisni ventili tako zasenčeni da nek unsrouding prinesel precejšen narast cfmjev sploh pri nizkih in srednjih odprtjih ventilov.

Ventili in vodila je bilo namen menjat tako da sem vodila zvleku ven, kar mi je omogočlo tudi enostavnejše portanje in poliranje kanalov. Samo velikost kanalov na strani kolektorja sem pustu praktično isto sem pa se posvetu predvsem območju okoli vodila.
Ko sem bil z porti zadovoljen je bil čaz za vprešat nova vodila notri. Zmeru sem luknje in ugotovu , da so nekatere že ble povečane, večina ostalih pa nad mero novih vodil. Tako da je blo treba nabavit vodila z oversize zunanjo mero, katera sem postružu tako da so mela z vsako pripadajočo izvrtino v glavi 3-4 stote nakrčnaga naseda.

Image

Porti:
Image

Image

Image

Image

Image
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 10:21, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 356 headwork

Post by eugene » 07 Dec 2016, 13:31

Ko so bla vodila notri sem se lotu unsroudinga.

prej:
Image

poberem z grezilom za sedeže ventilov primernega preseka:
Image

Image

že boljše.
Image

za pobrat stopničko sem iz ene igle naredu nož z radiusom ki gre v ročno držalo ( tudi DiY).
Image

Image

Image

Image
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 10:22, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 356 headwork

Post by croma_man » 07 Dec 2016, 13:43

tale tazadn orodje je pa priročn. Sučeš ročno al kak maš pol narjen?

Sam je pa glava simpl ko pasulj, ni vodnih kanalov, napol gre... :lol:
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 356 headwork

Post by eugene » 07 Dec 2016, 16:00

Ja ročno.

Na eni glavi je blo treba vrezat 30° kot. Za to sem si naredu en 30st nož za nastavljivo vrtalno glavo in kot vrezal na službenem rezkarju. Isti kot je tudi na aftermarket JE kovanih batih iz 1.9 l nickies kita. Bati so bli že kupljeni in naj bi imeli z 60.5-62,5 ccm komori 9.5:1 kompresijsko.

Image

Image

Image
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 11:45, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 356 headwork

Post by eugene » 07 Dec 2016, 16:31

Naslednje so bli sedeži ventilov. Prvo sem pomeru višine ventilov glede na rob komore kjer sedi cilinder ter koregiral osnove na 5stot natančno. Nato vrezal ostale 30 st in 70 st kote. Ker ima glava že po defaultu notranji diameter sedežev precej velik glede na ventile( razmerje 0,91 IN in 0,92 Ex ) le tega nisem povečeval. pobral sem tudi nakaj spodnjega roba na vsisnih ventilih in naredu en izi swirl polish. Ventili iso novi original dimenzij in sicer 38mm in 34mm z debelim 10mm steblom.

Image

45 st sedež je pomaknjen kako desetinko od zunanjega roba na vsisu in kake 2 na izpušnih. Širine so pa 1,3mm na vsisu in 1,5 na izpušnem. Tu sem raje malo bolj konzervativen. recimo da bi lahko šel do 1.1mm vsis in 1,4 na izpuhu.

Image

Ko sem bil nekje približno zadovoljen sem zmeru še volumne. Ina glava je bla 64ccm na obeh ena pa 64,7 in 62,5 na drugi. To sem mogu še malo popravit da sem jo spravu na 63,5ccm kar se mi je zdelo dovolj dobro.

Image

Končno sem še malo polapal ventile z pasto in očenu komore z šmirglom.

Image

Image

Image
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 11:47, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 356 headwork

Post by eugene » 07 Dec 2016, 16:40

Pa en navoj na izpušnem kolektorju je bil pojeban. kar se je tudi povarilo in vrezalo na novo.
Image


to je to.
Image

Image
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 11:46, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 356 headwork

Post by croma_man » 07 Dec 2016, 16:42

vodila boš pustu cela al boš kej preoblikoval?
Post Reply